Sherlock


#81

Başlasın artık,özletti.


#82

Evet açıklayayım öyleyse:

  1. Sezon 1.Bölüm --> 19 Ocak 2014

  2. Sezon 2.Bölüm --> 26 Ocak 2014

  3. Sezon 3.Bölüm --> 2 Şubat 2014

Az kaldı biraz daha sabır… :slight_smile:


#83

1 Ocak’da Scandal in Belgravia bölümü 1 yaşına girecektir .


#84
  1. SEZON BİLGİLERİ
  1. Dizimizin tüm takipçilerine duyrulur: İlk bölümün yayın tarihi 19 Ocak değil; 1 Ocak 2014 olarak değiştirilmiş. İkinci ve üçüncü bölüm tarihleri hala aynı 26 Ocak ve 2 Şubat.

  2. Yeni sezonun ilk bölümünün adı “The Empty Hearse” yani Boş Cenaze Arabası. Bu da zaten hepimizin beklediği gibi Sherlock’un hemen

İkinci bölümün adı: Sign of Three

Üçüncü bölümün adı: His Last Vow

Resimde gördüğünüz kişi Mary Morstan. Kendisi John’un yeni aşkı ve eğer hikayenin orijinaline sadık kalınırsa gerisi şu şekilde olmalı: Mary Morstan bir öğretmen ve John’un kendisine eş olarak seçeceği kişi olacak. Aslında bu gayet mantıklı çünkü Mary’yi canlandıran aktrist Amanda Abbington zaten Martin Freeman’ın (John Watson) gerçek hayatta da eşi.

Bir de unutmadan artık Watson’ın bıyığı bulunuyor. 80’ler kuşağında yaşayanların mutlaka adını duymuş olacağı Magnup PI dizisindeki dedeiktif Magnum’unkine benzeyen bir bıyık ile karşımıza çıkıyor Watson.


#85

o bıyık hiç olmamış :confused:


#86

Aynen bi yerden de tanıdık gibi değil mi :confused: :smiley: Belki Sherlock da bi laf çakar o bıyığa inceden inceden :smiley:


#87

ah bi de üç bölümden fazla olsa…


#88

Bıyık bu sene sadece Türkiye’de değil her yerde moda oldu anlaşılan. Napsam sakaldan bıyığa mı dönsem :p.


#89

http://www.youtube.com/watch?v=9UcR9iKArd0


#90

http://www.youtube.com/watch?v=JwntNANJCOE[/video]

mini bölüm yayınlamışlar :smiley:


#91

harika bir bölümdü bir buçuk saat nasıl geçti anlamadım. geriye sadece 2 bölüm kalmış olması ve yeni sezon için yine 2 yıl falan bekleyecek olmamız şimdiden hüzünlendiriyor beni :frowning:

moffat yememiş içmemiş 2. sezon finalinin malum sahnesinden sonra günlerini tumblrın sherlock fandomlarında geçirmiş sanırım. orada okuduğum sherlock’un kurtulma teorilerinin hepsini izledik resmen (özellikle moriarty ve sharlock sahnesi bir sheriarty fanı olarak favorimdi sjsgjhka). ve hala gerçekten nasıl yaptı açıklamadı. anderson’a anlattığı da gerçek hikaye değildi sanırım eğer doğru düzgün açıklamazlarsa moffat’a laflar hazırlayabilirim :stuck_out_tongue:


#92

ikinci bölüm 5 ocakta yayınlanacak.


#93

Çok iyi bölümdü. Kaldı 2… :confused:


#94

YAAAAA kıyamam Sherlock’a :’(
Resmen yeni gelin gibi heyecan yaptı John’a süpriz yapıcam derken ihihih
Ben hala nasıl kurtulduğunu anlamadım. Bir tek işin içinde Molly var onu biliyorum.
Molly’nin nişanlısı o ateş şeysinde miydi? Sondaki maviş dede onu mu gördü?
Nedense Mary bana pek sağlam ayakkabı gibi gelmedi.
[hr]
Bi an Moriarty ile öpüşcekler sandım sadfsdf
[hr]
zaten amaç öyle sanmamızdı
[hr]
Bıyığın kesilmesi çok hoşuma gitti. Bizim gibi ne Sherlock ne Mary beğenmiş sdfsdf
[hr]
v for vendetta’ya selam çakmaları da çok güzeldi.
Çok güzeldi.


#95

Bu nasıl bir arkadaştır ya?
Benim böyle arkadaşım olacak dayaktan pelteye çeviririm.
Bi de dalga geçiyor bıyığıyla… dsagfdgasd

Ama özlemişim ben bu adamın suratını. :slight_smile:

Nasıl kurtulduğuyla ilgili teoriye gelicek olursak; Anlamadım.


#96

Off özlemişim ya :smiley:
V for Vendetta’ya gönderme de yapmışlar^^
Sherlock’un nasıl kurtulduğunu ben de anlamadım :confused:
O değil de bir sezon bari 5 bölüm olsaydı keşke.


#97

Uzun zaman sonra nihayet sıkılmadan izleyebildiğim bir dizi,çok güzeldi her zamanki gibi.


#98

Sherlock moriaty o öpüşme


#99

Sherlock’un nasıl kurtulduğunu anlamadım derken?Adam açıkladı Philip’e,ben sadece Sherlock’un aşağı atladığını,ölmediğini görmedi mi o 3 arkadaşını öldürecek adamlar,onu anlamadım.Yani sonuçta adam karşı binada sniper ile bekliyordu,o kadar sahneyi falan görmemesi imkansız.


#100

İste onu diyorum. O anlatılandan daha farklı birşey var bence.