Vikings


#321

Ragnar’ın başka çocuğu olmaz Aslaug tipsizi de ölü doğurur işşşşşşşalllaaaaaaaaaaaaah


#322

Güzel başladı umarım böyle devam eder.Lagertha bir kere daha takdirlerimizi topladı.Björn’ü Alexander Ludwig’in canlandıracak olması iyi olmuş gerçekten benziyorlardı.


#323

Gayet iyi bölümdü, güzel bölümler de bizleri bekliyor gibi görünüyor. Lagertha doğru şeyi yaptı ama bence biraz kezban tribi gibi oldu :smiley:

-gidiyo musun?
-tbii ki gdyrm slk .s.s


#324

Birkaç kişiden duymuştum 2. sezon fragmanı sezon finalidir diye ilk bölümden gerçekleşti sahne:d

Bazı dizilerin yaptığı gibi sezon başında durağanlaşmadı aksine bomba gibi başladı… Sanki hızlı ilerliyormuş gibi geldi bana…

Ayrılık sahnesi çok yavandı…Bir baba oğlunu bu şekilde bırakır mı bilemedim?? Türk dizisi olsaydı herhalde 2 hafta çekerlerdi o sahneyi:d:D


#325

tam diyordum lagrethaya helal olsun karı dediğin böyle olmalı sondaki trailerde isveçin reisiyle mi yatıyor ?
ulan rolloda ragnarla bi kapışmadı isveç tarafından normandiyaya geçmesini bekliyordum adam gitti teslim oldu


#326

Lagertha esaslı kadınmış ha. Yalnız bir an iyi sövdüm Ragnar’a bir yanda Lagertha diğer yanda Aslaug, şansa bak arkadaş.

Rollo’nun ilerde nasıl bir şey olacağını biliyoruz aslında ve yavaş yavaş o aşamayı da göreceğiz. Güzel olacak bu dizi.
Bu arada ikinci bölüm fragmanında Björn büyümüştü ??? Ne çabuk??? en azından bir beş bölümden sonra büyüseydi :o


#327

Bu gibi barbar topluluklarda bazen demokrasinin garip örneklerini görebiliyoruz. Olay sadece anlayıştan ibaret.

Vikings hayatımıza tekrar girişini yapmış bulunmakta. Fragmandan anlaşılacağı üzere güzel bir bölüm bizi bekliyor.


#328

alışmışız büyük orduların savaşına 40-50 kişinin birbirine girdiğini görünce komik geldi bi an :smiley:


#329

Biraz mahalle kavgasını andırıyo. :stuck_out_tongue:


#330

bide yaralıyı arkaya taşıyolarya sanki arkada sağlık ocağı var ahahsdfdsaf


#331

Yalnız bir şey farkettim. Normal insanlar sezon araları kilo alır, ne bileyim saçları falan uzar, Ragnar reyizin göz rengi değişmiş…

İbretlik…


#332

Süper bir bölümle başlangıç yaptılar yeni sezona sizi bilmem de sayıların küçük olması spartacusteki gibi itici ve gerçek dışı gelmiyor aksine burada gerçekci geliyor :smiley: Malum zaten Vikingler de zaten sayıları ile zafer kazanmadılar


#333

şu dizide bi tek ben mi Rollo’cuyum lan??? :confused:


#334

@“Myles Kennedy” yalnız değilsin :smiley:


#335

harbi he bunun gözler böyle parlamıyodu s


#336

aslaugla ilişkiye girince mutasyon geçirdi malum uzaylı o kadın


#337

[quote=“Unco, post:336, topic:2933”]

aslaugla ilişkiye girince mutasyon geçirdi malum uzaylı o kadın
[/quote]degişik hatun doğru diyon doğal olmaya hareketleri var


#338

3 sene önce 5 yaşında olan şehzade mustafaya kıyasl çabuk değil :D:D:D


#339

Hacılar Aslaug’un da gözleri mi değişmiş nolmuş :smiley: bunun gözleri de koyulaşmış gibime geldi :smiley:

Niye bu kadar gözlere taktım acaba :smiley:


#340

Yalnız değilsin :smiley: