Galatasaray FAN


#541

Kopenhaglı oyuncuların eline çarptı top hakem penaltımızı vermedi ona hazmedemedim, Aydın’a yapılan faul ise ceza sahasının dışındaydı bu yüzden penaltı değildi ama hakemin yinede faulu vermesi lazımdı.Hakemler adeta bize karşıydı. Kaleciden dönen top ofsayt değildi.


#542

MAÇ ÖNCESİ | Galatasaray – Sivasspor

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig’in 12. haftasında Sivasspor ile karşılaşıyor. Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena’daki karşılaşma öncesinde ilk 11’ler belli oldu.

Maç: Galatasaray – Sivasspor
Yer: Ali Sami Yen SK TT Arena
Tarih: 23.11.2013 Saat: 19.00
Yayın: Lig TV (Canlı)
İnternet:Canlı Anlatım

Galatasaray
Eray İşcan, Emmanuel Eboue, Aurelien Chedjou, Gökhan Zan, Dany Nounkeu, Felipe Melo, Selçuk İnan, Aydın Yılmaz, Albert Riera, Umut Bulut, Burak Yılmaz

Yedekler
Aykut Erçetin, Ceyhun Gülselam, Hakan Balta, Yekta Kurtuluş, Engin Baytar, Emre Çolak, Didier Drogba

Sivasspor
Korcan Çelikay, Cicinho, Manuel Da Costa, Ümit Kurt, Adem Koçak, Aydın Karabulut, Eren Aydın, Burhan Eşer, Kadir Bekmezci, Aatif Chahechouhe, Rafik Djebbour

Yedekler
Nihat Şahin, İbrahim Sürgülü, Murat Akça, Mehdi Taouil, Hakan Arslan, Cihan Özkara, John Utaka

Kaynak


#543

bugun de fena yenilmişiz.ama itiraf edeyim, ilk yarı skorunu öğerndikten sonra juventus deplesmanının tekrarlanacağına inandım bir an.ama sadece bir an.


#544

Yahu ne karmış arkadaş (!).
Ula Galatasaray Tromso maçında yağan doludan dolayı, dolu diyorum farkındaysanız, statta aldığım yağmurluk delinmişti, bugün bir hoh dedi diye maç tatil oldu iyi mi :s. Neyse…


#545

14’de maç mı olur? allahtan ders yok da o saatte belki izlerim.


#546

ne, nasıli nerde, neyin 14’ü noluyo ??? yeni geldim ben daha !!!

2’de mi oynanacakmış maç, eee benim belki işim var ki ula :s.

la havle…
yarın 15.00’de oynanacakmış… hay bin kunduz(!)


#547

vallla yendik ya, önemli değil kaçta oynayışımız !! :smiley: :smiley: :smiley:

selamlar mikail reyiz bu arada.


#548

HEDEFE KOŞUYOR TÜRKİYE’NİN GURURU,AVRUPA’YI SARSTI GALATASARAY KORKUSU…

Kura çekiminde bizim sonunculuğumuzu ilan edenler,peki şimdi neredeler?

WE ARE THE BEST GALATASARAY!


#549

Kura çekildiğinde dalga geçenler, hayal kurmayın diyenler nerelerde :smiley:

O değil de burda ne saçma muhabbetler dönmüş ya :smiley: Büyük konuşmamak gerek işte http://forum.gameofthronestr.com/konu-uefa-sampiyonlar-ligi-gruplari-2013-14.html


#550

Efsane olur bu maç!


#551

GALATASARAY bitti demeden hiçbir şey bitmez.

Ayrıca;; http://instagram.com/p/hyOWikOjJU/#

:wink::wink::wink::wink:


#552

efsaneydi be!! bu gruptan cıktık ya, helal olsun tüm galatasaraylı topculara ve manciniye.

bence kupayı direk versinler, bu grubu geçtiğimiz için :slight_smile:

ve evet, 4. olacağımızı düşünenler vardı… heryerde.


#553

Ahahahahah bende onları arıyordum. Ters köşe olan fanatikler öldürüyor beni ya. GS’nin bu kaçıncı ters köşe edişi acaba…

O değilde GS’e helal olsun abi. Adamlar aşırı formsuz, defans kötü ama geçen yıl çeyrek final, bu sene son 16’a kaldılar. Avrupa’ya yakışıyorlar kabul etmek gerek.


#554

Katılıyorum her sözüne. Burda yorumlarını düzgünce yapan galatasaraylılarla capslerle, swf’lerle kendince dalga geçtiler ama asıl rezil olan kendileri şu an :smiley:


#555

Diğer takımlarda Uefa’da oynasın desteklemezsem bulun beni =) ama cahilce konuşana bazı şeyleri hatırlatmak lazım =)
Bide FB 1., BJK 2. olursa 3. takım mı şampiyonlar ligine gidecek? Bilen varsa bi…?


#556

İyi ki büyük konuşmamışım yoksa hiç hiç tahmin etmezdim gruptan çıkacağını.


#557

@“SinisTer”, o dediğin kural, uefa tarafından yapılan listede ilk 10’a girenler için oluyor. Mesela portekiz öyle oldugu için, üç takım gönderebiliyor. Türkiye’nin ilk 10a girmesi lazım. dk14 kaçınca bu iş çok zora girdi. galatasarayın en az bir çeyrek final görmesi lazım. ki öyle olursa, yetmeyecek o da büyük ihtimal. trabzonun da yarı final falan görmesi lazım. o iş çok zor yani.


#558

@“Lord Mustaine” yanlış anlaşılma var, @“SinisTer” 3 takım mı katılacak diye sormamış :). FB ile BJK Avrupa kupalarına cezalarından dolayı katılamıyorlar seneye, ilk iki sırayı ikisi paylaşırsa 3. olan mı gidecek Ş.L’ye diye sormuş :).


#559

aa aynen, baya bi yanlış gelmişim ben. kusura bakmayın :slight_smile:
o konuyu tam bilmiyorum. ama sanırım bir seneliğine men edildi onlar.


#560

Beşiktaş seneye gidebilecek. Fenerbahçe ise bir yıl daha yok. Tabii ki İsviçre Federal Mahkemesi’nden, o da olmadı AİHM’den umutluyuz. :smiley: