Dizi ile Kitap aynı doğrultuda mı bitecek?


#61

DD’ye laf edince laf edince kızıyorsun bir de :S.

Sean bean nedir??? Robb nedir?


#62

Alan Taylor’un “bilgisizligi” için D&D’yi niye suçluyorsun ki simdi? :smile:

Daha ilk sezon çekimleri sirasinda olmus bunlar, adam o zamanki düsüncelerini oldugu gibi aktariyor, o zamanlar onun için Ned degil, Sean Bean’mis iste belli ki :smile: Isim sorununu hepimiz yasadik, hala da yasayanlarimiz var.


#63

Haaa Alan Taylor mu?

Yav hadi biz cahil köylüleriz. Jon Snow’ux hepimiz. Ama projeden sorumlu adamların okuması gerekmez mi eseri???n


#64

Projeden sorumlu adam degil yaa, yönetmenlerden biri iste. Malta’da 1.sezon çekimleri sürerken Martin gelmis, herkes oturmus muhabbet etmis, onu anlatiyor sadece. Bu arada bu adam, ilk sezonun son iki bölümünün yönetmeni, yani aslinda Ned’in ölecegini ilk bilenlerden ama belli ki o zamanlar daha bölümleri çekmemisler, Ned’in basina geleceklerden de haberi yok tam :smile: Ya da Malta’da 10.bölümden Dany sahneleri çekiliyordu, buna yogunlasti öncelikle :smile:
Kitaplari da okumasi gerekmez hayir, yönetmen sonuçta, onun isi senaryoda yazilanlari çekmek, nokta.
Kitaplari okumayan oyuncular var :smile:


#65

Hadi yönetmen tamam da.

Oyuncuların okuması gerekirdi.

ilgisiz herifler

Stannis’i oynayan oyuncu da aynj kafadaydı. İğrenç hikaye sevmedim falan. Ama gene de iyi iş çıkardı.

One Realm, One God, One King!


#66

Gaspçı Stanis’i desteklediğini bilmiyordum.


#67

Stannis gaspçıdır.

Ama gene de bir karizması var. O da ejder soyujdan gelen bir delikanlı.


#68

Tüm kitaplari okudugu bilinenler:
Emilia Clarke (Daenerys), Ian Mc Elhinney (Barristan), Aidan Gillian (Baelish), Gwendoline Christie (Brienne), Ellie Kendrick (Meera). Ve kesin olmasa da Liam Cunningham (Davos).

Birkaç kitabi okudugu bilinenler :
Alfie Allen (Theon), Richard Madden (Robb), Rose Leslie (Ygritte), Nicolaj Coster-Waldeu (Jaime), John Bradley (Sam), Michael Mc Elhatton (Roose). Kit Harington sadece Ejderhalarin Dansi’ni okumamis (simdiye kadar okuduysa, orasi ayri).

Sadece kendi karakterlerinin POV’larini veya karakterlerinin olduklari POV’lari okudugu bilinenler :
Sophie Turner (Sansa), Michelle Fairley (Catelyn), Natalia Tena(Osha), Nathalie Emmanuel(Missandei).

Kitaplari okumayanlar / Karakter gelisimlerini etkileyecegini düsündükleri için kitaplari okumamayi tercih edenler :
Lena Headley (Cersei), Maisie Williams (Arya), Charles Dance (Tywin).


#69

Yalnız kitabı okumamayı bilinçli tercih edenler en iyi oynayanlar.

Kit’e gelince

Jon’un karakter gelişiminin zirve yaptığı kitabı okumamak…

Keferelik


#70

Bildiğim kadarıyla Stannis i oynayan adama da ayıp etmişlerdi.


#71

O yüzden acilarin çocugu modunda takilmaya devam ediyordur belki de :stuck_out_tongue:

Maisie dizi tamamen bittigi zaman okuyacakmis.
Aslinda kitabi karakterlerinin gelisimini etkileyecegi için okumamayi tercih edenler, Emilia’yi örnek alabilirlerdi. Emilia ilk sezon öncesi sadece ilk kitabi okumus, çünkü devam etseymis, ikinci kitaptaki Dany karakterinin gelisimi onu etkileyebilirmis, yani aklinda o Dany kalabilirmis. Bu yüzden iste ilk sezon öncesi ilk kitap, ikinci sezon öncesi ikinci kitap seklinde gitmis. Digerleri de bunu yapabilirlerdi aslinda.


#72

Ortamlarda karakter gelişimi dersin kim bilecek :stuck_out_tongue:

Ama Lena…

Gerçekten saygı duydum bu kadına. Kitaptan fırlamış gibi oynadı Cersei’yi daha okumamasına rağmen.


#73

Karakter tanimlamasi çok iyi yazilmis demek ki, ve kadin da anlamis yani.
Cok iyi oyuncu zaten, çok yetenekli, tecrübeli.


#74

Zaten bu kadın 300 spartalıda kraliçe olarak oynamıştı.


#75

Aslında kitapları okumamaları bana gayet mantıklı geliyor.bildigin birseyden feyz alamazsın.en iyisi bilmemek.Youtube de Kit ile ilgili bir video izlemistim.Bıcaklandıgı bölümde herkesle vedalasmis.Diziden ciktigini zannetmis. Yapımcilar tekrar donecegini soyleyince sasirmis.karekter gelisimine gelirsek ; elindeki senaryo da nasıl bir karektere bürünecegin yazıyor zaten.gerisi senin yetenegine kalmıs.isin ehliysen rolun altından kalkarsın,degilsen kitapları hatm etsen yine para etmez.sıvarsın :grin:


#76

Mantikli veya mantiksiz degil aslinda. Tercih meselesi biraz, kitap okumayi seviyorsa oyuncu, okur, ki mesela Emilia çok kitap okuyan biri. Bence karakterini ve ek olarak Martin’in yarattigi evreni anlamak için oldukça faydalidir seriyi okumak, ama okumayinca da bir eksiklik olmaz tabi, zaten senaristler en iyi sekilde karakter tanimlamasini yapmislar belli ki dizi daha baslamadan.


#77

Abi ciddi misin?

İlginç hakikwten. Hadi Stannis neyse de başrolsün sen bu kadar mı ilgisiz olur insan?

Hmm galiba kral falan olacak mışım bir de yaaa pff ne zaman bitecek bu seri :S


#78

Valla öyle kendi anlatıyor.Aynı video da Beric reyizle,Tormund ayı öpen de var.onlarda anlatıyor gelip hepimizle vedalastı diyorlar.Bahsettigimiz bölüm 5 sezon 10.bolum du.yani sezon finaliydi.oyuncularla sezon sezon anlasma yaptıklarını dusunursek aslında gayet normal.kitapta o kısımda bitiyor yani kit’in akibetini bilmesinin imkani yok.
Neyin ne olucagini senaristlerden baskasi bilmiyor.


#79

Tazı’nın yanında ortaya çıktığı rahibi oynayan Ian McShane’de diziyi saçma sapan olarak nitelendirip sex sahnelerinden ibaret olduğunu falan söylemişti. Kendisinin başrol olduğu 2003 yılında başlayan Deepwood adlı tamamen sexten ibaret western diziyi unuttuğunu varsayıyorum bunları söylerken ya da o dizide sadece para kazanmak için sex yaptı.


#81

GRRM LOTR sonu benzetmesinde bulunuyor. Bunu bittersweet son bakış açısından yapıyor ama belki dizi ve kitabın sonu da LOTR film ve kitabına benzer. Yani LOTRun filmi kitabdaki erken bitiyor, savaşdan sonra Aragornun tahta çıkmasıyla son buluyor film ama kitab devam ediyor(kitabı okumadım). GOT dizisi de böyle bir sonla bitebilir, ama kitabın biraz daha devam edeceğini düşünüyorum.