Quaithe Kehaneti


#81

Şuan taht taliplerinden ve bunların hiçbirinin povu yok


#82

dostum, bu seriyi ben de çok seviyorum…benim de aklıma geldikçe seriyle ilgili ulan şöyle olsa rickon gelse dağıtsa etrafı, aegon gelse ben geldim uleyn dese de bu kadar kafa patlatmak yersizdir.

sonuçta bu gerçek hayat değil ve kafa patlatmak için çok daha önemli şeyler var… insan zihni sınırsızdır derler, ben niye bu sınırsızlığı bir kurgu için harcayayayım? çok daha önemli ve gerçekçi şeyler varken.

robb’un, renly’nin, stannis’in,joffrey’in,tywin’in ve stannis’in de yok.bunun nedeni sırf fake olma ihtimali değil taht adayı olduğu için, seri bir-iki kitapla bitmesin diye.

varys, “diyara hizmet ediyorum” demişti ve burdan hareketle, diyarı en iyi kim yönetebilir ve huzuru sağlayabilir düşüncesiyle bir iddalı bulursa ona yamanıcağını düşünüyorum.

aegon ha bir targaryen ha bir blackfyre…ne fark eder? blackfyre da iki taraftan targaryen.isim değişik.ama evet biliyorum, bu evrende isim önemli.

mopatis’in anlamını bilmiyorum…hiç düşünmedim, çok da önemli olduğunu zannetmiyorum…sadece varys’in müttefiği&ortağı&dostu, bu kadar yani.


#83

Dany taht talibi ve POVu var.
Taht taliplerinin povu yok demeyin bari
JonCon’a Aegon’u kim tanıştırdı. Ben nerede karşılaştıklarını kitapta göremedim hiç.
Gerçi Kevan’ın erkek bebeğin yüzü belli olmuyordu demesi fake olma ihtimalini de azaltıyor.

Dany?


#84

bu Quaithe çok büyük kazık atıyo Dany’e demedi demeyin!1!!!11!!!111!


#85

belki de tam olarak amacı ihanet etmek değildir. sonuçta güneşin oğlu gerçekten de daenerys’e ihanet etti.


#86

Taht talibi kelimesinden anlatılmak istenen kral. Şu anda hiç bir kralın povu yok. GRRM de açıklamıştı bunu kral povu olmayacak diye. Dany kral değil.


#87

Quaithe, Dany’in güçlerini kullanmaya çalışıyor, bunda hemfikiriz sanırım. Quaithe bi ihtimal Essos’a ait bir mistik güce hizmet ediyor.
Başarılı da oluyor gibi… Solgun Kısrak, Khal Jhago olabilir mi ?


#88

Solgun kısrak hepsinden önce gelecek diyor. Bu ancak kanlı ihsali Meereen’e taşıyan o kısrak olabilir bence. Khal jhaqo Quentyn’den sonra oluyor ve o gelmiyor aslında Dany ona gitmiş oluyor bir nevi :slight_smile:


#89

Ben de Tyrion’in bindiği gemi diye düşünmüştüm, tercümesi solgun kısraktı yanlış hatırlamıyorsam.


#90

Selaesori Qhoran’ı mı diyorsun o güzel kokulu kahya demekti. Hatta Tyrion tam tersini diyordu :slight_smile:


#91

Pardon Quaithe Hoş Kokulu Kahya’ya dikkat et diyor yaa, birden çevirilerini şaşırdım :smiley:


#92

Solgun kısrak = kanlı ishal…


#93

ölmeyeni hatırla ölmesi gereken ama ölmeyen kişi bana belwas gibi geliyor yada jonda olabilir


#94

belkide o ara dany nin kendi kendine dediği gibi ise olay ya gerçekten deliriyorsa?


#95

Oyuncunun ejderhası = Melissandre’nin, Stannis’le yapmaya çalıştığı taş ejderha. Oyuncu da Stannis (Azor Ahai).
Solgun Kısrak = Bence de kanlı ishal

yani bence…


#96

solgun kısrak değil beyaz kısrak hatta tyrion bölümünde ikinci oğullar bile beyaz kısrağa binmekten korkarlar diyor.


#97

Bu kadın Dany’i kandırıyo demedi demeyin.Amacı ejderhaları yok etmek.(inşallah başarır :smiley: :smiley: )


#98

Ölmeyeni dediği orda the Undying. Yani Qarth’ın Ölümsüzleri. Kadın daha kendi çevirisine sadık değil. Neyse. Ben hala bir kehanet olmadığını düşünüyorum. En fazla fake-kehanettir. Quaithe de cam mum var. Uzaaaaaak diyarları görebiliyor. Zıp diye kapıdan girip bacadan çıkmasını da cam mumlara borçlu zaten. Dany’i paranoyak yapmaya çalışıyor.


#99

Solgun Kısrak - Hastalık, Kraken - Viktorian, Kara Alev - Moqorro, Aslan - Tyrien, Kızıl Akbaba - Jon Connington, Güneşin Oğlu - Quentyn Martell, Oyuncunun Ejderhası - Aegon. Anlamadığım tek şey “Ölmeyeni Hatırla” kısmı.


#100

Ölmeyeni Hatırla - Genç Griff ? Septa Lemore ?