8.Sezon tanıtımları / haberleri 2

8-sezon
#59

Daha önce Reddit’te 7.sezonun senaryosunu sızdıran freefolk nick’li arkadaş 8. sezonda doğrulattığı bilgileri toparlamış. Ben de elimden geldiğince çevirdim. Spoiler’dan uzak durmak isteyen arkadaşlar lütfen okumasın.
…Spoiler…
…Spoiler…
…Spoiler…
…Spoiler…
…Spoiler…

[spoiler]Genel olarak bölüm içerikleri;

-1. ve 2. bölüm daha çok hazırlık, bir araya gelme, kavuşma ve politik drama tadında geçecek.

-3. ve 4. bölümde Winterfell savaşı ve savaşın akıbeti işlenecek.

-5. bölümde King’s Landing’deki savaş, isyan ve kaos ortamı işlenecek.

-6. bölüm ise destansı bir final olacak. “Büyük Savaş” ve “Bahar Rüyası” temalı bir bölüm olacak.

Bölümlerde geçen bazı olaylar;

-Daha önce 6. ve 7.sezonda da yaşanan karakterlerin bir bölgeden diğer bir bölgeye gidiş sürelerinin kısa olması durumu burada da var. Çok hızlı mekansal geçişler görülecek.

-Jon Snow’un ailesine ilişkin bilgi ortaya çıkacak. Ancak bu durum Jon ve Dany ilişkisini bitirmeye yetmeyecek. Jon ve Dany, Night King ve Ölüler Ordusu ile sonuna kadar beraber savaşacak.

-Cersei Lannister’ın ordusu Winterfell’e saldıracak. Ancak Night King ve Ölüler Ordusu savaşta olan Stark ve Lannister kuvvetlerini baskına uğratacak. Winterfell düşecek ve yaşayanlar güneye geri çekilecek.

-Night King, King’s Landing’e ulaşacak ve burayı yakıp yıkacak.

-Cleganebowl (Hound vs Mountain) olayı gerçekleşecek ve müthiş bir dövüş olacak.

-6. bölümde “Ejderhaların Dansı” gerçekleşecek. Dany/Drogon ve Night King/Viserion savaşacak. Bu ejderha savaşı son sezonun güzel anlarından bir tanesi olacak. Jon/Rhaegal’ın bu savaşta yer alıp yer almayacağı konusu belirsiz durumda.

-Ejderha Çukuru sahneleri 6. bölümdeki King’s Landing savaşına ait kısımda yer alacak ve herkesin aklını uçuracak.

-Night King ve Ölüler Ordusu’nun kontrol dışı basit yıkım silahları olmadığı görülecek. Bu yıkımsal sürece neden başladıkları ortaya çıkacak ve 1. sezonun ilk bölümünden beri yaptıkları olayların sebepleri bir noktaya bağlanacak. Sebepler ve bunun çözümü akıllıca işlenmiş dizide.

-Temeli 7. sezonda gemide atılan Jon ve Dany’nin bebeği ise dizinin sonunda yer alacak.[/spoiler]

#60

e bu sızan senaryo :smile: eğer böyleyse acayip sıkıcı gözüküyor yaa, savaş savaş savaş…cgi’ya doyacağız… inşallah böyle değildir… gidişat böyle giderse izlemeyebilirim :persevere:

sanırım senaryoyu okuyan herkes anlamıştır ne olduğunu. bye jooon :zipper_mouth_face:

#61

freefolka göre böyle genelde söyledikleri çıkıyor. ama direkt şu ölür bu yaşar şekline vermemiş bilgileri en azından bu güzel. Geçen sezonun senaryosu diyaloglara kadar sızmıştı öyle kötü oluyor :slight_smile:

#62

kesin onaylatmışmı ki :thinking: kendisi farklı kaynaklardan farklı şeyler paylaşabiliyor diye biliyorum. hatta bu sızan senaryoyu o paylaşmıştı,sonra da 4chan’in trolü olduğu ortaya çıktı filan dedi.
önceki sezonları asıl sızdıran frikidoctor’da mesela kings landing yanacak,tyrion yargılanacak filan diyor.

bunlar onaylıysa kalanı da aynıdır. tek farklı dany vs gece kralı.
hayır senaryo da şaırtan hiç bir şey yok. herkesin tahmin ettiği akış.
ama ellerine sağlık. :slight_smile: sana bişey demiyorum yanlış anlama lütfen.

1 Like
#63

Bunu freefolk doğruladığını iddia etmişti bakalım inşallah Lost gibi hayal kırıklığına uğratmaz :slight_smile:

1 Like
#64

Bak ben söylüyorum sana bu konuya ilişkin çok yanlış bir bakış açısı var. Night King serinin başından beri ana düşman. Asıl yok edikmesi gereken kişi. Normalde bu serinin 3 tane birbiriyle eşit teması vardı: Taht oyunları, Dany işgali ve şafak savaşı. Şafak savaşının son savaş ve en sıkıntılı savaş olması gerekiyordu. Ama Martin sağolsun Taht oyunları uzadukça uzadı. Ama bu Şafak savaşının önemini değiştirmez. Taht oyunları haddinden fazla uzun oldu diye siz böyle biteceğini düşünüyorsunuz. Night King gibi aşırı güçlü ve korkutucu bir rakip var. Ama çoğu insanın aklındaki senaryo Night King’in yan karakter gibi 5. Bölümde harcanıp finalin Cersei denen insanla yapılması. Olmaz böyle mümkün değil yani. Sauron’un ölümünden sonra Gondor tahtı için mücadele etmek gibi.

Bu kısım biraz canımı sıktı(Jon’un yer almama ihtimali) ama muhtemelen yer alır. Zaten böylesi anlamlı da olur. Buz ve Ateş gerçek kötüye karşı. Hep böyle bir şey olacağını düşünüyordum.

#65

Bakalım ben de merakla bekliyorum yeni sezonu inşallah bunca yıllık bekleyiş güzel bir şekilde son bulur :slight_smile:

#66

sızıntı da ne diyor? 3-4-5 hatta 6 da bile savaş var. bu arada cersei ve euron’u halletmek zorundalar. mantıken hepsiyle aynı anda savaşan bir grup fani yenilmeye mahkumdur.
daha mantıklı olan sırayla sonuca bağlanmasıdır. gece kralı’nın bir ejderhası ve belki milyonları bulan ordusu var. cersei’nin lekesizlere dek altın ordu’su,denizde ışınlanan mürettebatı ve kendi ordusu ve çılgın ateş var.jon-dany’de sadece iki ejderha,lekesizler,dothraklar ve yeni yeni toparlanan bir kuzey var.dany kuzeye gidene kadar bir savaş harici ki onda da bişey kazanmadı,westeros’ta ki diğer savaşlarını kaybetti. sence bu kadar çok belayla aynı anda mücadele edip kazanmak mümkün mü? ki cersei yarı tywin’ken artık :stuck_out_tongue: hilal taktiğiyle çembere alınmış bir ordudan daha çaresizler şu an. mantığı yanlış yerde arıyorsun bence :smile: taht oyunlarına herşeyden çok ihtiyaçları var artık :smirk:

#67

Benim tahmin ettiğim şey şu: Taht oyunları olur elbette ama herkesle bir “sıcak çatışma” olmaz. Cersei dolaylı yollardan düşer. Misal benim aklımdaki senaryo tam bizimkileri köşeye kıstırmışken Altın Mürettabatın taraf değiştirip ihanetle Cersei’yi indirmesi. Yani bu taht oyunları ilk sezonda olduğu gibi sıcak çatışma olmadan olur. Hem Cersei Night Kingle müttefik gibi yazmışsın ama değil. Night King Cersei için de düşman.

#68

cersei’nin önceki sezonlarda petyr’la konuşmalarını filan hatırlarsın:
kuzey ve bolton hanelerini birbiriyle tokuşturup,arta kalanı da kendi yokedecekti. şimdi ki planı da aşağı yukarı böyle.

ben asıl burayı merak ettim. :confused: @cuneytkaya88 link vermen mümkün mü? :slight_smile:

#69

Boltonlar nerde Night King nerede. İkisi aynı şey değil. Aynı planı yapsa bile benim söylediğim sonuca çıkar. Kimse takmaz Cersei’yi

Bunun dışında sein söylediğin gibi nizami bir çatışma olsa, yani sırayla devreden çıksalar da ilk devreden çıkan Cersei olur.

#70

cersei tehlikeyi biliyor, eminim saklanmanın kendini korumanın bir yolunu bulacaktır. cersei neden gece kralından önce kuzeylilere saldırarak gece kralıyla tek başına yüzleşmeyi göze alsın ki.
bence gece kralı ve j-d savaşana kadar müdahale etmeyecek. sonra belki finalde son darbe için o savaşa bulaşır.robert’in isyanında ki lannisterlar gibi…

dany takıyor, jon’a kaç kere kuzey’e gidersem cersei kalan her yeri ele geçirir filan dedi. gece kralı da cersei de gayet güçlü düşmanlar ki baktığında serinin asıl temeli stark-lannister savaşı. ötekiler gerçekten yan karakter :smile: neyse, ben zaten kendi adıma hayal kırıklığına uğruyorum bu sıkıcı-saçma sızıntı doğruysa.

#71

Because this is Cersei

Kimse takmaz derken, biraz analtım hatası yapmışım. Yani böyle bir plan yapsa, Boltonlarla Night King’i aynı kefeye koysa elinde patlar.

#72

Rahmetli babaannem “söylenen herşeye körü körü inanıp şartlanma,sorgula” oglum derdi.bunu kendime şiyar edindim.şimdi ilk basta bana mantıksız gelen ve diger mevzuları bosa cıkaran 2 durum gordum hemen degineyim ;

  • Cersei Lannister’ın ordusu Winterfell’e saldıracak. Ancak Night King ve Ölüler Ordusu savaşta olan Stark ve Lannister kuvvetlerini baskına uğratacak. Winterfell düşecek ve yaşayanlar güneye geri çekilecek.

Winterfell düşebilir ama Cersei ordusunu göndermez ! Böyle bir durum akla,mantıga sığmaz.Cersei’nin yapacağı 2 iş var ; Ya Jon ve Dany’e destek verecek Ya da karışmayıp düşmanlarının eksilmesini bekleyecek.baska bir ihtimal yok.

  • Night King, King’s Landing’e ulaşacak ve burayı yakıp yıkacak.

  • Cleganebowl (Hound vs Mountain) olayı gerçekleşecek ve müthiş bir dövüş olacak.

Night King,KL ye saldıracaksa Cleganebowl nasıl gerceklesecek ? Ortalık yangın yeriyken iki birader WWları bırakıp birbirlerine mi girecekler ? Hiç mantıklı degil ! Evet Cleganebowl gerceklesecek biliyoruz,Hbo bunu defalarca gözümüze soktu ama böyle bir ortamda değil.Cleganebowl’un gerceklesmesi icin Night king mevzusunun bitmis olması lazım yani bizimkilerin NK i alt edip Cersei ye saldırması lazım.ortam ancak o zaman olusur aksi halde NK var iken Canlılar birbirlerine dusmezler.Cersei de dahil herkesin ittifak yapması lazım.olur mu ? olur ama o zaman da Cleganebowl bosa duser.Nerden tutsan elinde kalıyor.

1 Like
#73

3 ay önce ingilizcesini kopyalamıştım içerik olarak. Linkini bulabilirsem geriye dönük paylaşırım tabi.

#74

Çok şirin diye bırakmak istedim buraya :slight_smile:

2 Likes
#75

GOT’un resmi youtube kanalı dün 6 tane video yayınlamış. Kafa karıştırmak için mi, hər şeye hazırlıklı olun demek için mi anlamadım.






1 Like
#76

Oyun bu.
6 farkli mekana, 6 taht birakilmis, insanlarin bunlari bulmasi gerekiyor.
O tarz bir sey.



Yeni röportaj
Kit Harington ve David Benioff’dan demeçler. Röportaj geçen yil subat’da yapilmis ama bugün yayimlandi.
Cok keyifli, kesinlikle okuyun derim. Enteresan, hos seyler var.

1 Like
#77

Videolarda sadece 2 farklı mekan var, sadece farklı zaman dilimlerini içeriyor.

#78

Geçen seneki şeyi niye şimdi yayımlıyorlar kı?