Oyun Anıları


#121

Dün sabaha karşı 5i 10 geçe uyku tutmadı ben de ultimate team kasayım dedim. Açtım fifayı girdim online season’a. Play match diyorum ama nasıl heyecanlıyım. Neyse karşıma çıktı benim ilk 11. 4-1-2-1-2 dizilişimle oynuyorum yine. Bu taktiği top eleven oynarken bana 8-1 çakan bi abimizden öğrendim. Neyse kadroda son hazırlıkları yapıyorum iste Arda yorgun biraz onu çıkarıyorum başka bir RM koyuyorum derken gözlerim de kamaşıyor. Tüm oyuncular altın, ışıldıyorlar. Rating 5 yıldız. Resmen totomu kaldırıyor karşımdaki görüntü. Oyundaki tek Türk takımı Galatasaray’ın adıyla (bi kere yaptım bi daha değiştiremedim sorry BJK :(( ) rakip aramaya koyuluyorum.

Neyse maç başlıyor gayet güzel. Ben rakibimin ayağından alıyorum o bana kayıyor. Çelme yani. Eşit gibiyiz derken korner sonrası karambolde çakıyor benim kaleye 23’de Suarezle. Daha erken ve beraberlik golü için sabırsızlanıyorum. Ama bu gelip tekrarı izlemesin mi?¿ Benim şalterler atıyor. O an da yemin ediyorum kendime bu maç attığım her golü izleyeceğim diye. Ama emin de olamıyorum gol atacağıma derken filelerim ikinci kez havalanıyor 43’de Young tarafından. İlk yarıyı 2-0 geride kapatıyorum. Oyuncu değişikliği yapmadan giriyorum ikinci yarıya.

Top benden yana bu yarı. Arka arkaya ataklarla rakibimin gözünü korkutuyorum. Bu anca bi kere geliyor benim kaleye onda fa karambolde resmen defansım etten duvar. Barça formalarıyla oynuyorlar olsun o kadar. Kaleci degajınü yapıyor ve orta sahanın benim yarı alanımda olan Farfan topla koşturuyor sağ kanattan. Resmen aygır, içimden geçiriyorum Dothrakili oyuncular mı alsam diye. Ceza sahasına girmeden bir orta açıyorum ancak keko Mandźukić dışarı kaçırıyor. Dk 62 bu arada. Kaleci out kullanacak. Sanırım pozisyon tekrarını geçmek için tuşlara fazla basmış olacak ki yanlışlıkla en yakındaki defans oyuncusuna pas atıyor. Ama efkarlı affetmez, Hamsik ile dalıyorum topa ve ceza sahasına girer girmez şut ve GOL! Fark 1e iniyor. Oturup konusuz film izler gibi zevkten 4köşe gol tekrarlarını izliyorum. Rakip başlıyor oyuna tekrar. 10 dk sonra yine kritik bir pozisyonda topu outa atıyorum. Yine aynı an yine aynı hata. Ama bu sefer oscar goes to Mertens. Aldığı gibi falsolu bir şutla ikinci golü atıyorum ve beraberliği sağlıyoruz dk 72de. Oyuncularsa yorgunluktan ölmek üzere.

Defanstan 1 orta sahadan iki futbolcu değiştiriyorum. Son anlarda bir gol atarım umuduyla. Ligdeki genel duruma bakıyorum bir yandan savunma yaparken. Beraberlik yarar ama gerisi için risk. Mutlaka elimden geleni yapmalı ve galibiyetle ayrılmalıyım. Dk 90 ve hakem +1i gösteriyor. Uzun bir orta açıyorum Mandźukić’e doğru. Kaptığı gibi muazzam bir ara pasla Farfan’a ulaştırıyor topu. Bizim aygır ilk başta hızlı koşmasına rağmen kontrollü şut çekmesi için çekiyorum elimi R2den. Orta hızda şut çekiyorum ve top ağlarda! Evde herkes uyuduğu için sevinç naralarımı içime atıyorum. Ayağı kalkıp ekrana hiç de hoş olmayan hareketler yapıyorum. Ardından tekrarı izlemeden maça dönüyorum sanki 10 sn içinde gol atabilecekmiş gibi. Rakip santrada maça başlar başlamaz hakem bitiriş düdüğünü çalıyor. Bense 2-0dan 2-3 öne geçmenin haklı sevinciyle sahadan ayrılıp 3 puanımı haneme ekliyorum.

Bu da anı olarak saklamak üzere aldığım screenshot:


#122

Geçen gün Red Dead Redemption’da saçma bi achievement kazanmak için yaptığım şey hala içimi yakıyor. Kadının birini yakalayıp ellerini ve ayaklarını bağladım. Atın arkasına atıp tren raylarına kadar götürdüm ve rayların üstüne attım. Daha sonra da üstünden tren geçip kadın parçalanırken olan biteni izledim. Şaka maka baya vicdanım sızladı. Adam atsam bu kadar üzülmezdim ama achievement’ı açmak için illa kadın istedi. Açılan achievement’ın ismi bile manidardı. Dastardly/Alçakça.

Bak yine aklıma geldi üzüldüm ya. Çok pişmanım :confused:


#123

Hep bahsedilirdi, bende hiç hilesiz oynamamıştım AOE 2’yi. İndirdim, aldım Türk’leri, koydum karşıma Araplarla Çinlileri. Araplar oyunun başında pert. Gelişemediler. Ama Çinliler öyle mi, ne anasının gözü onlar. Üstte kırmızı bişey çıktı 150 years diye, anlamadım tabi. Neyse barack’tan bastım 30 40 tane military, tam şehir merkezini de yakacaktım ki, ‘oyun bitti, yenildiniz’ dedi. Sonra puanlara baktım, onlar 10.750 falan, ben 10.600 :frowning:


#124

Robertin isyanından başladım robert ile. hemen cercei ile stanisi evlendirdim. lannisterlerinde katılmasıyla demir tahtı kolayca süpürdük. kral oldum. kral iken bir çok kere isyanla karşılaştım 2 kere tywin kendini kral ilan etti bunu sonucunda batı lorluğunu aldım. vadide isyan edince vadi lordluğunuda aldım. Zaten en başta da menzil lordluğunu tyrellerdan almştım . 4 bölgenin lordluğu bana kaldı. toplam 4 oğlum. beregonda batı lordluğunu ve casterl kayasını verdim. jona vadi ve eyrieyi verdim. robrta menzili ve yüksekbahçeyi verdim en büyük oğlum e varisim eddard da da stormlands lordluğunu verdim 4 büyük bölgenin 4 üde bize kaldı hepsinin başında da baratheonlar var. kuzey her zaman yanımda oldu en küçük svaşlara bile yardım etti eddard kuzeye dokunamam. bu arada balon kendini adalar kralı ilan etmiş onun elindende adaları alıcam en küçük anası bir targaryen olma oğluma verecem onu. ilerde dornede isya ederse (ki isyan etsinler diye her pisliği yapıyorum) onuda yeni bi oğlum doğarsa ona verecem. kuzey ve nehir toprakları hariç 7 krallıktan 5 i baratheonlara geçecek. Bu arada roberta karı dayanmıyor lyanna öldü raherys targaryeni aldım oda öldü 3 olarakte cercei ile evlendim çünkü stannis ölmüştü oda öldü napıyor bu adam karılarına hiç anlamıyorum. Bide o kadar kötü ve menfaatime bi yönetim sergiledim ki herkes sırası ile kendini kral ilan etti kuzey hariç onlar bana hep bağlı kaldı. herkes kuzey hariç bi dönem kral oldu hoster tully balon tywin jon doran hepsi. aynı anda kral ilan etseler kendilerini ben mal gibi kalırım ama teker teker kral oluyorlar bende isyanı hemen bastırıyorum :smiley: Kuzeyin hakkı gerçekten ödenmez :smiley:


#125

@“Dolorous Edd” reyiz döktürmüşün be. İyi maç çıkartmışın helal olsun. Aklıma 2-0 mağlubiyetten 3-2 yapıp 90. dakikasında oyundan düştüğüm maç geldi gözlerim doldu.

Fifa’da kritik goller attığım zaman evin parkelerinde dizlerimin üstünde kayıyorum, bunu da neden anlatma gereği duydum bilmiyorum.


#126

Geçen sabaha karşı 5 de outlast oynarken ani korkuyla sandalyeden düştüm ev halkını ayağı kaldırtmıştım …


#127

outlast aslında iğrenç ama bir yerden sonra korkunç tabiki sana tavsiyem öğlen ve yanında arkadaşların varken oyna yoksa bazı oyun,dizi ve filmlerin yaptırtığı gibi kriz geçirebilirsin

This is Spartaaa


#128

Evet bugün League of Legends oynarken sinirden fareyi kırdım ehheeh.

Oynamayacağım artık bu oyunu sinir hastası yaptı beni.


#129

Gel beraber oynayak :smiley:


#130

Oyunu pek beğenmedim . Ama mekanlar ve müzik sesler heyecanlandiriyor insanı :)) onun dışında yaratıklar çok amatörce olmuş . Oyun bitti böyle son olmaz olsun …


#131

whistle blower daha iyi bitiyor oyunu oynamadım gene daha güzel


#132

Efenim Robertin İsyanı kısmından Robert ile başladım. Stannis ile cerceiyi evlendirip lannisterleri yanıma çektim hemen. Demir adalarıda kralın yanında olduğundan uzun bi isyan oldu ama isyanı kazandık. Tabi ben isyan sırasında Jon Connington Mace Tryrel ve balon Greyjoyu bizzat katlettim. Kral oldum. Stannis büyük yararlılıklar gösterdi bende ona rainwood bölgesini verdim. Renly’ede ejderha kayasını verdim ama nedense Renly öldü Ve Ejderhakayası tekrar benim oldu. 4 oğlum oldu. 1. oğlum Eddard 4 yaşında öldü doğal nedenlerle 2. oğlmun adını Raymund koydum bide ikiz cocuklarım oldu Maric ve Alesander. Sonradan 2de kızım oldu olmaz olaydı :D. Neyse efenim ben mal gibi ejder yumurtasından ejder çıkaracam diye Lyannayı öldürdüm kader olarak :smiley: sonra Eddardın kızı ile nişanlandım ama evlenemeden Robert sizlere ömür oldu. Ben Yani kral Raymund tahta geçtim. 9 yaşında kraldım. Manderfordu elinden aldığım için Menzil lordu villas bana düşmandı olurda isyan çıkarır diye kendimi benden 6 yaş büyük margaery ile nişanladım. Ve gün saydım. 15 yaşıma bastığım gün batı nehir ve dorne ye hediyeler gönderdim Eddard zaten dayım olur yanımda olacaktır dedik. Villas ta tam pezeveng bana artislik yapıyor yok tehditler falan dedim sen kaşındın btifing yolladım bu mala dedm menzili bana ver tabiki vermedi ve menzil ile benim savaşım başladı hediyeler işe yaradı büyük lordların çoğu benden yana oldu ve Vilalsı yendik elinden Menzili aldım kardeşim Marric’i bi tyrel kızı ile evlendirdim ve kardeşime verdim menzili Menzil artık Baratheonların elinde VARAN1. Marric’in ikizi Alesander içinde Dorneyu düşünüyordum ama Dorne vefakar çıkıp bana yardım etmişti Dorneye dokunamazdım bu yüzden adilik yapıp Villasa yardı meden Vadiye saldırdım bende bide bu vadideki Mal robert nedern çıkardıysa kendini Vadi kralı ilan etmiş Sen misin yapan. Batı lordu Jaime ile vadiyi bunun balına yıktık. Bu arad Jaime ile aram çok iyi ben bunun yaverliğini yapmiştım zamanında. Neyse efen,m vadiyide diğer kardeşim Aslesandere verdim bide onu Bi aryn kızıyla evlendirdim ki kalıcı olsun diye Vadi artık Baratheonların Elinde VARAN2. Baktım Rodrik Greyjoy bana mektup falan gödneriyor bişeyler falan dedim senin suyun ısındı senin suyun ısındı dedim mektup yolladım Demir adaların lordluğunu istedim mal savaşmadan verdi bide pyke lordluğunun istedim onuda savaşmadan verdi Bakın bu adam çok akıllı savaşsa kesin ölecek :smiley: neyse efenim pyke lordluğunu ve Demir adalarıda 2.oğldum Oğlum Yani Robertin Torunu Quentyê verdim Demir Adalar artık Baratheonların elinde VARAN3. Benim ilk oğlum Rahmetli dedesinin adını alan Roberte ise fırtınanın sonu ile fırtına topraklarını verdim Gerçi buralar zaten ben,mdi bende varisime veriyim dedim. Neyse efenim sonuç olarak vadi, menzil, fırtına diyarı ve demir adaları Baratheonlarda, bende bizzat kralım herşey iyi giderken birden bire (Büyük ihtimalle 7 krallıktan 4ünün Baratheonların eline geçmesindne ve kendi ailemi çok kayırmamdan olacak) büyük bi isyan çıktı. Batı, Nehir Diyaru ve Dorne aynı anda ayaklandı. Şansa bakın ki benim en küçük oğlum 10 yaşınd Eddard :D. Ben tam bu sırada oyunu kaydedip çıktım ama devam edecem. Eğer isyanı bastırırsam Batıyı oğlum Eddard’a almayı düşünüyorum . Kardeşlerim Sayesinde menzil ve vadi yanımda oğullarım sayesindede demir adaları ve fırtına diyarıda yanımda . Kısacası eşit güçlerdeyiz isyancılar ile eğer dayım Eddard bana yardım ederse isyanı kolay bastırırız aksi halde krallık gider. Bizim 155 bin karşı tarafında 130 bin askeri var ama kuzey isyana katılırsa kazanma şansımız yok.

Buda bana isyan eden yerlerin resmi kırmızı olanlar isyancılar
http://i.hizliresim.com/8mdL7n.jpg


#133

ya ben bu oyunu falan indirdim, modları hep…

gerçekten anlatılan özelliklerin hepsi var mı, mesela ateşte yakma falan filan, eğer hepsini yapabiliyorsak gerçekten iyi… Tabi öte yandan hikayeye birazcık, inandırıcılık katmak için eklediğin küçük detaylar da olabilir ondan sordum… Yani bu, dövüşle yargılama şansı, ateşle yakma şansı falan çok iyiymiş… Dinini de değiştirebiliyor musun acaba?


#134

Büyük bir anımı anlatım size ;

Bir gün Mount Blade Warband oynuyorum.75 kişilik ordumla 370 kişilik bir Rodok ordusuyla karşılaştım.Savaş başlar başlamaz okçularımı on adım ilerlettim.Piyadelerime durmalarını söyledim.Ve süvarileri arkama alıp bir tepenin arkasına mevkilendim.Okçularım düşmanı hırpalıyordu.Düşman yaklaşınca okçularımı on adım geri çekip piyadelerimi 20 adım ilerlettim.Piyadelerim ve düşman vuruşmaya başlamıştı.Okçularımda bazı isabetli atışlarla piyadelerime yardım ediyordu.Bu sırada süvarilerimle tepeden aşağı iniyorduk.Düşmanın arka hattaki okçulara ağaçların arasından yaklaştığımız sırada süvarilerime saldırı emri verdim.Okçu birliklerini bertaraf ettikten sonra süvarileri tekrar arkama alıp düşmanın ana kuvvetine arkadan yaklaştım ve hucum emri verdim.Sonunda düşmanı yenmiştim bir kaç adamları kaçıyordu ve onları kovalerken elektrikler kesildi ve benim bunca çabam çöpe gitti…

Ne acı ama…


#135

oyun yok ama videolardan gördüğüm kadarıyla ya educate child zamanında dini farklı birine veriyon yada kolonize ettiğin bir harabeden event geliyor evet dersen dinin değişiyor ama hepsi şansla alakalı


#136

Ateşle yakma vb?


#137

ejderha yumurtası çatlatma filan var ama yakma olayı birtek aerysde oluyor fire obbesd ve lunatic diye oluyor


#138

Crusader Kings 2 de 867 yılında Oğuz Türkleri ile oyuna başladım. (Adımı tam hatırlamıyorum) Neyse 4 adet toprak parçasıyla oyuna başladım 1 toprağımi benden memnun olan Toruntay a verdim diğerini ise başka birine verdim iki derebeyi ike ilişkim 100 dü kızlarımıda onlara verdim ömür boyu onlar muttefigim oldu. Neyse diger kızımı Cumania devletine verdim böylece büyük guclu bir devleti yanıma çektim kuzeyden sınır komşusu olduğumuz için cok yarari dokundu bu devletin bana . Cumania Macaristana karşı savaş açtı ve benide yardıma çağırdı. Zaten macarlar cok tehdit ediyor du işime de geldi savaşa girdim 1788 askerle yardıma gittim kolay bir fetih oldu. Toprak sahibi olmadım ama kuzey sınırimın güvenliğini sagladim . 1500 asker civarı bur ordum vardı guneyimde bulunan 2 arazili küçük bir devlete savaş açtım ve kazandım. Bir toprağını tek oğlum aksanqpor a verdim. Diğerini ise baş imama oğlum hariç tüm derebeylerim ile aram 100 du . Sonra sinirimdan oldukça uzak bir bölge olan sanırım suanki Kars sultanligini kolayca fethettim sultani hapse atip oğlunu oraya yönetici yaptım. Guneyimde 6 arazili bir devlet vardı onlara karşı sefer hazırlığı yapıyordum ki oğlumun komplo haberi kulağıma geldi komplo yapmasa varisim oydu fakat yapinca küçük bir oğlum daha vardı onu tahta geçirmeye karar verdim. Aksanpor un unvanını elinden almak istedim tabii ki isyan etti. Allah tan derebeylerim benim yanımda yer aldı fakat oğlum savaşlara katilmayarak ordu toplamış ve ordu sayısını 5 bine çıkarmış . Benim ise isyancıya karşı sadece 1500 kişilik bir ordum vardı. Mecbur paralı asker aldım paramda çoktu 11500 kişilik büyük bir orduyu kiraladim oğlumun yerlesimini kusattim para iyice suyunu çekti paralı askerlere para gitmeyince 11500 asker bana ayaklandı ve düzenli ordumu yok etti paralı askerler 3 arazime karşı savaş açtılar. Şehirlerin düşeceği belliydi ama savasmadan vermedim bir dusman daha kazandım. Tam Cumania dan yardım isterken bir haber geldi sok oldum oğlum başkenti ele geçirmiş ve barışı kabul edip tahtı ona vermemi istiyor reddet seçeneği yoktu tahtı mecbur bu haine verdim daha sonrada paralı askerlerin teklifini kabul ettim 3 toprak da gitti . Aksanqpor olarak devam edebilirdim fakat sinirlendim ve bütün oyundan çıktım :(*


#139

bende bu oyunu oynarım kuzeydeki WW saldırısı haricinde herşey var. Hatta bikeresinde ben robertle Lordların canı cehenneme diyerek doğuya geziye çıktım ejder yumurtası satın aldım ejder çıkarmaya çalışırken karımı yaktım :smiley:


#140

The Last Of Us’ı az önce bitirdim. Şu anda gözlerim dolu dolu yazıyorum bu satırları.

Başlarda gıcık olduğum Ellie’yi oyunun sonlarına doğru küçük kardeşimmiş gibi sevdim. Çocuğu ameliyata aldıklarında Battal Gazi misali tüm Ateşböcekleri’nin üstüne atladım.

Helal olsun Joel’e, yerinde olsam ben de aynını yapardım. Kızını kaybettikten sonra belki ilk kez birine bağlanmış. Kesin olmayan bir tedavi için o tatlı Ellie’nin canına kıyılır mı? ABV Marlene ve diğer Ateşböceklerine de.

Ellie sorduğunda söylediklerinin doğru olduğuna yemin etmesi de çok güzel bir son olmuş. Cidden kötü oldum ya, oynadığım oyunlar arasında Assassin’s Creed ile birlikte en güzel senaryoya sahip oyun. İnşallah ikincisi de yakın zamanda çıkar. Bir de PS 3’e de çıksın tabii. :confused: