Buz ve Ateşin Şarkısı Serisinin Kilit Anı


#41

Durun bakalım,serinin bitmesini beklemeye gerek yok.Howland Reed daha ölmedi,sapasağlam duruyor,ondan çok şey öğreneceğiz gibime geliyor.


#42

Geçmiş olayları anlata bir kitap? Kesinlikle süper olur…Tyrion,Bran,Jon yerine Rhaegar,Robert,Aerys…Müthiş olurdu. Bir de Yaşlı Dadı’nın hikayelerinin birleştiği bir kitap.


#43

Hikaye yazarsa Martin amca, yine bu dünyada, ben doğuyu tercih ederim. Elimizde yeterli 7Krallık tarihi var -,-
Doğu daha gizemli :3


#44

Doğunun, Valyria dışında ilginç tarafı olmadığını düşünüyorum.


#45

serinin kilit noktası Joffrey’in doğumu :smiley:


#46

İyiydi bu. :smiley: Bencede serinin en kilit noktası Robert’ın tahta geçişi. Ama onun dışında Eddard Stark’ın kellesi, Kızıl Düğün gibi olaylarıda söyleyebiliriz.


#47

kesinlikle Eddard Stark’ın kellesi , bu kızıl düğünün herşeyin sebebi .D


#48

Doğu daha gizemli !
Asshai ve Gölge, Yi Ti, Jogos Nhai, Kayakayanaya, Kanayan Deniz ve diğer yerler !!
Doğu bir harika.


#49

valla okumadım hepsını yazan varmı bılmıorum ama bana göre karasu savasıydı


#50

Rhaegar’ın Lyanna’yı kaçırması bence :smiley:


#51

herkes yazdı ama, rhaegar-robert


#52

Lysa’nın Jon Arryn’i öldürmesidir kilit nokta.


#53


#54

kesinlikele rob ve caitlynin ölüşü robun ölmesini bekliyordum ama o şekilde düğünde değil:))


#55

Aegon’un Westeros’a gelişi…


#56

Bence kilit nokta Robert’ın Winterfell’e gelip Ned Stark’ı Kral Eli olarak istemesi ve Jaime’nin Bran’ı kuleden aşağı atması.
Zaten bütün seri bununla başladığı için .s


#57

İşte Stannis Krallığı orada kaybetti.Shireen ve Robert Arryn evlenecekti.Arryn orduları Stannis adına savaşacaktı.


#58

Bu bir süper kahraman filmi değil, ki artık süper kahramanların dahi takım kurduğu bir dünya da yaşıyoruz(bkz.Avengers), yani kilit değil kilitler var aslında seride; Ned’in ölümü, Jamie-Cersie ensesti, Robert’ın isyanı, Tyrion un başlı başına bu seride olması,Renly nin liberal görüşleri Stannis in onun aksine realist görüşleri.Asıl benim için kilit adam Howland Reed küçük Reed lerin babası bu adamın altıncı kitapta olacağını ve serinin adına da açıklık getireceğini düşünüyorum.


#59

En sağlıklı yorum :smiley:


#60

yönetim şekli. an olmasa bile her şeyi birbirine karıştırmaya yetiyo