Anime Severler Derneği


#1

Merhaba millet sitede baktım anime/manga ile alakalı tek konu yok ama hepimiz fantastik bir tür dizi/kitap olan GOT u takip ediyoruz sonra dedim ki illa bunlarında takipcisi sitemizde mevcuttur dedim hadi gelin toplanalım ve kendi derneğimizi kuralım.

Herkes okuduğu ve ya izlediği animeleri yazarsa belki bu konu içerisinde spoiler bile tartışılabilir, tanıtımlar yapılabilir, memeler paylaşılabilir ve anime manga önerisinde bulabiliriz.

ilk olarak ben başlıyorum mecburiyetten :smiley:
izlediğim animeler: Bleach(niye bitti ki), Naruto, Naruto Shippuuden, Gintama, Berserk, Rurouni Kenshin
okudupum mangalar(manhwalar): Bleach(niye ara verdin kubo taichooo), Naruto, Noblesse, Berserk

Animeler ve mangalar hakkında bilgi için burayı tıklayın (reklam değildir siteyle alakam bile yok ama iyi haberler veriyor)

I Want You


#2

Güzel bir konu olmuş, anime izlemeyi severim, şu ana kadar sadece Death Note izledim ama izlemeye devam edeceğim kesinlikle. (:
Önerilere açığım.^^


#3

Shinigamilerden devam etmek istersen Bleach izle konusu farklı tabi


#4

Tamam, teşekkürler. Fırsat bulunca başlayacağım. (:


#5

Naruto (son bölüm fena MADARA!)*
Death note *
Code geass *
Bleach


#6

hocam animeyi mi izliyorsun sadece yoksa mangayıda okuyormusun ayrıca baya uzattı şu savaş işini kishimoto


#7

[quote=“Uruloki, post:6, topic:4647”]

hocam animeyi mi izliyorsun sadece yoksa mangayıda okuyormusun ayrıca baya uzattı şu savaş işini kishimoto
[/quote]anime ama fillerden dolayı arada bakıyorum manga 10numara


#8

narutonun filler listesi şurada var link

ayrıca şu siteyide takip edebilirsiniz anime/manga haberleri için link


#9

avatardan başka anime izlemedim nasıllar acaba :confused:


#10

@uncosonic iyiler iyi hatta avatar nal toplar çoğunun yanında


#11

mesela ? herkes narutoda naruto diyo, bi tane güzel söylede izliyim :slight_smile:


#12

Avatar anime değil.


#13

valla hocam ben bleachden başladım ilk gün 26 bölüm izledim yani o derece iyi tabi animeleri çizgi film sınıfına sokmamak gerek misal bleach amerikada gece yarısından sonra veriliyor ve +18 uyarısı var(erotik değil hocam :smiley: ) yani gayet iyi bir anime ama sen ne arıyorsun önemli olan bu


#14

Tanıdığım bazı kişilerin yanında anime ve manga cahiliyimdir baya ama geliştireceğim kendimi.
Death Note ve Code Geass’ı bitirdim. İkisi de çok iyiydi gerçekten. Zeka oyunlarına her daim hastayız.
Bu aralar televizyonda Naruto, Fullmetal Alchemist ve Bleach denk getirince izlemeye başladım. İçlerinden özellikle Naruto’yla kafayı bozdum. Gaara tam sevdiğim tip valla.
Arkadaştan da Dragonball alacağım. Yakında mangalara da başlıyorum bakalım.


#15

gaara baya iyi ama sen daha başındasın herhalde

ayrıca @coldwater noktayı bildiğiniz gömmüş avatar a


#16

code geass yada death note


#17

Yo yanlış anlaşılmasın. Anime değil derken, türü anime değil, çizgi dizi. Hep karıştırılıyor ne yazık ki.


#18

Ozaman hayatımda hiç anime izlememişim. Death note akanziyle başliyim


#19

bende farkındayım hocam zaten yani kan yok katliam yok nerde anime özellikleri :smiley:


#20

@“Uruloki” Başlardayım evet. İnternet yok bizde şu an televizyondan idare ediyordum ki adamlar geri sardı bir de. Birine de git bana Naruto indir diyemiyorum daha Shippuuden var, bir sürü bölüm. Çıkmazdayım kısaca. Çok seven biri bulursam sömüreceğim artık.

Avatar anime değil muhabbeti hep döner. Benim en sevdiğim şeylerden olmuştur, değişmez bir yer edindi kalbimde. Dikkatli bakan nickimden anlayabiler. :smiley: