Gece Gözcüleri Neden Diyarı Uyarmıyor?


#1

Ötekiler ortaya çıktı ve açıkhava hapishanesi görevi gören yer kimse bilmese de en önemli cephe haline geldi. Diyar yakında öğrenecek zaten. Peki neden diyara ötekilerden bahsetmiyorlar? Yani tüm Kale komutanları bir araya gelip mühür bassa inandırıcılığı artar. Tamam belki nasılsa inanmazlar diye düşünüyor olabilir de sanki lordların adam gönderdiği var doğrudürüst. Bir kere adam isterler Janos’u gönderirler, bir defa daha adam isterler Jon’u pıçakla sonra gel beni kap ^^ diye karakazan abazanını yollarlar. Yani ne bileyim abi zaten ejder söylentileri falan da her yerde. Uyar diyarı, millet alay etse de en azından bir iki lord adamlarına bir git gör bakayım gerçek miymiş diyebilir, konsey toplantısında dalga geçerken benim piçi geçen gönderdim oraya dürüsttür valla herkes ötekilerden bahşediyor dedi der falan…


#2

Ya haklısın da diyar umursamıyor bile


#3

Diyar biribrini doğrarken akgezenlerin bişey yapmasına bile gerek yok. Gidip direk diriltecekler işte.


#4

NW’nin kendisi bile pek ciddiye alıyormuş gibi duruyor mu senin gözünde? Jon, yabanılları içeri sokuyor diye takınmadıkları tavır kalmadı; Stannis’in karışı bile biliyor olan biteni ama o bile aynı tepkiyi verdi. Olayı ciddiye alan bir tek Jon; onun da başına gelen malum. Adamlar bildiğin embesillerden oluşan bir sürü; Diyar’ı uyarmak akıllarına bile gelmemiştir.

Ha Jon niye haber göndermedi? Lord Kuman’dan olalı ne kadar olmuştu öldüğünde bilmiyoruz ama anlayabildiğim kadarıyla daha çok karman çorman durumu toparlamaya, taşları yerine oturtmaya odaklandığından pek aklına gelmemiştir. Nitekim kanıtsız inanmayacaklarını da biliyor. Zaten kimsenin Sur ve nöbeti ciddiye aldığı yok.


#5

Aslında Stannis anlaşılır, amacı diyarı birleştirip öyle suru savunmak. Hani neden acele etmiyor dersen Melisandre faktörü var. Daha zamanı gelmiş değil, Ejder uyanacak tarzı şeylerle dolduruşa getiriyor.

Sanırsam 1 yıl civarı olmuş olması lazım ama bundan önemli bir şey yok. Ben olsam ilk iş haberdar ederdim. Kara kardeşler ciddiye alsalar da yabani tiksintisi çok fena.


#6

Filmden örnek vermek gerekirse cersie ww görene kadar inanmıyordu, gördükten sonra da Kendi iç çekişmelerine dönüyor.

Aradan 8 bin geçmiş, gerçekler efsaneye dönmüş. Özellikle güney lordlari


#7

Mesele inanç değil uyarı. Sen yazıver yap görevini bırak inanmazlarsa İnanmasınlar.


#8

Tyrion ve Ed idam edildiği sırada kralın şehrine gelen kesik el bile bir haber niteliği değilmi*


#9

jon zindanlarda galiba ceset tutuyordu canlanırsa kanıt olarak onları gönderecekti ama canlanmadı ayrıca daha önce de denendi bu kimse sur u ciddiye almıyor ve şuan büyük bir karışıklık var westerosta kimse kendi hanesinden asker göndermez.


#10

Kesik el yok oluyor ama sonrasında [quote=“Muratkocak, post:9, topic:11171”]
ayrıca daha önce de denendi bu kimse sur u ciddiye almıyor ve şuan büyük bir karışıklık var westerosta kimse kendi hanesinden asker göndermez.
[/quote]

İnsanların ciddiye almadığı şeyler yabaniler. Gerçekten de bir yabani kralının suru geçip Kuzeyde az yağma yapması çok az şey ifade ediyor diyarın geri kalanı