• Genel Forum kurallarını mutlaka okuyun.
  • Lütfen mesajlarınızda yazım kurallarına uyun.
  • Çeviri ekibine üyeler arıyoruz.
  • Spoiler içeren mesajlarda spoiler butonunu kullanın.
Hoşgeldin, Ziyaretçi: Giriş Yap Üye Ol


Konuyu Oyla:
  • Toplam: 3 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Person of Interest


#1
person-of-interest.jpg

PERSON OF INTEREST
Imdb Puanı:8.3(18.633 oy)
Ülke:Amerika – Türü:Dram\Gerilim

Lost’un yaratıcısı J.J. Abrams ve The Dark Knight'ın senaristi Jonathan Nolan'dan yepyeni bir gizem öyküsü.

KONU
Kameralar her yerde! İzliyorlar, dinliyorlar, kaydediyorlar... Sizin hakkınızda her şeyi biliyorlar! Peki siz onlar hakkında ne biliyorsunuz? Gizemli bir işadamı olan Mr. Finch, ileride işlenecek suçları önceden önlemeyi hedefleyen bir bilgisayar programı geliştirir. İlginç bir karaktere sahip bu milyoner işadamı elindeki programı hayata geçirebilmek için resmi kayıtlarda ölü olarak geçen Reese adlı eski bir CIA ajanıyla anlaşır. Kendi kaynakları ve teknolojisiyle, Reese'in yetenekleri ve sezgilerini birleştiren Mr. Finch'in amacı; gelecekte işlenecek olan suçları henüz suçlular eyleme geçmeden önlemektir.

OYUNCULAR

Jim Caviezel --- John Reese
Taraji P. Henson --- Detective Joss Carter
Kevin Chapman --- Detective Lionel Fusco
Michael Emerson --- Harold Finch
Enrico Colantoni --- Carl Elias

EK BİLGİ:1.sezon 23 bölümde sona erdi.2.sezonun ne zaman başlayacağı net değil.



 
Cevap
#2
2.sezonu devam etmekte olan dizinin 4.bölümü 25 Ekim'de yayınlanacak polisiye aksiyon suç türünde dizileri sevenlerin kaçırmaması gerekli bence.
 
Cevap
#3
Aaa Benjamin :D bu dizide olduğunu bilmiyordum :)
 
Cevap
#4
(22-10-2012, 02:33 PM)RobbSnow Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aaa Benjamin :D bu dizide olduğunu bilmiyordum :)

Aynen Lost ekibinden buraya geldi ve buradaki oyunculuğu da süper her zaman ki Benjamin yani :)
 
Cevap
#5
(22-10-2012, 02:35 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-10-2012, 02:33 PM)RobbSnow Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aaa Benjamin :D bu dizide olduğunu bilmiyordum :)

Aynen Lost ekibinden buraya geldi ve buradaki oyunculuğu da süper her zaman ki Benjamin yani :)

Hurley de Alcatraz da :) evet Benjamin'in oyunculuğu harika. adamın adı da bende Benjamin olarak kaldı :D Benjamin Linus :D
 
Cevap
#6
(22-10-2012, 02:36 PM)RobbSnow Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-10-2012, 02:35 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-10-2012, 02:33 PM)RobbSnow Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aaa Benjamin :D bu dizide olduğunu bilmiyordum :)

Aynen Lost ekibinden buraya geldi ve buradaki oyunculuğu da süper her zaman ki Benjamin yani :)

Hurley de Alcatraz da :) evet Benjamin'in oyunculuğu harika. adamın adı da bende Benjamin olarak kaldı :D Benjamin Linus :D

Ya sorma Locke gitmiş 666 Park Avenue diye korku gerilim tarzı dizide başrol izledim hiç beğenmedim bu arada kesinlikle başlamayın.

Yine Lostta ismini unuttuğum sarışın bi ablam vardı o da Revolution ilk bölümün başında görmüştüm gerçi Revolution ı da beğenmedim o da tutmayacak bence. :)

Evangeline Lily zaten Hobbit de oynayacaktı.

Sahi Sawyer, Jack falan ne alemde acaba?
 
Cevap
#7
(22-10-2012, 02:47 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-10-2012, 02:36 PM)RobbSnow Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-10-2012, 02:35 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-10-2012, 02:33 PM)RobbSnow Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aaa Benjamin :D bu dizide olduğunu bilmiyordum :)

Aynen Lost ekibinden buraya geldi ve buradaki oyunculuğu da süper her zaman ki Benjamin yani :)

Hurley de Alcatraz da :) evet Benjamin'in oyunculuğu harika. adamın adı da bende Benjamin olarak kaldı :D Benjamin Linus :D

Ya sorma Locke gitmiş 666 Park Avenue diye korku gerilim tarzı dizide başrol izledim hiç beğenmedim bu arada kesinlikle başlamayın.

Yine Lostta ismini unuttuğum sarışın bi ablam vardı o da Revolution ilk bölümün başında görmüştüm gerçi Revolution ı da beğenmedim o da tutmayacak bence. :)

Evangeline Lily zaten Hobbit de oynayacaktı.

Sahi Sawyer, Jack falan ne alemde acaba?

Juliet :) Jack'in sanki dizisi vardı bitane ama hatırlayamadım. olmayadabilir :) Sawyer boş kalmaz ya.
 
Cevap
#8
Evet Sawyer bi ara Davidoff'un reklamlarında oynuyordu sanırım ama herhangi bi dizide ya da filmde göremedik henüz.
 
Cevap
#9
(22-10-2012, 03:31 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Evet Sawyer bi ara Davidoff'un reklamlarında oynuyordu sanırım ama herhangi bi dizide ya da filmde göremedik henüz.

Çıkar elbet ortaya :D Jamie çıksa da o girse keşke :p :D
 
Cevap
#10
(22-10-2012, 03:41 PM)RobbSnow Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-10-2012, 03:31 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Evet Sawyer bi ara Davidoff'un reklamlarında oynuyordu sanırım ama herhangi bi dizide ya da filmde göremedik henüz.

Çıkar elbet ortaya :D Jamie çıksa da o girse keşke :p :D

Hakkaten ya şimdi düşündüm de hakkatan çok yakışırdı Jaime rolüne ama şimdi hepimiz Sawyer olarak belledik onu Jaime rolünde de alışmamız zor olurdu belki ondan yeni karakterler oynatmaları güzel bence :)
 
Cevap
  




Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi