Robert'in İsyanı


#21

asıl hep rhaegar yüzünden.evli barklı adamsın.evde gül gibi karın dururken sen git elalemin nişanlısını kaçır.olacak şey mi.göz işte bu.bir kere kaymaya görsün…ama elia’da da suç var tabii.erkek milletini fazla boş bırakmaya gelmez sonuçta.hemen gözü kayar.( (işbu yorum fazla esra erol izlemenin yan etkisi altında yazılmıştır)


#22

Görme canım kapa gözlerini tamam mı. Herşeyi başlatan Rhaegar!! Git güzellik kraliçesi olarak Elia’ı seç hayret birşey =)
Lyanna dedi koskoca vahşetin nedenine ya =)


#23

Ya sin biz simdi kaçanın Lyanna oldugunda hemfikir degil miydik? Ne Rhaegara çamur atıyorsun.


#24

ya ama şaka bir yana bu olaylar benim aklıma hiç yatmıyor.şimdi bütün kitaplarda rhaegar’ın olağanüstü özelliklere sahip bir insan olduğuna değinildi.açıkçası rheeagar bana karısı dururken sırf tutkusu yüzünden başka birine göz dikip kaçıracak bir adam gibi gelmiyor.yani tam anlatamadım sanki ama… :smiley:


#25

Yaaaa NE OLDU??? Hep o seyin… Neyse rahmetliye laf etmiyim


#26

O zaman Erhan tamam ben kabul ediyorum =) Lyanna ve Rhaegar aşıktılar, suçsuzlar. Lyanna için söylediğin bütün tezler yine çürüdü…


#27

rheaegar sırf şeyinin doğrultusunda hareket etmemiştir bence :DD


#28

Yav ne alakası var askın ya!?! Burdaki disi it Lyanna


#29

Dişi diye mi =) Abi sende karşı cinse karşı bi karşıt görüş mü var nedir sendeki bu olay çözemedim ama sanırım karşı cins olayları…


#30

ya lyanna ne yapmış.tabii sen bir bayan olmadığından anlayamıyorsun :smiley: kızı zorla robert’la nişanlamışlar.düşünsene yani hem sevmediğin hem de gözünün dışarıda olduğunu bildiğin bir adamla evlenmek zorunda kalacaksın.bu durumda tabii ki başa biriyle kaçarsın.


#31

Vay arkadaş güzellik bile suç olmuş bu diyarda ama gözü kayıpta elalemin karısına kızına bakan suçsuz oluyor,adama(rheagar) mağdur damgası bile vurdunuz.Sinister bir ara ortaya forumla ilgili bir teori atmıştın şimdi gerçek olduğunu anladım.


#32

Şöyle detayı yakalayabilen insanlara bayılıyorum =) Crescent Moon’dur!


#33

Tamam işte Rhaegar’ı suçu ne?!?!??!

Benim dediğim olayları başlatan Lyanna’dır diye. Gerisi önemli değil benim için :stuck_out_tongue:


#34

ama eğer rheagar ve lyanna birbirine gerçekten aşıksa,o başlattı bu başlattı demek ne kadar doğru olur bilmiyorum…bu olayları beraber yaşamış iki kişi var orada…beraber başlattılar bu olayları :DD


#35

Olan oldu sonuçta kim suçluysa suçlu…


#36

Birbirlerine aşık değillerdi işte :slight_smile: Rhaegar kimseye aşık değildi bence.


#37

aslında bana da öyle geliyor…rhaegar’ın olayı çok başka bence…o yüzden işte kaçırmasının altında başka olaylar vardır diyorum.sırf tutkudan değildir diyorum :smiley:


#38

AA’yı yapmak için kaçırdı belki. Ama yani kişisel hiçbir çıkarı yoktu. Rhaegar çok ulvi bir kişilikti bence :’(


#39

konuyla ilgili olarak tarafları gösteren şöyle bir harita var


#40

güzel foto arşiveme ekliyorum :)))