• Genel Forum kurallarını mutlaka okuyun.
  • Lütfen mesajlarınızda yazım kurallarına uyun.
  • Çeviri ekibine üyeler arıyoruz.
  • Spoiler içeren mesajlarda spoiler butonunu kullanın.
Hoşgeldin, Ziyaretçi: Giriş Yap Üye Ol

Bildirimi Kapat


Bu Kodu kimler çözecek bakalım :)


#1
8U M354J 21HN1M121N N3 K4D4R H4R1KUL4D3, 3TK1L3Y1C1 53YL3R Y4PT1Ğ1N1N K4N1T1D1R. 845L4NG1ÇT4 0KUM4K 20RDU, F4K4T 51MD1 8U 54T1R1 Z1HN1N12 K4F4 Y0RM4D4N 0T0M4T1K 0L4R4K 0KUY481L1Y0R D3Ğ1L M1? GURUR DUY4B1L1R51N1Z! S1RT1N121N S1V42L4NM451N1 H4K3D1Y0R5UNUZ!

Kodu çözün bakalım :)


okumadan açma!!
Spoiler:
 
Cevap
#2
Sayın Sülük Lordum, bunları tek konu altından paylaşsak nasıl olur?
 
Cevap
#3
(26-06-2013, 01:27 AM)Crescent Moon Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sayın Sülük Lordum, bunları tek konu altından paylaşsak nasıl olur?

Soruları Tek konuda paylaşıyorum zaten ama bu farklı olduğu için buraya yazdım. Soru değil Beyin Yanılgısı gibi birşey Redface
 
Cevap
#4
(26-06-2013, 01:30 AM)Roose Bolton Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26-06-2013, 01:27 AM)Crescent Moon Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sayın Sülük Lordum, bunları tek konu altından paylaşsak nasıl olur?

Soruları Tek konuda paylaşıyorum zaten ama bu farklı olduğu için buraya yazdım. Soru değil Beyin Yanılgısı gibi birşey Redface

Daha önce sohbet konusunda paylaşılmıştı ve bu harf oyunu biraz eskide kaldığı için dedim. :D
 
Cevap
#5
İngiliz üniversitesine bravo valla yine fantastik bi araştırma daha yapmış adamlar helal olsun yani bu İsviçreli ve İskoç kankilerine zaten tav olurdum artık bunlara da tavım. :)
 
Cevap
#6
Kod felan göremedim ben.
 
Cevap
#7
Bu mesaj zihnimizin ne kadar harikulade etkileyici şeyler yaptığının kanıtıdır. başlangıçta okumak zordu fakat şimdi bu satırı zihniniz kafa yormadan otomatik olarak okuyabiliyor değil mi? gurur duyabilirsiniz! sırtınızın sıvazlanmasını hakediyorsunuz! - bu mu kod?

harbi başka okuyamadım sonra otomatiğe bağladım :D
 
Cevap
#8
Yemin ederim ilk seferde okudum. :D Bu arada @Emr9 arkadaşın dediği gibi ortada kod göremedim.
 
Cevap
#9
bunu başka yerdede görmüştüm, okunuyo
 
Cevap
#10
(26-06-2013, 02:39 AM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: İngiliz üniversitesine bravo valla yine fantastik bi araştırma daha yapmış adamlar helal olsun yani bu İsviçreli ve İskoç kankilerine zaten tav olurdum artık bunlara da tavım. :)

Ben de tavım baya İngilizlere :D asdkhgj
 
Cevap
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kim eskiden neyi ne sanıyordu??Dökülün bakalım :) EsteL 140 28,946 07-02-2017, 10:12 PM
Son Yorum: caillou
  Bakın bakalım Jack of Caribbean 40 10,292 17-08-2013, 01:45 AM
Son Yorum: MyrcellaLannister



Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi