Supernatural


#441

Yok bu spin-off olayı cidden olmamış. Supernatural hem ergen hem de 20-30 yaş üstü kitleye hitap eden bir dizi ama Bloodlines bu kadroyla en fazla ergen kitleye hitap edebilir. Ki zaten hedef olarak onu seçmişler gibi.

Öncelikle güldürü öğelerini barındırmayacak gibi. Ve direkt klasik yaratıklar arası savaş ve aşk konusunu seçmişler. Supernatural’ın bu kadar sezon tutmasının en büyük nedenlerinden biri de klasik saçma aşk hikayelerine dalmamasıydı bence.

Ama burada hemen kurt adam-şekil değiştiren aşkıyla karşı karşıyayız. Bari oyuncular biraz iyi olsaydı. Bu David’e vampir günlüklerinden uyuzum zaten. Klaus’un gıcık kardeşiydi.
Julian da keza ilk sezon vampir günlüklerinde oynamıştı. O da gıcık bir roldeydi.

Yani bu konuyla ve oyuncularla pek ilerlemez gibi duruyor ama bakalım. Yaratıkların savaşı arasında kalmış imkansız David-Violet aşkı ve bir tarafta Ennis bilemiyorum yani bana pek çekici gelmedi.

Bir tarafta Dean, Sam, Castiel, Crowley var diğer tarafta bunlar. İşleri çok zor, orijinal bir hikaye bulsalardı belki şansları olabilirdi ama dediğim gibi bu yaratıklar arası savaş ve saçma ergen aşkı muhabbetiyle pek ilerlemez gibi.


#442

canın cehenneme diyecem abaddon ama oda olmayacak şimdi dsadsadasdas

bu arada dean crowleyi 666 diye kaydetmiş adsadsad


#443

Ve kraliçemiz ölür.R.İ.P Abbodon


#444

So commander? :smiley:


#445

Son 2 bölüm kaldı dostlar ha gayret… Gerçi yeni sezonda artık olayları nasıl bağlayacaklar acayip merak ediyorum.


#446

dizinin spin-offu supernatural bloodlines onay alamamış. Şaşırmadık :stuck_out_tongue:

bu arada misha collins 10. sezonda düzenli oyuncu oluyormuş :uuu: acaba her bölümde görebiliriz demek mi oluyor bu?


#447

Ozaman cass çok önemli bi yere gelcek


#448

Yerinde bir karar olmuş Bloodlines’ın onay alamaması.

Bu arada yeni bölümün adı stairway to heaven. Cennete gizli girişi bulacaklar muhtemelen. Gadreel bu bölümde ölür. Atın fav’a bekleyin. En olmadı sezon finalinde gider.

Azrail Tessa da geliyormuş yeni bölümde. Keşke Ölüm’le birlikte gelse de elinde fast-food’u ile birlikte Metatron’u yok etse :smiley:


#449

İzlemediğim 4 bölümü şimdi izledim. Abaddon’a yazık oldu. Çok çabuk harcadılar, bu muydu yani??, RIP ABADDON, THE QUEEN!

@Lanre, aynen ya Ölüm reis gelse iyi olur, bu arada cennet kapandıysa, Ölüm falan ne oldu? Göstermeleri gerek bunları.


#450

yok ama artık !

Saçmaladınız he


#451

[spoiler=sezon finali][/spoiler]

güzel oldu güzel… :smiley: gelecek sezonu acayip merak ediyorum.


#452

Oyhş. Fena bi sezon finaliydi. Metatron tanrı rolünü oynayınca bizim gerçek tanrı Chuck gelecek sandım hep, ama gelmedi maalesef. Dean’in bozduğunun farkındaydım ama şeytan olacağını tahmin etmemiştim hiç. Bence 10.sezonun ilk 5 bölümü falan heyecanlı olur sonra yine filler bölümlere devam ederler. Ya da bu hayalet, canavar avlama bölümlerini Sam ve Castiel halleder. Cidden Dean’in şeytan olayını detaylandırlar umarım. Hemen çözülebilcek bir mesele olmasın.


#453
  1. sezonu bütün olarak düşünecek olursam normal bir sezon oldu. Sadece sezonu tamamlamak için çekilen oldukça sıkıcı bölümler seyrettik. Hatta sezon finali bile düşündüğüm kadar iyi değildi ta ki son sahne gelene kadar. Sırf son sahne ve devamında gelişecek olaylar silsilesi yüzünden 10. sezonu merakla beklememe yeterde artar bile :smiley: Merakla bekliyoruz.

Şimdi gidip yapmamız gerekenleri yapalım :smiley:

Güzel tespit :smiley:


#454

5.sezondan sonra kötü gittiler ama 9. sezonda iyi bir sezon finali vererek kötü gidişe dur dediler.


#455
  1. sezondan Death’in Chicago’ya geldiği muhteşem müzik ve sahne :slight_smile:

http://www.youtube.com/watch?v=u1EzU9sLQ6I


#456

Dean bi kaç bolum seytan olur.sonra onu kurtarirlar


#457

Dean’in kurtarılması sezon sonunu bulabilir bence. Öyle hemen kurtarılabilecek durumda değil Dean.


#458

Tum sezonu deani kurtarmak icin cekmeyeceklerdir heralde


#459

öyle yaparlar demedim. yine bir şeyler avlarken alttan alta da dean hakkında bir şeyler gelişir demek istedim.

Sam’in sarı gözle olan muhabbeti gibi…


#460

buyrun dean’in yeni hali :stuck_out_tongue:

http://www.youtube.com/watch?v=OxZFCZ7xkiM