Üç Gözlü Kuzgun ve Bran


#1

Bu teoriyi tüm forum arkadaşlarıma armağan ediyorum daha önce paylaşıldı mı ya da başka biri de düşündü mü bilmiyorum araştırmadım yalan yok bende.

  1. Sezon 5. Bölümü dikkatle izlediğimde acaba dedim, Üç gözlü kuzgun beyefendi hani Bran ile geçmişe falan gidiyorlar ya, dedim ki bu adam yaşlı Bran olmasın? Gençliğine yardım eden??

Detaylarını düşünemiyorum üşencimden birlikte geliştirelim ya da bu ne saçmalık yav diyip konuyu kapatalım benim içime böyle bir şey doğdu kaynağım yok illa kaynak istiyorsanız tahminlere açık :DDdd

Cidden şaka bi yana böyle bir şey olabilir mi???


#2

Yok öyle bir şey. Bran sadece geçmiş ve gelecekte erkek ile birlikte olan kadınları dikizlemek için üç gözlü kuzgun oldu.
Yani şuan kendisi 3 gözlü kuzgunların yüz karası. Gece Kralı’nı bir kadınla görmüş ve dikizlemiş. Bunu gören Gece Kralı deliye dönmüş ve Bran’i öldürmek için güneye geliyor.

Al sana güzel saçmalık. :slight_smile:


#3

Ufkum açıldı yav thank you xd


#4

Saçma ama benzer birşey olmuş olabilir.Yani Bran geçmişe giderek Night King’i kızdıracak veya Akgezenleri harekete geçirecek birşey yapmış olabilir.


#5

Bran’ın yaşlı hali olamaz ama Bran üç gözlü kuzgun olduktan sonra geçmişte ki bütün üç gözlü kuzgunlarla ortak hafızaya sahip olabilir ağaçla bağlantı kurduğü için ama fiziksel olarak Bran değildir.


#6

Evet zaten öyle gemişe gidip parmak atmış gece kralı da sen misin bunu yapan diyip harekete geçmiş söylentiler bu yönde doğruluk payı %99,99 olarak gösteriliyor ama tabi ki %00.01 başka bir neden çıkarsa da olsalık sonuçta şaşırmamak lazım :smiley:


#7

Bir şey soracağım ya kitapta Üç Gözlü Karga diyor, çeviri hatası mı?


#8

Benimle alay ettiniz ama benden başka biri de düşünmüş bakın

http://forum.gameofthronestr.com/konu-brandon-stark-ve-uc-gozlu-kuzgun-teorisi.html

ağlayın şimdi


#9

Değil kitapta karga dizide kuzgun yapmışlar.


#10

Seninle dalga geçmedik ya ben bu teoriyi biliyordum mantıklı bir teori. Ama branın aslında mimar brandon stark’ın da ta kendisi olduğu teorisi de çok mantıklı. Ya bu bran fetöcü bile olabilir her şey var bu çocukta :smiley:


#11

Ne fetöcü mü puahhahhh ne diyon yav çıldırdım