Mount&Blade Warband Game of Thrones Mod'u


#81

Mount and Blade zaten en sevdiğim oyun, bir de GOT modu var demek…Yazın oynarız inşallah :slight_smile:


#82

Biri şunatürkçe yama yapsın ya hiç bir şey anlamıyorum.
[hr]

Evet yazan arkadaş neresi Türkçe bunun?


#83

oxcross savaşı sonu bir hatıra fotosu :smiley:


#84

Targaryenlar 1.1,(Kendim çektim.)



#85

Aegon geliyo Westerosa da Dany geliyo mu? Çok ilerlemedim ben.


#86

Hayır,ama bir görev ile yanına gidebilirsin.


#87

Yazın kesinlikle oynayacam.Normal modda akıyordum zaten, bir de GOT modu olması mükemmel olmuş :slight_smile:


#88

Dany’nin yanına gitme görevini nasıl yapıyoruz?


#89

Çok canım çekti, indiriyorum şimdi iki sorum var kankalar

1- Senaryosu ayrıntılı olarak Got’a uyarlanmış mı?
2- Türkçesi var mı?


#90

Illyrio Mopatis’den alıyosun

1-Kısmen.
2-Hayır.


#91

Eagona giden görevi sölerimisin nerden alıyoz kardeş ?


#92

Almıyorsun,365 gün sonra geliyor oyuna.
Bu arada Eagon değil Aegon :slight_smile:


#93

Dany olayı nasıl oluyor ya. Az anlatır mısın? Bu aralar oynayamıyorum da. :confused:

Haritada köle körfezi yoktu ki yani nere gidiyor karakter?


#94

volantise git kardeş ordan hana git handa bi adam var bayle neres onla konuş 8000 altına gidiyo
[hr]

saol kardeş 365 baya uzunmuş


#95

Pentos’un yanındaki Illyrio Mopatisden alıyosun.Sonra Volantise hana gidiyorsun biniyorsun gemiye.


#96

Illyrio Mopatisi tam olarak nerde bulabilirim?


#97

Pentosun dışında haritada Illyrio’s Manse yazan bir yer var


#98

Belli bir günden sonra mı geliyor Illyrio Mopatisi? Ben gittiğimde burada değil diyor yerinde olan birisi. :stuck_out_tongue:


#99

O adamin sana illyrio burda degil pentosta gibi bir şey demiş olmasi lazım.
Bu adamla konuştuktan sonra illyrio yu pentostaki kalede bulabilirsin.


#100

Anladım, teşekkür ederim. Bir videoda izlemiştim Daneryes’in yanına gidilebildiğini. Kitaplarıda okumadım henüz, ne olacak tahmin edemiyorum. Herhangi bir işlevi, görevi var mı oyunda Daneryes’in acaba?