• Genel Forum kurallarını mutlaka okuyun.
  • Lütfen mesajlarınızda yazım kurallarına uyun.
  • Çeviri ekibine üyeler arıyoruz.
  • Spoiler içeren mesajlarda spoiler butonunu kullanın.
Hoşgeldin, Ziyaretçi: Giriş Yap Üye Ol


Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Reed Hanesi


#1
Reed-of-Greywater-Watch.gif

Howland Reed




Howland Reed, Grisu Kalesi Lordudur ve Boğaz'ın çamur adalarının üstünde hakimiyet kurmuştur. Reed'in çocukları Meera, on altı yaşında bir kız çocuğu, ve Jojen, on üç yaşında bir erkek çocuğudur. Howland Reed, Lord Eddard Stark'ın en yakın arkadaşlarından biridir.

Geçmişi:

Howland Reed'in Starklarla ilk tanışması Harrenhal Turnuvası sırasında zorba beyler tarafından kuşatıldığında Lyanna Stark tarafından korunduğunda olmuştur. Gerçek kimliği bilinmiyor olsa da, Gülen Ağaç ismindeki gizemli bir şövalye onun onurunu savunmak için meydan okumuştur. Howland Reed Robert'ın isyanı sırasında Eddard Stark'ın yanında savaşmıştır ve Eddard'ın kaçırılan kız kardeşi Lyanna Stark'ın Neşe Kalesi'ne iadesinde Eddard'a eşlik etmiştir.Sadece o ve Eddard kurtulmuştur ve Eddard bir seferinde Howland Reed'in onun hayatını Sör Arthur Dayne'den kurtardığını iddia etmiştir. Çatışmaların sonunda Howland Reed Boğaz'dan ayrılmamıştır. Howland Reed, Eddard'ın ölümüyle kulede gerçekleşen gizemli olaylara tanıklık etmiş olan tek kişidir.


Jojen Reed



Jojen Reed, Howland Reed'in tek oğlu ve Meera Reed'in erkek kardeşidir. Jojen yeşilgörüşlüdür. On üç yaşındadır.

Karakteri:

Jojen Kışyarı'na geldiğinde genç bir çocuktur fakat ağırbaşlılığı ve olgun kişiliği onun olduğundan büyük görünmesini sağlamaktadır. Kısa boylu ve zayıf gözleriyle birlikte anormal derecede derin yeşil gözleri vardır. Yeşil kıyafetleri tercih eder. Rüyalarında kendi öldüğü günü bile görebilme yeteneğine sahiptir.

Geçmişi:

Jojen çocukluğunda ateş yüzünden neredeyse ölüyordu. Ölüme yaklaştığı zaman Üç Gözlü Karga'ya gitmiştir ve karga ona yeşilgörüş yeteneğini bahşetmiştir. Rüyalarının birinde Üç Gözlü Karga zincirlenmiş bir kurdu zincirinden kurtarmaya çalışıyordu. Jojen bunu babasına anlattığında, Lord Howland onu ve kız kardeşi Meera'yı Kışyarı'na göndermiştir.

Spoiler:
 
Cevap
#2
Seni seviyorum Howland . Demin " Family , Duty , Honor " başlıklı hikayeyi okudum . Orada Howland Reed birden daha da çok hoşuma gitti .
 
Cevap
#3
Howland Reed'in senaryoya girişi efsanevi olacak bana göre. Eddard ile yaşdaş olmaları düşünülürse maksimum 35'inde makine gibi bi savaşçı olmasını bekliyorum.
 
Cevap
#4
(28-09-2012, 09:43 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Howland Reed'in senaryoya girişi efsanevi olacak bana göre. Eddard ile yaşdaş olmaları düşünülürse maksimum 35'inde makine gibi bi savaşçı olmasını bekliyorum.

Savaçcı değil büyücü bence ;D
[-] Bu mesajı 1 üye beğendi:
  • StromBorn
 
Cevap
#5
(28-09-2012, 09:57 PM)Willas Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:43 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Howland Reed'in senaryoya girişi efsanevi olacak bana göre. Eddard ile yaşdaş olmaları düşünülürse maksimum 35'inde makine gibi bi savaşçı olmasını bekliyorum.

Savaçcı değil büyücü bence ;D

Nerden bu kanıya vardın bakiyim sen bizle de paylaş biz de öğrenelim
 
Cevap
#6
(28-09-2012, 09:58 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:57 PM)Willas Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:43 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Howland Reed'in senaryoya girişi efsanevi olacak bana göre. Eddard ile yaşdaş olmaları düşünülürse maksimum 35'inde makine gibi bi savaşçı olmasını bekliyorum.

Savaçcı değil büyücü bence ;D

Nerden bu kanıya vardın bakiyim sen bizle de paylaş biz de öğrenelim

Ehem bu adam adalı yani çok kısa boylu zaten Boğaz çevresinde pek şövalye çıkmıyor bu şartlarda en iyi kılıçdar Arthur Dayne'i öldürüyor, ve Meera'nın hikayesinde ki adalı büüüyük olasılıkla Howland ve Meera adalının büyü öğrendiğini anlatıyor ;D
[-] Bu mesajı 1 üye beğendi:
  • StromBorn
 
Cevap
#7
(28-09-2012, 10:01 PM)Willas Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:58 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:57 PM)Willas Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:43 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Howland Reed'in senaryoya girişi efsanevi olacak bana göre. Eddard ile yaşdaş olmaları düşünülürse maksimum 35'inde makine gibi bi savaşçı olmasını bekliyorum.

Savaçcı değil büyücü bence ;D

Nerden bu kanıya vardın bakiyim sen bizle de paylaş biz de öğrenelim

Ehem bu adam adalı yani çok kısa boylu zaten Boğaz çevresinde pek şövalye çıkmıyor bu şartlarda en iyi kılıçdar Arthur Dayne'i öldürüyor, ve Meera'nın hikayesinde ki adalı büüüyük olasılıkla Howland ve Meera adalının büyü öğrendiğini anlatıyor ;D

Anladım GRRM seni yanına almalı bence sen harcanıyosun buralarda :)
 
Cevap
#8
(28-09-2012, 10:03 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 10:01 PM)Willas Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:58 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:57 PM)Willas Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2012, 09:43 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Howland Reed'in senaryoya girişi efsanevi olacak bana göre. Eddard ile yaşdaş olmaları düşünülürse maksimum 35'inde makine gibi bi savaşçı olmasını bekliyorum.

Savaçcı değil büyücü bence ;D

Nerden bu kanıya vardın bakiyim sen bizle de paylaş biz de öğrenelim

Ehem bu adam adalı yani çok kısa boylu zaten Boğaz çevresinde pek şövalye çıkmıyor bu şartlarda en iyi kılıçdar Arthur Dayne'i öldürüyor, ve Meera'nın hikayesinde ki adalı büüüyük olasılıkla Howland ve Meera adalının büyü öğrendiğini anlatıyor ;D

Anladım GRRM seni yanına almalı bence sen harcanıyosun buralarda :)
Ne çok mu mantıksız !!

Neyle öldürcek Arthur Dayne'i !!

Büyü değilde ne ?!
 
Cevap
#9
Eddard'ın ve kendisinin bileğinin hakkıyla mesela :)
 
Cevap
#10
(28-09-2012, 10:05 PM)Ser Robert Strong Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Eddard'ın ve kendisinin bileğinin hakkıyla mesela :)

Okuma abi seriyi en basit şeyi çözemediysen adam büyücü yani ötesi yok. Meera saydı sayıkladı budur budur diye yok çamur soluyor yok suyu toprağa, toprağı suya dönüştürüyor diye belli ki babası yani kızın hem Boğaz'dan şövalye çıktığı nerde görülmüş !
 
Cevap
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Karstark Hanesi Dondarrion 68 28,650 04-06-2017, 01:45 AM
Son Yorum: Folcred
  Mormont Hanesi Rhaegar Targaryen 107 34,512 02-06-2017, 12:02 AM
Son Yorum: Zeki Lann
  Umber Hanesi Rhaegar Targaryen 27 9,236 27-05-2017, 08:24 PM
Son Yorum: LordBlackfyre
  Dulkadın Gözcüsü Flint Hanesi Old Bear 4 3,277 26-08-2016, 03:36 PM
Son Yorum: Myles Kennedy
  Cerwyn Hanesi Rhaegar Targaryen 1 2,171 25-08-2016, 02:12 PM
Son Yorum: HarDefection



Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi