8. Sezon Fragmanı

season-8
got

#1

Tahmin edildiği üzere Game of Thrones 8. sezon fragmanı bize hiçbir şey vermiyor. Sadece hype trenine binmemizi sağlıyor.


#2

Direkt Arya ile başlaması ve crptylerde koşturması, çok yüzlü tanrı referansları falan… Şu Yüzsüz Adamların ölüm kültlerinin Akgezenlerle alakalı bir ilişkiye sahip olması anlamına gelebilir.

Bir de bu crpytlerin önemiyle ilgili teoriler sonuca bağlanacak gibi. Stark krallarının dirilip savaşması tarzo şeyler çok uçuk geliyor ama çıkabilir gene de bir şeyler.

Tahmin edilebileceği üzere fazla bir şey yok.


#3

İki şey dikkatimi çekti. İlki Jon gerçeği öğrenmiş yüzü asıktı. Birde Jon sanırım Rheagael i sürecek


Altın Mürettebat elf ordusu gibi olmuş.


#4

En azından Altın Mürettebat’ı gördük. Bayağı havalı duruyorlar.


Bir de @Muratkocak’ın dediği gibi Jon da ejderha sürecek gibi duruyor.


#6

Bir de yanlış duymadıysam Jaime keep promise falan diyor. Muhtemelen doğru tarafı seçme, söze bağlılık temalı çok güzel sahneler göreceğiz Jaime’den.

Adaletin altın eli!!


#7

8.sezonda sıkılacağımı düşünüyordum ama ne yalan söyleyeyim fragman hiç bir şey vermese de heyecanlandırdı. ama neden ghost gösterilmiyor hiç. azıcıkta kurda harcasınlar şu cgi ları.


#8

Night king olmadan fragman mı olur bi görseydik yüzünü sevdiceğimin


#9

Daha ne göstersinler, Allah aşkına? Hepsinin ucundan azıcık göstermişler. Ben bayıldım. ehehehhehee baya heyecan yaptım, ya bak beklentim arttı şimdi. Gene küfür etmeyim sezon bitince. :smiley:

Arya ile açılması ve onun kaçması korkup falan… mahzende saklanan Varys ve diğerleri… Jon ve Dany’nin gelişi… Savaş sahnelerinin azıcık ucundan görmek bile yetti… Altın Mürettebat cidden Kuyutorman elfleri gibi, hayırdır başlarında Thranduil mi var? :smiley:

Yüzsüz Adamların, Ötekilerle bağlantısına ben inanıyorum ama dizide bunu göstereceklerinden ciddi şüphelerim var.


#11

Ayça’nın bununla alakalı açtığı bir sürü başlık var, oku istersen hazır ihtimal artmışken :grin:


#12

Beni çok heyecanlandırdı fragman.
Ama bir Night King’i görseydik keşke…
Öte yandan Jaime bu sezon efsaneleşecek gibi ve 8.sezondan beklentim yükseliyor gittikçe.


#13

Altın mürettebat çok güzel olmuş. Birde başlarındaki adamda genç birine benziyor. Harry Strickland yaşlı değil miydi?


#14

Açıkçası o konuda kitaba uyacaklarını zannetmiyorum hiç. Gerek de yok. Tamamen farklı bir olay örgüsüyle çıkardıkar Altın Mürettebatı. Hatta Talisa gibi kendi karakterlerini bile yapabilirler :joy::joy::joy:

Geçem benim aklıma şöyle bir ihtimal geldi: Jon Connington oluyormuş bir de başlarında. Bu sayede Rhaegar hikayesini daha iyi verebilirler bir yandan.


#15

Yani Öteki ve FM bağlantısı hakkında sürüsüne bereket işaret var, @Miro

@Muratkocak doğru o ve yaşlı ama işte DD kendi kafasına göre değiştiriyor karakterleri.


#16

İnsan gider Jaime koyar Gri zolucan bile net görüldü…
Gendry hala demir dövsün herkes tahta oturdu :joy:


#17

Fragmanı sevmeyen bir benim sanırım. Nedense sevmedim.


#20

Jon Connington olursa Cersei’ye ihanet edip Rhaegar’ın oğlunun tarafına geçer mi acaba? Rhaegar sevgisini biliyoruz. Belki de böyle bir hikaye yazarlar


#21

fragmanda beklenmedik yeni şaşırtıcı birşey görmedim ben ve Arya nın sahnesi bence kendini feda ettiği bir sahne öyle geldi bana

Jon. Conn zaten kitapta Lannester düşmanı ama kitaptaki rolünüde Jorah’a verdiler sanmıyorum 8. sezonda olsun. Altın mürettebatıda 7 den biliyoruz Euron ve Cersei getiriyordu.


#23

Bahsi geçen konunun kraliçe olmak ile ilgisi yok ki. :slight_smile:


#24

Bence saçma olur. Dizi izleyicileri “bu da kim ola” moduna girer kafa karışıklığı olur. Hem Rhaegar ın hikayesine öyle detaylıca vakit yok bence.


#25

:grin: :grin: :grin:

Give them something by giving them nothing
:smile:

Yok şimdi nankörlük de etmeyeyeyim, bundan daha iyisi olamazdı, daha fazla bilgi içeren fragman istemezdim.
Bu bana yeter de artar bile.
Arya’lı o giriş var ya… O başlı başına bir efsane zaten.
Ee birde şunlar var…

Tam Kraliçe ve Kral gibi geliyorlar valla :smiling_face_with_three_hearts:

“Dracarys” Jon, “Dracarys” bebeğim :smile:


Neyse ben yine de ağır çekimde izleyip incelerim bunu.
Hee bu arada, Altın Mürettebat çok hoş duruyor.