Spartacus


#701
  1. sezonu sevemeyen var mı benden başka? 1 ve 3. sezonun yanında çok yetersiz geldi bana. Hele bir de o Lucretia sahneleri falan öldüm resmen. Bir de benim gibi Tekrar baştan başlayıp da Agron sahneleri dışında izlemeyen varsa konuşabiliriz yani :redface:

#702

karışık karışık izliyorum ama andy den sonrada güzel ama itiraf edicem liam andy nin yerini asla dolduramadı


#703

Spartacus:Agron’un yolu çıksa fena olmaz hani :slight_smile:


#704

Ağlardım çıksın diye. Belki sonrasını anlatan bir bölüm yapabilirlerdi ama zirvede bırakmaları da iyi oldu. Tabi biz Türklerin bilmediği bir iş o :smiley:


#705

Liam’ın oyunculuğu Andy’den daha iyi bence ama Andy bi başkaydı. Akrabalarımdan biri ölse o kadar üzülmezdim o derece. Finalin sonunda I AM SPARTACUS demesi de salya sümüğü bırak koptum gittim orda attım kendimi yatağa orda ağladım o derece


#706

Ergen dizisi…net!!! bi de bunu Rome gibi bi efsaneyle karşılaştıranlar var, ve hatta “Rome’dan daha iyi yeeaa” diyen mahlukatlar var ki ona hiç girmiyorum… sanırım dünyanın en overrated dizisidir… ki Roma tarihine aşırı derecede hayran biri olarak diyorum bunları…


#707

diziyi övüyormusun? yoksa aşağılıyormusun anlamadım.


#708

olabildiğince aşağılıyorum!!!..


#709

hmm. o kadar aşağılanacak bir dizi değil. finali süperdi mesela.


#710

koskoca Caesar’ı s…tirmiş dizinin ben ta a… k… hem o nası bi Caesar’dır, hem aşırı derecede iğrenç bi casting olmuş, hem de bi Caesar ruhunu yansıtamamış… finalinin iyi olması dizinin vasat olduğu gerçeğini değiştirmez sonuçta…


#711

Caesar olayında katılıyorum. Caesar dostlarını ve düşmanlarına iyi davranan biri normalde dizide tam ib… olarak gösterilmiş. En büyük zaafı zaten eş geçilmiş…


#712

İyi diziydi be. Bazı yerlerinde mantık hatası vardı ama heyecanla izletiyordu kendini. Bi de adamlarda prodüksiyon da pek yok. Stüdyo çekimleri falan ama yine de ellerinden gelenin en iyisini çıkardılar. Her sezon daha da geliştirdiler kendilerini. Ama yine de dediğim gibi mantık hatası ve ucuz senaryo kısımları vardı. Ayrıca kılıç, teke tek dövüş sahneleri bakımında Game of Thrones ekibinin bunların ekipten ders alması gerek. Game of Thrones’da yavaş çekimde dövüşüyorlar resmen ve hiç de estetik durmuyor. Dublör kullanımları da kötü. İlk sezon Ned-Jaime kapışmasında dublör çok sırıtıyordu. Bana göre Spartacus’un Game of Thrones’dan üstün olduğu tek kısım bu…


#713

+Game of Thrones’te giyilen zırhların vebenzeri şeylerin engellerini gerçekteki gibi kanıtlıyorlar. Gerçektede yavaş oluyordu o savaşlar diziye özel değil… Spartacus’te zırh giymiyorlar zaten+gerçekci dövüşler az…


#714

aynen övebileceğim tek yeri teke tek dövüş sahneleri… ama o da Rome’daki kadar gerçekçi değil… ama onun dışında oldukça vasat!

bi de Rome’la karşılaştırıyolar ya bunu, neremle güleceğimi bilemiyorum… :biggrin:


#715

Rome’u izlemek daha nasip olmadı ya. Zaten 2 sezonmuş çabuk biter. Merak ediyorum baya. O yüzden TWD bittikten sonra başlarım belki :smiley:


#716

oooo şimdiye kadar izlememen hata! :biggrin: :biggrin: ki zaten Rome; bu tarz tarihi dizilerin babasıdır! Rome’dan sonra rağbet görmeye başladı bu tarz tarihi diziler… ve hiç biri Rome’un yanına yaklaşamdı… ne Spartacus, ne Tudors, ne Borgias, ne de başkalaraı… bi GOT Rome’un ayarında diyebilirim işte…


#717

Hard disk’de hazır zaten izleyeyim o zaman ben bunu :slight_smile:


#718

izle tabi! :smiley: tanıdık yüzler de var hem… bizim Mance Rayder Caesar’ı, Edmure Tully de Brutus’u oynuyo… :biggrin:


#719

Evet duydum öyleymiş. Rome dizisinden baya oyuncu transfer olmuş Game of Thrones’a…


#720

aynen… 4. sezon içn bi tane daha geldi… :smiley: umarım devamı da gelir… :smiley: ikisi de HBO dizisi sonuçta… & casting ekibi aynı… :biggrin: