Hangi kalenin lordu/leydisi olmak isterdiniz?


#41

kurban olduğumun winterfell i :slight_smile:


#42

Wınterfell Lordu tabikide :slight_smile:


#43

Arbor.
Şarap da var.Mis gibi.


#44

Stone Hedge sürücem Bracken hanesini asıcam en tepeye Blackwood hane bayrağını


#45

Wınterfell.


#46

Kızıl kale
DragonStone de olabilir :slight_smile:


#47

kartal yuvası leydisiyim zaten :cool:

Kartal Yuvası’nın terasında verdiği partilerle meşhur leydisi,
Vadi’nin Muhafızı,
Doğu’nun Gardiyanıyım :cool::cool:


#48

Highgarden yesillik mis. Riverrun’da olabilir (:


#49

Yazıklar olsun biriniz bile Kara Kale yazmamış.Tabi herkes kendi keyfini düşünüyo.Neyse orasıda bana kaldı :smiley: Bu gece ve gelen tüm gecelerde… :smiley:


#50

Yüksekbahçe!


#51

Winterfell demek geçti ilk içimden ama orada insanın g*tü donar. Yaşanacak yer değil. En iyisi Yüksekbahçe. Bi Tyrell kızı bulur keyfimize bakarız :slight_smile:


#52

Hightower :smiley: :smiley:


#53

Pyke’ın lordu olmak vardı.


#54

Kuşkusuz Dorne .


#55

Dragonstone yada Winterfell.


#56

Fırtına Burnu


#57

sunspear veya winterfell


#58

Casterly Rock.


#59

Eyrie veya fırtına burnu. yüksek bahçe ve nehirova güzel ama saldırıya açıklar bu yüzden bu 2 sini seçmezdim.

fırtına burnu sağlam kale. eyrie de zapdedilmez.

not: eyrie lordusun ama dışarda biri işin çıktı (düğün vs) ayvayı yedin :-))


#60

Oldtown