Tyrell Hanesi


#81

Stark’lar entrika bilmiyorlar , iyi savaşıyorlar diğer yanda Tyrell’lerde hem entrika hem de savaşacak asker fazla Tyrell+Stark = lannister lerin sonu


#82

Lannister’ların Blacwater savaşından sonra kalan tek güçleri Tywin’in komuta ettiği adamlardan geliyordu.Onların sayısı da hemen hemen Stark’lara eşitti diye biliyorum ben.
Acaba yanlış mı biliyorum?


#83

Stark + Lannister = Tyrell

Bunları seviyorum çünkü birbirlerini kolluyorlar ve ortak bir amaca hizmet etmek için birbirlerini kullanıyorlar. Aralarında ölenler olacak diye tahmin ediyorum hatta kesin diyebiliriz ama öyle çok büyük kötülükleri yok kimseye, Mace sadece torunları kral olsun istiyor ;(

Starklardan sonra Tyrelller gelir.
Mesela Willas attan düşüyor önüne kitap koyuyorlar, Garlan ikinci oğul ama onunda bir kaleye sahip olmasını istiyorlar, Loras eşcinsel ve bu bazı babalar için sorun olabilir ama işe bakın Mace’in favorisi Loras.


#84

Mace’in bildiğini nerden biliyoruz ki?


#85

Mace ve Olenna’nın bildiğini söyledi GRRM.
Muhtemelen bütün aile biliyordur. Garlan’ın yorumları falan.


#86

Willas sakat

Loras kızardı

Bu da demektir kiiii ;

Garlan Rocks!!


#87

Herkesin tanıdığı iyi bi şövalye diye seviyodur Loras’ı
Yoksa çok anlayışlı bi baba olduğu için falan değil XS

Mace Tyrell=ŞİŞMAN SAF BİR AHMAK
Annesi olmasa bir bok olmaz ondan


#88

evet nitelikli bir lord değilde sert girmişsin be :smiley: (tek basına bana göre de bir haltı başaramaz orasına katılıyorum)


#89

grrm söyledi,grrm açıkladı,grrm öyle diyor benzeri ne kadar yorum gördüm bu forumda


#90

Bu sözler bende de bir aşinalık yaptı. :D:D


#91

Ben diyorsam doğrudur :slight_smile:
Yalan borcum yok herhalde.


#92

Bana çok samimiyetsiz gelen “gaspçı” bi hane… aşırı gösterişe önem verip, kendilerine “soylu” demeyi pek bi severler… ama aslında dedeleri kahyaymış la bunların ehiehiehi… haa. başlarda sevmiştim, lakin Blackwater Savaşı’dan sonra git gide soğumaya başladım… bu soğumamın %80’i kızını Cofri malına ve küçücük çocuğa yamamaya calisan yalaka deyyus Mace Tyrell yüzünden tabi…
bi kere tahta ortak olmak için yemediği haltlar kalmadı… ee? Lannister’larda ne farkı kaldı şimdi bunların… o da gaspçı bu da gaspçı… ki zaten “çiçekli lannister” lakabını boşuna almamışlar… osurukları da gül kokarmış bunların bi de… peh peh peh…
Margaery; bak bundan baya umutluydum ama fos çıktı… ha yine sırf Natalie Dormer’dan kelli severim kendisini… hatta seride “ben kraliçeyim” diyenlerden sevebildiğim tek karakter…
Loras; cesur ama aptal… neyine güveniyon da Dragonstone’u ele geçirmeye çalışıyon la… tabi boş gördün hemen saldır… aha gördün babayı…
Garlan ve Willas; sizin hakkınızda yorum yapmıycam, etkisiz elemanlar… ama saygım var…
Oleanna nine; bi gün Highgarden’a gidip gözlemeni yemek isterim…


#93

Ben pek sevmiyorum bu haneyi. Herkes geberiyo bunlarda bişey yok. GrrM bekliyoruz! Azam lordu bence hightowerlar olmalı.


#94

bu hane bildiğin The Tudors’daki Boleyn hanesi… Anne Boleyn’i Natalie Dormer’ın oynaması dışında; o dizide Anne Boleyn’in babası bildiğin Mace Tyrell; adam kızının kraliçe olması için elinden gelen her b…u yapıyodu… ve yine; Anne’nin de abisi gaydi, Margaery’nin de gay! ve The Tudors’u dikkatli izlediyseniz, Boleyn’lerin sarayı bildiğin Highgarden’dı…


#95

Gücü olabildiğince abartılan bir hane. Kendi topraklarında güçlü olabilir ama güçleri kendi toprakları dışında geçmez. Tyrell ordularının Kuzey de Dorne’da yada Vadide iş görebileceğini düşünen hayalperestler yoktur inşallah, helede kış gelmişken…


#96

Dornelular’ın Dorne dışında bir şey yapabileceklerini sanmıyorum. Tyrelller Nehir/Batı/Fırtına Topraklarında gayet başarılı olabilirler.


#97

Hahahahaha

Tyrelller şimdi de gözü taca mı dikti? Onlarda öyle cesaret ne gezer?
Tyrelllerin bir Başa ihtiyacı var. Hane olarak. En üstü yönetemezler.


#98

Kral olmak için zaten birilerinin sana saldırması değil senin onlara saldırıp başarılı olman gerekiyor. Tyrellar Dorne’a saldırınca başarılı olabilirler mi sence? Dorne ejderhalara direndi dandirik Tyrell askerlerine mi direnemeyecek? Kış geldi ve Tyrell ordusu kuzeye girer girmez yok olur orayı da söylemiyorum bile. Vadinin sarp topraklarında diyarın en iyi şövalyelerine sahip olan Arryn hanesine karşı başarılı olma şansları 0 dan bile düşük. Fırtına topraklarında da nasıl başarılı bir hane olduğunu görüyoruz. Robert isyanı sırasında Mace Tyrell binlerce askeriyle sadece 500 kişinin savunduğu Fırtına Burnunu kuşattı ve ordusunun beş para etmez olduğunu güzel bir şekilde ispatladı. Tyrell hanesinin başarılı olabileceği topraklar bir tek Nehir le Batı topraklarıdır ama o da mevsim yaz olduğunda geçerli :slight_smile: Catelyn Stark’ın dediği gibi kış geliyor ve onlar yaz şövalyeleri :smiley:


#99

Ayrıca ikisi de saraydaki sanatçıların anlattıklarıyla suçlandılar.

Böyle Boleyn tarzı devam ederse demek ki ileride Margaery çocuk doğurursa çocuk, kral/kraliçe olup Altın Çağı yaşatacak? :stuck_out_tongue: Tamam kızmayın Tyrell sevmeyenler, tamam.


#100

yav he he