Greyjoy Hanesi


#141

nedense bu haneye karşı bi sempatim var seviyorum bnları


#142

Biz ekmeyiz!!!.. biz sadece bizim olanı alırız, bazıları gibi başkalarının “şeylerini” sömürmeyiz…
biz neysek oyuz, bazıları gibi sinsice ilerlemeyiz… belki de bu yüzden bu kadar nefret ediliyoruz…
evet, fazla paramız yok, gerçi paraya da ihtiyacımız yok, giydiklerimize bile para vermeyiz, altın değil demir geçerlidir bizim buralarda…
biz ASOIAF evreninin Vikingleriyiz, deniz savaşçılarıyız, boğulmaktan korkmayız… korsanlık bizim genlerimizde var…
biz erkek evlatlarımız kız gibi değil, hepsini birer savaşçı gibi yetiştiririz, hepsinin korkusuz birer demir adama dönüşmesi için…
kız evlatlarımızı bir leydi gibi elinde dikiş-nakışla değil, ellerinde savaş baltalarıyla yetiştiririz… hatta babalar kızlarına “kızım” değil “oğlum” diye hitap ettikleri bile olur…
Her demirdoğumlu adamın bir ana karalı adama eşdeğer olduğu söylenir… e haklılar…
evet, olabildiğince barbarız… savaş çığlıklarımız demir adalarda daima yankılanır… elde ettiğimiz ganimetleri sonuna kadar hak ederiz, çünkü onlar için savaşırız… bazıları gibi askerlerinin arkalarına saklanmayız… çünkü biz birer demir adamlarız…
sizin gözünüzde belki tecavüzcü yağmacılar olabiliriz ama boğulmuş tanrının gözünde hepimiz birer deniz ninjasıyız…

WHAT IS DEAD MAY NEVER DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!


#143

Balon’uda Victorian’ıda Euron’uda Aeron’uda Theon’uda Ashayıda sevmedim.Demirdoğumluların genelini sevmedim zaten.Ama Okuyucu iyi bir adama benziyor


#144

1- Eğer siz ekmediyseniz, sizin olmaz. ‘‘Siz’’ üstün ırk falan değilsiniz, yaptığınız hırsızlık, sömürgecilik. Milletin malına göz koyuyorsunuz.

2-Sinsi değil misiniz ?! Kuzey tamamiyle savunmasız ve hazırlıksız iken şerefsizce saldıran ve marifetmiş gibi bununla övünmek hiç sinsice değil zaten… -_-

3-Kadınların ‘‘kadın rolü’’ oynaması onları daha düşük bir duruma düşürmez veya tam tersi ‘‘erkek rolü’’ oynaması onu diğer kadınlardan üstün kılmaz. Ataerkillik :s

4-ahahhahah ‘‘korkusuz’’ mu ? Üzgünüm ama sizler birer korkasınız. Kuzey’e tamamiyle savunmasız ve şerefsizce saldırdınız. İlk çıkan Greyjoy isyanında adalarınız basıldığında savaşcılarınız geri çekildi. Moat Cailin’i geri istediklerinde hemen, anında teslim oldunuz. Stannis üzerine geldiğinde gemilerinize geri kaçtınız. NE KADAR CESURCA.

5-Kesinlikle tecavüzcüsünüz. Kölelikte var sizde. Sonra diğer krallıkların size saygı göstermesini istiyorsunuz ?! wtf
Saygıyı hak edecek en ufak bir değeriniz yok.

6-ahahah en komiği ise, kitap okuyan birisine THE Reader diye lakap takıyorsunuz. ‘‘THE’’ yani tek kişi. Onuda kadınsı ve mahif buluyorsunuz.

Bazıları çok çok fazla nefret ettiğimi düşünebilir, ama kesinlikle şahsi bir durum değil. Tekrar ediyorum, sevmemek veya nefret etmek için çoooooook neden var ama sevmek için neredeyse hiç yok.


#145

Ya @Willas sen yine mi geldin buraya öff?!! Tamam anladık sen nefret ediyorsun onlardan,yorumunu yaptın konuştuk ettik bitti.Yeter ya,hala konuşmaya devam ediyorsun sen bunları yazarak ne elde etmeye çalışıyorsun anlamıyorum ki?! Sen bunları yazdın diye benim ve diğer Greyjoy fanlarının onlara olan en ufak bir düşüncesi bile değişmedi.Girme artık şu Greyjoy sayfalarına yeter cidden YETER.HARBİDEN YETER.Girme.


#146

Sana mı sorcam nereye girip girmeyeceğimi x?
Arkadaşın hatalarını, yanlış bildiği şeyleri düzelttim :redface:
Olanı söylüyoruz. Senin nefret etmen veya etmemen bizi veya beni ilgilendirmiyor. Doğruları söylüyoruz.


#147

@Willas Senin ‘‘doğru’’ olduğunu düşünmen onları doğru yapmaz ya da seni haklı çıkarmaz,bu ısrarla devam ettirdiğin tartışma çok saçma,sana ne dersek diyelim kabul etmeyeceksin ve Greyjoylardan nefret etmeye devam edeceksin,bu yüzden hala Greyjoy sayfasına gelip ötmenin bir anlamı yok.Şu sayfaya teorileri,düşünceleri vb. şeyleri okumak için giriyorum ama her seferinde senin sataşmalarınla karşılaşıyorum ve çok sıktın gerçekten.Umarım sen de yaptığın şeyin saçmalığının farkındasındır.Senin nefret etmen de bizi ilgilendirmiyor.
Tamam,yorumunu yaptın fikirlerini söyledin.Hala ne yapmaya çalışıyorsun ben onu anlayamadım bir türlü.Çünkü sen ne dersen de o ‘‘arkadaş yanlış bildiklerini’’ değiştirmeyecek,tıpkı diğer Greyjoy fanları gibi.Umarım bu yazdığımı algılayabilir ve bu tartışmanın mantıksızlığını kavrayabilir ve buraya girip sataşmaktan vazgeçersin.


#148

@finduilas sataşan kim ya ?!

Ahahahahahah tecavüz ve kölelik ne zaman bana göre ‘‘yanlış’’ oldu ?! Bu ikisi tam anlamıyla ve her açıdan YANLIŞ. Bunun çıkarı yok :smile: Sen tam anlamıyla ahlaktan uzak birisiysen orasını bilemem :redface:
Şimdi sen kültür falan deyip ötmeden önce söyleyeyim, o topraklardan Rodrik Harlaw gibi birisi çıkmış. Yeşil topraklardan da Gregor gibi bir canavar.
Doğruları söylüyoruz yani. Yalan yanlış yok. Neyin kafasındasın ?!
Ben bir şey yapmaya çalışmıyorum. Ben Victarion Greyjoy’un yorumana cevap yazdım sen geldin bişiler dedin, ben anlamadım.
Öten sensin yani.

Ben sevilcek adamı severim, bknz: Asha Greyjoy. Bu kızdaki aklın yarısı diğerlerinde olsa, devir atlarlardı.

gavarameter bozuldu senin yüzünden :smiley:


#149

@Willas Sadece Victarion Greyjoy’un yorumuna yazdığın cevaptan bahsetmiyorum,daha önce de buraya gelip defalarca onların tecavüzcü olduğunu ve nefret ettiğini söyledin.Tecavüz harika bir şey diyen yok,bunu anlamadın sen asıl.Ama bu diyarda zaten herkes birbirini katlediyor,ihanet ediyor,yakıp yıkıyor.Sen böyle düşünüyorsun diye doğru olmuyor onlar.Senin düşüncene de bir şey demiyorum ama buraya SÜREKLİ bunları yazmandan bıktığımı söylüyorum,çünkü fazla uzattığının farkındasındır sen de.Yani tamam senin dediğini anladık biz,ama yine de onları seviyoruz,bu yüzden senin 'doğru’ları söylemenin bir önemi yok.Daha fazla söyleme şu 'doğru’larını artık lütfen.


#150

@finduilas acı gerçekler, iki tarafıda keser… demiş adamın biri.
Uzatma.


#151

Bu konudaki sayfa sayısını @Willas a borçluyuz. sadfasdhgafsd:D


#152

@Willas Başından beri tartışmayı sonlandırmaya çalışan benim.İyi akşamlar.


#153

kim tutar bunu ya yürü be


#154

aslında grrm greyjoyları dunyanın gercek yuzunu gostermek ıcın yazmıs

  1. biz ekmeyiz:sen uğraşırsın ceremesini çekersin işin kaymağını üst tabaka yer(işveren sınıfı)
    2)Sinsiler mi evet biraz ama savaş koşulları içerisinde gayet normal bir davranış ona bakarsan stanniste, jon ile mance müzakere ederlerken saldırıyor.
    3)bu konuda tamamen sana katılıyorum fakat vic bence burda senın anladığını soylemeye calışmadı bana sorarsan klasik kadın tasvırınden farklı olduğunu anlatmaya çalıştı.(o evrende de savaşanlar erkek olduğu için)
    4)Korkak; bu aslında direk toplulukla açıklanacak bişi değil kişi korkar veya korkmaz yine dediğim gibi kuzey saldırısı savaş koşulları altında değerlendirilmeli
    5)Evet tecavüzcüler ama euron hariç kölesi olan görmedim ayrıca daha önce de söylediğim gibi adamlar anne karnından itibaren böyle yetişmiş sucu bi yerde kültürlerine atmak lazım en az kişilere attığımız kadar.
    6)bu konuda da haklısın fakat şöyle göz önüne alırsak yasamak için zaten çetin şartlarla uğraşıyolar hayatları boyu eminim ki çoğu okuma yazma bile bilmiyodur.

#155

@rickard anladım seni :smile:
aslında bu adalarda kölelik var, soylular, sıradan halkı madenci olarak kullanıyor.
neyse.


#156

dünya da öyle değil mi ki sözde yasa karşısında herkes eşit ama bazıları biraz daha eşit


#157

vikinglerle aralarında ince bir fark vardır vikingler onurludur


#158

Onur derken?


#159

Kahyalar özgür değil mi ? Hem oraya nasıl geçtin ? Nasıl bir beyin ?!

Sen bilmezsin.


#160

nereye nası geçtim???

o “biri” dediğin adamı geçenlerde yerden yere vuruyodum… şimdi de sözlerinden alıntı yapıyosun haa??? :smiley: :smiley: :smiley: