Olası Finalde Hodor'un Durumu


#1

Arkadaşlar cidden merak ettiğim bir konu bu . Hodor’un Bran’in yanında nereye kadar gidebileceğini merak ediyorum. Yorumlarsanız sevinirim.


#2

Warglanmak icin olusturulmus bir karakter


#3

Serinin sonunda dile gelir belki onun dışında westeros a elektrik falan getirmesini bekleme sırf saklabanlik için eklenmiş bir karakter


#4

Hodor’un akgezen olma ihtimali?


#5

ölecektir muhtemelen.


#6

Hodor denilen şahıs aslında Rheagar Targanyendir. Ölünce kılık değiştirmiş ve surun ötesine gitmek için bir yol bulabileceğini umarak Kışyarına gelmiştir. Şu anda surun ötesinde ve yapması gerekenleri yapmaya başlayacaktır :stuck_out_tongue: :smiley:


#7

guguk kuşu filmindeki indian adam gibi böyle beklenmedik bi yerde dile gelip bizleri duygulandırabilir dicem ama siz guguk kuşunu da izlememişsinizdir ki…


#8

Hodor’u önemli bir karakter olarak görmek bir çok kişiye göre saçma gelsede bence gayet mantıklı. Yazar böyle kenarda kalmış ve kendisinden bir şey beklenmeyen karakterlerden vuracaktır bizi. Evet, Rheagar çıksa ve yazar bunu güzelce açıklasa gayet hoş olur :slight_smile:


#9

Mizaaah şoooooovvvvvv :D:D:D:D


#10

Demirtahta o oturur ve Hodoroğulları Hanedanı başlamış olur. Martin’in son ters köşesi bu olacak.


#11

Ne demek hodor önemsiz


#12

Ne zaman Hodor’u görsem aklıma Guguk Kuşu filmindeki kızıl derili şef geliyor yahu.


#13

O filmi izlemeyen tek kişi ben miyim?


#14

ne zaman evlenioruz


#15

aga kızsan olmaz. Erkeksen yaparız bişiler.


#16

bran hodorsuz hiç bir şey yapamaz bran ölmediği sürece hodor da ölmez.


#17

Hodor Bran’ı taşımak için var. Bir de çeşitlilik olsun diye yaratmış olabilir GRRM.


#18

muhtemelen ölür son sözüde hodor olur


#19

bence bran sonunda tamamen hodorun içine girecek ve çok istediği şövalyelik hayaline ulaşıp dağı öldürecek

Sent from my iPhone using Tapatalk


#20

yine geç kaldım :frowning: beni sevebilecek birini hayata karışmadığım için kaybettm :smiley: