Evet / Hayır ( GoT versiyonu )


#1171

Öyle olduğuna inanıyorum, evet.

Howland Reed ile Lady Mormont’un dönüşüyle Jon, kuzeyin kralı ilan edilir mi?


#1172

Evet

Howland Reed’in Jon’un kimliğini ortaya çıkarıp sadece kuzey’in değil tüm diyarın Kralı ilan edilme ihtimali var mı? Belki Kuzeyli Komplosu bunu da kapsıyordur. Rickon Kral Stannis için değil Jon Targaryrn içindir.


#1173

Olabilir ama kuzeyli komplosu bunu kapsamıyo bence. Kuzeyli komplosu sadece Kuzeyin tahtını kapsıyo…
Arya kitap bitmeden bakireliğini kaybeder mi?


#1174

Evet

Arya Karakızkardeşi kullanabilir mi?


#1175

Hayır

Stannis 6. Kitapta ölür mü?


#1176

Hangi manada olduğuna bağlı. Yani direk ölür mü diyorsan, yok ölmez. Ama White Walkerların tarafına geçebilir.
Lannisterlar tekrar yükselebilir mi?


#1177

Hayır
Shreen Edric İle evlenir mi?


#1178

Hayır, Shireen ölür.

Sizce yenibirarrynci StarWolf’un fake’i mi?

Sizce Aegon gerçek mi?(formatı da bozmayalım bir yandan :))


#1179

Hayır (her arrynci Fakem olsa ooo)

Hayır (aynı soruyu 50 defa daha sordular)


#1180

Soru?
(Fake değilim sonuna kadar gerçeğim. Ayrıca benim de seriye zorla başlattığım ve sonra çok seven bir arkadaşım da arrynci. Çok anormal bir şey değil, Lannister, Stark, Tyrell, Baratheon tutunca garip olmuyor da Arryn tutunca mı garip oluyor. Hem kitapta Vadi olmasa anlayacağım da Vadi var sonuçta 4. Kitapta Vadilileri de tanıdık, Buz ve Ateşin Dünyasından da biliyoruz Arryn soyunu. Tutmamam için bir sebep de yok. Ayrıca ben uzun süredir foruma bakıyordum, starwolf ne zamandan beri var bilmiyorum ama ben de bayadır varım ama yeni üye oldum.)


#1181

Aegon’u Dorne Destekler mi?


#1182

Bir yerlerde okudum Tommen ölürse Myrcella geçer o da Trystane ile nişanlı o zaman Dorne desteklemez. Ama Doran bu her şeyi mutlaka planlamıştır. Çünkü Trystane Myrcella ile Arianne Aegon ile nişanlanacak. Nasıl halledecek bilmiyorum.
Ötekiler yenilince tekrar Duvar yapılır mı?


#1183

Hayır yapılmaz ötekiler yenildiğine yabanıllar ile kuzey birlik olduğuna göre tekrar duvar yapmak biraz saçma olur.

Rickon Stark Kuzeyin başına geçebilecek mi?


#1184

Evet, inşallah. Zaten şu anki en yakın varis o. Bran’in gelmesi uzun sürer, diğerleri kız veya piç. Jon’u meşrulaştırdı Robb ama bence meşru çocuk meşrulaştırılmış çocuktan önce gelir. Zaten o kararda bran ve rickon öldü sanılıyordu.
Petyr, Sansa’yı zorla öptüğü gibi tecavüz etmeye çalışır mı? (Bana sorarsanız bu karakter duygusal ve duyguları mantığın önüne geçebilir)


#1185

Evet ama o bile planlı programlı olur
George R.R. Martin tüm kitapları bitirmeden ölür mü?


#1186

Oyun hep sende tıkanıyor nedense :joy:. Muhtemelen evet. Hem çok kilolu hem de yaşlı. İnşallah ölmez ama bir kitabı 100 yılda çıkarttığına göre…
Melisandre, seri sonunda ölür mü?


#1187

Evet
(Milletin yüreğine indirecek soru sorduğumdan herhalde)
Üç gözlü kuzgun ölecek mi?


#1188

Çok bile yaşadı, evet.

Ormanın Çocukları seri sonunda tekrar İlk İnsanlar ile beraber yaşamaya başlar mı?


#1189

Hayır Seri sonunda ormanın çocuğu kalmaz
(Hayırdır Sadece İlk İnsanlar Filan Andalları İnsandan mı saymıyon?

İbben Adasında Devler Yaşayabilir mi?(mamutlar yaşıyor ya)


#1190

Hayır, yaşıyor olsa bilinirdi herhalde.

(Ormanın bebeleri sizi sevmiyor.)

Ormanın Çocukları birebir Şafak Savaşında yer alacak mı?