Forum Üyelerinin Yaşları

Merhaba arkadaşlar bu konuyu asoiaf serisini okuyan bizlerin daha çok hangi yaş gruplarında olduklarını merak ettiğimden dolayı açtım.Cevap verirseniz çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.

Benim yaşım 13

2 Likes

Anket de ekleseydin bence daha iyi olurdu.

22

1 Like

Pardon bilmiyordum.
Haklısınız

Hala editleyip ekleyebilirsin .d

Bence kalıcı olması açısından Doğum tarihine göre yap anketi.

Benim yaş 14 ama büyük gösteriyorum.

2 Likes

30 yaşındayım.

:wolf: :wolf: :wolf:

1 Like

En büyük benim, 38 yaşındayım. Abi diyeceksinizz !!!

1 Like

31 yaşındayım… @The_Sworn_Sword ver elini öpeyim abi :grin:

1 Like

Hörmətlə Əlini öpürəm.

1 Like

Teşekkür ederim cano, el öpenlern bol olsun.

Mən 15 yaşındayam qardaşlar.

2 Likes

Forum üyeleri ya benden çok küçük ya benden çok büyük. Hiç mi yaşıtım Yok arkadaş

Olur, ideal sayılır .d

30 lu yaşlarda kişilerin olması ilginç geldi aslında (kötü anlamda değil)
Ben 18 :smile:

1 Like

Kitap 96’ da çıkmış, neden garip geliyor ki 30+ kişilerin olması ? Biz de o zamanlar gençtik.

2 Likes

Orası öyle de ilginç dediğim kötü anlamda değil yani 30 civarı olan kişilerin böyle teori kasacak kadar ilgili olması falan biraz ilginç geldi ama muhtemelen ben de öyle olurum o yaşlarımda :smiley:

30 yaşında beyniniz durmuyor gençler, evlenmek gibi bi hataya düşmemişseniz de ekonomik olarak daha rahat oluyorsunuz, bu da hobilerinize ya da kültür sanata daha fazla vakit ayırabilmenize yol veriyor. Ben can sıkıntısından öss ye girdim 3 yıl önce mesela, vaktim vardı, iü sanat tarihine kayıt yaptırdım. O zaman 35 yaşındaydım.

1 Like

Beyin durma açısından demedim abi yanlış anlaşılma olmasın sadece o yaşlarda evlilik iş çoluk çocuktan vakit kalmaz anlamında demiştim

23 yaşındayım ama 12 yaşında kabul edin beni.

1 Like

Bende 18 yaşındayım 200202020p2

1 Like