Forumun Kayıp Üyeleri


#41

ah evet
bir de narsilyon,emgekosalfa ve edwin.


#42

Crimson şaşırma sabrımızı taşırma. Rütbem nerde kaldı ?


#43

ser robert strong yok vizeleri de bitti ama finallere çalışıyor olabilir 2 hafta falan var galiba finallere…


#44

Mail atmıştım geçen hafta cevap gelmedi, acaba başına birşey mi geldi diye merak etmeden duramıyor insan…


#45

aynen. umarım bir sorun yoktur.


#46

Forumun son halini bilmiyorum,2.sezon bittikten sonra ayda bir bakar oldum.Zamanında sıkı takip ederdim ama işin gerçeği dizi olmayınca konuşacak şeyler azalıyor,kitap yorumu bir yere kadar uzuyor ,kişisel düşüncem yeni sezonla birlikte forum’dada Eskiler ve yenilerle birlikte gözle görülür hareketlenme olacaktır.


#47

Bir Kanatayak var idi zaif ü nîzar.
Çeviri elinden katı şikeste vü zâr.
Gâh forumda vü gâh blogda idi.
Dün ü gün kahr ile kısuda idi


#48

Şu en çok tavsiye başlığının altındaki “Jaime Lannister” kim ben onu merak ediyorum. Adam ben geldim geleli Bastard.
"-Petyr Baelish " diye aktif bir üye vardı, Baelish hanesi istemişti hatta. Uzun süredir kayıplarda.


#49

O üye başka bir Game of Thrones forumunun sahibi. Zamanında burada takılırmış fakat sonra kendi sitesinin reklamını yapmaya başlayınca ban yemiş. Ayrıca tavsiye verdiği kişiler de onun yan üyelikleri. Çocuk çok ergen bir tip. Yani tüm liseliler aynı değildir ama bu çocuk ciddi ciddi ağır ergen.

Edit: Aynı kişi değilmişler, kandırılmışım.


#50

Sahip degil abi orda :smiley:


#51

Hiç iz bırakamamısım dostlar :\

Atın beni denizlere.Gudbay may lovır .


#52

Unutulmayacak kadar aktifsin :smiley:


#53

unutulmuşum a dostlar :confused:


#54

Yazılanları liste yaptım ilk mesajıma ekledim… Hayır Crimson seni yazmadım :slight_smile:


#55

Ghost vardı, Arryn Hanesi sempatizanıydı o da :slight_smile:


#56

:slight_smile:


#57

Yazılanların bazıları yakın zamana kadar vardı yeni sayılır, bazılarını ben tanımıyorum o kadar eskiler demekki


#58

valyrian knight’ı son zamanlarda göremedik(en azından ben göremedim) gören söylesin, ben onun avatarını pek beğeniyordum


#59

vicdansızlar beni hatırlayan bi mü’min yok mu ? venom sen bile mi ? :frowning:


#60

Daha 2 gün önce burdaymışsın ya serzenişin neden dostum anlayamadım :slight_smile: