Kızıl Düğün


#221

Kızıl düğün, Robb, Stannis başlıklarına girmeme kararı aldım.
Benim de olduğum tartışmalar hep başa dönüyor. :biggrin:


#222

Son sahnede, Cat’in düşlerinde Sean Bean’ı görsek ah ne güzel olur


#223
  1. sezondan görüntü bile olsa Awesome olur ya. :’(

#224

Beyler o değilde Kızıl Düğün’ün sonlarına doğru Cat’in gözlerimizi dolduran dülüncelerini nasıl aktarıcaklar


#225

sesli olarak söyler.
Saçlarımı kesmeyin falan

kitaptaki bazı iç sesleri diziye öyle aktarıyolar


#226

Catelyn’den nefret ediyorum.Açık ve net.Ama aynı şekilde Kızıl Düğün’ün her anında her yüz ifadesini de çok merak ediyorum…


#227

Catelyn’e gerçekten de en çok üzüldüğüm andı ne yalan söyliyim.


#228

Dizide güzel olmayacak beyler. İçime doğuyor. Dacey Mormont, İri Jon, Küçük Jon, Wendel Manderly, Lucas Blackwood, Marq Piper, Patrek Mallister falan bunların hiçbiri yok


#229

Kimse böyle bir son hak etmez.
Yazık oldu.


#230

Bir kere okurken gözlerim dolmuştu lo benim D’:


#231

Dizide bu sahneyi adam gibi yansıtsınlar başka bir şey istemiyorum.


#232

Talisayı öldürcekler bence. Şimdiye kadar çoktan hamile kalması lazımdı. O yüzden onu aradan çıkarmak zorundalar


#233

Ama o zaman Karabalık’ın Riverrun’u bırakması saçmalık olur. :frowning:


#234

Belki Talisa, Tywin’in köstebeğidir


#235

Hiç de saçmalık olmaz. Zaten kitapta sırf Jeyne’i korumak için mi bıraktı? Sanmıyorum.
Boşu boşuna hem Nehir Askerleri hem de Nehirova adamları ölecekti.

@Revan31 Robb’un koskoca Westerosta gidip de casus bi kıza aşık olması çok mantıksız olur bence

Talisa= İYİ


#236

Robb koskoca Westeros’da en soylu ailelerden birinin üyesine aşık oldu. Bu basit bir hemşire, casus olması ihtimali var.


#237

İsmi duyduğum ilk anda bunu casus mu yaptılar diye düşünmüştüm. Ve bazı şeyler bunu kuvvetlendiriyor.
Tywin gibi bir adam bu pası gol yapardı. Ve yaptı da.


#238

Talisa’yı gözüm tutmadı zaten olur mu olur.Kitaptan da git gide daha fazla kopuyorlar zaten.


#239

Talisa casus değil,olsa olsa gizli Lannister taraftarı olabilir.2.sezon tanışma diyalogundan belliydi.Tahminimce Talisa ailesi Kuzeyliler tarafından öldürülmüş,intikam amacıyla genç Kurtu baştan çıkaran Tywin hesabına çalışan bir ikiyüzlü de olabilir.

Kitapta Jeyne Westerling ve ailesi Lannisterlara bağlı bir hanedir.Anne Westerling Tywin ile anlaşıp kızını Robb’un yatağına sokmuş ve genç kurt onur,şeref deyip kızla evlenmiştir.Baba Aslanın sinsi ve tıkırında işleyen planı sayesinde Frey ittifakı kaybedilip düşüş başlamıştır.Catelyn Jaime Lannister’ı salınca Karstarkları kaybetmeyle sonuçlanan süreç işlemiştir.


#240

Jeyne’i de Talisa’yı da sevmiyorum, Robb güzeller güzeli Roslin ile evlenmeliydi :confused: