Hangi haneyi neden destekliyorsunuz?


#61

Brynden Tully intikam almayı istiyor evet ama o topraklarda haneleri yanına çekip bir ordu kuramaz çünkü Nehir Toprakları savaştan yeni çıktı bu yüzden büyük bir ordu çıkaramazlar. Ayrıca Nehir Toprakları, Westeros’un tam ortasında Karabalık isyanı çıkarttığında Batıdan Casterly Kayası Lannister ordusu, Doğudan Kral Şehri’nin ordusu,Güneyden Tyrell ordusu ve Kuzeyden Frey ordusu geldiğinde Brynden Tully’nin hiçbir şansı yok. Karabalıkta bunu bildiği için böyle bir isyan çıkarmaz.


#62

[spoiler] nehirova lordları affedilme ve buna baglı laniistarların gözüne girme cabasındalar ( kimi zoraki kimi gönülden. affedilmenin minnet !! duygusu içindeler) ama hepsi lannistarların köylerine insanlarına kalerine neler yaptıgını unutmadı.içten içe bilenmiş durumdalar.bunu blackwood u inidrmeden önce jaimi ve lordlarla gecen konusmada gördük.
bana göre karabalık ve edmurenin yasadıgının bilinmesi lordlar üstünde manevi olarak bir etki yapsada pratikte hiç bisey yapamaz.rickon gibi sembolik anlam ifade ediyolar. stanis yada baska biri gelecek lannistarı temizlicek nehirovayı tullylere geri verecek onun dısında bisey beklemek zor.

boltonların su an kesin olarak baglılık yemini edenler dustin, ryswell ve arnolf karstark.
hornwood ramseyi dinlesede sahaya cıkınca hornwood ordusu stanisi bilmem ama stark cocuklarının yanına gecer.cerwynlerin basında kız var.zoraki baglılık.hother umber bolton yanında iri jon için. mors kargayemi stanisin yanında ve frey kuvvetleriyle manderly kuvvetlerini kaleden cıkarmayı basardı.( umber hanesinin ikiye bölündüğünü düsünmüyorum).boltonlar ihanetin ne oldugunu görecekler !!![/spoiler]


#63

[spoiler] Eğer Stannis, Kuzeyde zafer kazanıpta Nehir Topraklarına girerse ve bu ordunun içinde Brynden Tully varsa Nehir Lordları bir isyan çıkarıp Stannis’in ordusuna katılırlar.

Her şey Kışyarı Savaşının sonucuna göre değişecek.O savaşta birçok taraf değiştirme olacak. Eğer Stannis bu savaşı kazanırsa büyük bir orduya sahip olacak ve Kuzeyde bazı haneler yok olacak.[/spoiler]


#64

Umber hanesinin ikiye ayrıldığına bende inanmıyorum. Rickon Stark ortaya çıkıncaya kadar öyle gözüküyorlar diğer birçok hane gibi. Ve Rickon Stark gelince Boltonlar yanındaki birkaç dönek hane ile yalnız kalacaklar. Büyük ihtimal Roose ve Ramsay Bolton Red Wedding’in cezasını ödeyecekler. Freylerinde Karabalık sayesinde cezalarını çekeceklerine inanıyorum. Jaime Brienne ile gittikten sonra bir daha haber alınamadı. Bundan sonra Lannister ordusu Nehir Topraklarından ayrılır ve böylece Karabalık aradığı fırsatı bulur ve Tully sancağı altında Nehirovayı geri kurtarır. İsyan sırasında da bulduğu Freyleri öldürür. Genna Lannister’ın kocasını ve diğerlerini.


#65

Stark hanesine verdim oyumu. Logosunu ve izlediği yolu seviyorum.


#66

Targaryenler hep ilgimi çekmişti aile yapıları bide Daenerys in izlediği yol,fethettiği şehirdeki köleleri serbest bırakması ve en hayran olduğum yönleri o 8000 kişilik lekesizler ordusu ve ejderhalar çok güçlüler Targaryenler bi şu Fatih Aegon u merak ediyorum şimdi :smiley:


#67

Stark ve Martell arasinda gidip gidip geliyorum Stark hanedanınından çıkan bütün karakterlere karşı bi ilgim var Sansa hariç nefret ediyorum ondan :d çogu zaman işlerine yaramasada hatta ölüme bile götürse onları çok gururlular zaten Ned varken sevmemek zor bu hanedanı. Bi de martelller var gerek ejdarhalara karşı koyabilmiş olmaları gerek piçlere ve eşcinselliğe daha ılımlı yaklaşmaların onları cazip kılıyo cok merak ediyorom ne çıkıcak bunlardan Doran Martell çok zeki kum yılanlarıda en az babaları kadar zehirli. İki hanedanda favorım işte ya :d


#68

Hightower’ın yeri ayrı sevilir şıklarda yok ama olsa bile oyum değişmezdi MARTELL derim başla laf etmem ya :Dd


#69

bence targaryenlerde herkesin reddettiği bir yöneticilik potansiyeli var deli kralın dahi delirmeden önce en iyi konseyi yapması ve dostlarının onlara hep sadık olmasından dolayı seviyorum

MID cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


#70

Hightower yok, o yüzden Arryn diyorum. Arryn’ler bana hep asil ve saygılı geldi. (Lysa ve Robert hariç). Dağın tepesinde yaşamaları falan da ayrı bi olay. Arrynleri severim.


#71

Targaryen bana ayrı bi çekici geliyo ondan Targaryen


#72

Targaryenların Vlyria kanı taşımaları, soylu olmaları, korkunç ejderhaları kontrol etmeleri, deli olanları hariç çok iyi olmaları, Daenerys’in haksızlığa uğraması ve bir zamanlar ölüm tehlikesiyle yaşayıp sürekli kaçmak zorunda olması, ailesinin katledilmiş olması vesaire bu yüzden seviyorum bu hanedanı.
Dany her ne kadar zor durumda olsa ve şuan kontrol edemese de köleliği ortadan kaldırma çabası bence şahane bir şey.


#73

Stark,çünkü Stark yani.Starkları severim.Onurlu olmaları dışında gayet saygılı,efendi aile fertlerine oldukça değer veren bir hane belki de bundan.


#74

Martell. Bu haneden çıkan abuk sabuk bir adam var mı ? yok. yetiştiği insanlardan belli. Ejderhalara diz çökmeyen boyun eğmeyen Dorne Prensliği.


#75

Targaryen. Ejderhalara sahip olmaları ve Daenerys’in Spartacus vari şekilde davranması yeterli.


#76

Baratheon… çünkü eşeğin z…den dolayı…


#77

Tyrell. Çünkü ben daha iyisine layığım.


#78

Martell.Çünkü <3 oberyn <3


#79

Neden mi Baratheon ?


#80

Neden mi Stark ?