Azor Ahai Teorileri


#401

Bakın beyler Ejderhalarin dansında Melisandre Azor Ahaiyi görmek icin dua ediyor ve ateslerde Jon Snowu görüyor. Onemli bir ipucu bence o adam bosuna bicaklamadi. Azor Ahai Jon Snow olup Ramsayi falan temizleyecekse Stannisin intikamini alabilir. Ha Stannisin oldugune inanmak güç kacmis olabilir ama yenilmesi yüksek ihtimal. Karstarklarin ihaneti…


#402

Bu teori neden konuşulmamış? İmkansız gibi görünüyor ama okurken heyecanlanmadım değil. :smiley:


#403

İlk defa gordum bu teoriyi. Gercekten cok ilgincmis. Zaten jorah in babasi da onun nibete katilmasini istemisti. Yani tartisilabilir bir teori. Paylasim icin tesekkurler[emoji106]


#404

Sorma fena harcanmış arada :smiley:


#405

Yeah Jorah olsun sonra Dany le evlensin Rheagal a binsin beraber Westeros a dönsünler. Gönül ister ama GRRM yapmaz


#406

ya konuyla alakası yok ama sizcede ygritten bişey çıkmazmı ateşle öpülmüş öldü ama yani


#407

Catelyn de atesle opulmus xd Azor kedi jsjdbsjxbsjsb

Bu mesajı bu siteye Tapatalk2 ile gönderdim.


#408

pyyy o neymiş öyle :smiley:


#409

Daenerys’ın milyonlarca fanı orada burada grrm bu kızı öldürürsen diziyi izlemeyiz gibi yazılar paylaşıyor, grrm sırf bu yüzden bile dany’i öldürebilir, çünkü seyirciyle zıtlaşmayı seven bir adam. Söyleşilerde kendisine sorulan sorulara bile atarlanıyor adam şakayla karışık laf giydiriyor. O yüzden hiç güvenmiyorum grrm’ye. Dany’i seviyorum ve tahtta görmek istiyorum. Evet Meereen kraliçesi oldu ama ben kendisini babasının tahtında görmek isterim şahsen. Yine de bana kalırsa Daenerys Vaadedilen Prens ve Jon Snow da Azor Ahai. Azor Ahai’nin nissa nissa’sı neden Dany olmasın? Çünkü ejderha kanı taşıyor ve Jon, bir sebeple Dany’e kılıcını sapladığında kılıç Dany’nin kanıyla dolayısıyla ejderha kanıyla sulanmış olacak. Ama işlerin bu noktaya gelmesi için iki kitap yetmez. Tyrion’un Rhoyne yolculuğu bile bir kitap sürdü. Gerçi Dany’nin Westeros’a Drogon’un sırtında gelmesi söz konusu. Bu işleri biraz hızlandırabilir. Dany zaten kasıtlı olarak Meereen’de tutuldu Boltonların ve Lannisterların hikayesini uzun uzun yazabilmek için. O sırada da Dany fanlarına bir hikaye gerekiyordu ve Grrm Meereen’de tuttu onu. Ben Meereen’li sayfaları daha büyük zevkle okudum gerçi şimdi de beşinci sezonda en çok Meereen’li sahneleri bekliyorum, ama bir yandan da bunların genel hikayeye hizmet etmediğini biliyorum. Şu anda genel hikayeye hizmet eden üç karakter var: Dany, Jon ve Bran. Ama Dany Grrm tarafından kasıtlı bekletiliyor, Bran da öyle. Sadece Jon’un hikayesi sakız edilmeden veriliyor kitapta. Genel hikayeye hizmet etmeyen Cersei, Arya ve Tyrion sayfaları ile yazar sadece hayalgücünü ve dili kullanma becerisini konuşturuyor. Biz de biliyoruz büyük resimde Arya’nın, Tyrion’un, Cersei’nin büyük bir rol oynamayacağını ama küçük adamı sevdik bir kere, Arya’yı da öyle. Cersei de entrika kontenjanın da giriyor.


#410

Ben de dany’nin nissa nissa olduğunu düşünüyorum.Kendisinin aşk için yapacağı fedakarlıktan bahsediliyodu Ölümsüzler Sarayı’nda.


#411

Of aşırı mantıklı.Olma ihtimali de var GRRM sever böyle şeyleri.:cool:


#412

eğer jon’un dany’e kılıç saplaması dany’nin isteğiyle yani sırf kehaneti gerçekleştirmek için yapılırsa büyük fedakarlık olur, ben de dany’den böyle bir fedakarlık bekliyorum, tam onun hikayesine uygun olur. yani biz en başından beri nissa nissa’nın ve azor ahai’nin hikayesini okumuş olacağız ve tabii ki diğer tüm yan hikayeleri.


#413

Daenerys olumsuzler aarayinda golgesiz ufak elinde parlak kilic olan bir adam goruyordu bu ihtimal ile tyrion olabilir


#414

Bunu okuyana kadar Jorah’ı hiç düşünmemiştim güzel paylaşım olmuş valla neden olmasın GRRM bu :slight_smile:


#415

Mesela Jorah Dany i sevdi ama Dany de onu sevdi olabilir. Belkide ejderhanın 2. Başı Jorah tır :smiley:


#416

Kesinlikle çok enteresan bir yaklaşım olmuş,Jorah bence ilginç bir karakter neresinden bakarsanız bakın.


#417

Kaybettiği herşeyi geri alacak gibime geliyor Ayı Adasını felam :smiley:


#418

Eğer tek AA varsa o dany dır. Ama 3 olma ihtimali de yuksek. Jon stannis dany ve bran gibi isimleri düşününce.


#419

bana göre seride aa’ya uyan iki kişi var: dany ve jon. dany’nin kehanette uymadığı tek bir madde bile yok. bütün hepsine ama hepsine uyuyor. jon sadece nissa nissa olayını tam gerçekleştiremedi. onun dışında 2. kuvvetli aday o. ama belli ki yazar kafa karıştırmak için daenerys’i bu derece uydurdu kehanetlere. bence yazar aa olarak jon’u seçti.


#420

Bence Azor Ahai kimsenin tahmin etmediği şekilde Beric Dondarrion. G.R.M.M beklenmediklerin adamı ve Dany’i kolay kolay Azor Ahai yapmaz. Şu ana kadar gördüğümüz alevli kılıç kullanan neredeyse tek karakter. 6 kere dirilmesi üstelik bunu sıradan R’hlorr’a tam olarak inanmayan bir rahipin yapması göz ardı edilebilecek bir şey değil.