En Sevdiğiniz POV Karakteri


#21

her ne kadar oyumu cersei’den yana kullansam da,5. kitaptaki arya,theon ve bran bölümleri de çok güzeldi.özellikle theon çok korkunçluydu.çok gerilmiştim okurken.


#22

Eddard ve Daenerys. Oyumu Eddard’a attım.


#23

Sansa bölümlerini seviyorummm


#24

tyrion la ilk gecelerini anlatması çok iyiydi haha :))


#25

eveeet, çok üzülmüştüm ben tyriona, sansa ayıp etti bence :stuck_out_tongue:


#26

Tabiki Dany.Arya ile Cat nasıl 0 çekti. :open_mouth:


#27

Tyrion’ı saymassak duruş olarak jaime de adamımdır :slight_smile:


#28

Catelyn.


#29

Eddard’ın bölümleri çok başkaydı ama Arya diyorum ben


#30

Bran bolumleri ne sıkıyor ne gereksiz yere uzuyor.cok acıklayıcılar ve bolum bittiginde kafanızda kesinlikle soru isareti kalmıyor,sadece bi sonraki pov icin duyulan merak duygusu…


#31

Jaime,Tyrion,Davos bölümlerinden hiç sıkılmadım şu ana kadar


#32

Davos 2.Kitaptan bu yana POV ve her türlü gideri var adamın Stannis’in olaylarını anlatmak için başka POV’larda kullanılıyor.


#33

Tyrion abi ya tek kelimeyle vazgeçilmez, esprili zeki adil lider!


#34

Katılıyorum, Davos’un önemsiz bi karakter olduğunu zaten savunmuyorum ama zaten forum 10 seçeneğe izin veriyor. İlk POV’ların yanı sıra özellikle Jaime ve Cersei’yi ekledim çünkü bu iki karakter de kendi başlarına olaya yön verebiliyorlar. Davos ise en fazla Stannis’e tavsiyesini verir ve çekilir.

İkinci tercih sebebim ise Jaime’nin serideki karakter değişimi en açık olan tek POV olması (hepsi bir dönüşüm geçiriyor ama Jaime’ninki bana en keskin geleni) ve serideki hemen hemen herkesin nefret ettiği birisi ilk defa POV oldu bu yüzden onun POV’unu merakla okuyanlar olduğuna eminim ki ben de onlardan biriyim. Her POV’unda bir insan nasıl bu kadar bencil ve kötü olabilir diyerek okudum açıkçası. Ve eğer Serçeparmak POV olsa Ned yerine bile onu yazabilirdim buraya çünkü düşüncesini en çok merak ettim adam o.


#35

Jaime Lannister diyorum sonra da Daenerys Targaryen


#36

Davos


#37

Elbette Tyrion ama Jon ve Daenerys bölümlerini de hiç sıkılmadan okudum.


#38

Kendisinden pek haz etmesemde, 5. kitapta Melisandre bölümü çok hoşuma gitmişti. Tüm bu sihirlerin büyülerin falan nasıl çalıştığını azda olsa öğrendik. Sihir/büyü şeylerini seviyorum ama zalim olmamak şartıyla zeki karekterler daha baskın geliyor bana, en son savaşcıları tercih ediyorum :3
Mel iyi değil ama kesinlikle ilgi çekici bir karekter :3


#39

Davos ve Eddard,ayrıca Tyrion bölümleride güzeldi.


#40

tyrion ile eddard arasında kaldım ama tyrion dedim. tyrion POVları bambaşka…