HBO 2019 tanıtım videosundan 8. Sezon görüntüleri

8-sezon

#87

Ya dizide sanki Jon un diz çöktüğünü Sansa biliyordu diye hatırlıyorum. Öyleyse eğer Jon un hakkı direk Sansa ya geçiyor ve öyle demesi de doğal gibi sanki.


#88

Sansa biliyordu hatta Sansa bana fikrimi sormuyor diye söyleniyordu.

Hak geçiyr derlen?


#89

Ya şimdi Jon u kral kabul ettiler diz çöktüğü zaman lord olarak görmezler bence. Hazır Sansa da işler yaptı Winterfell’de.


#90

Robb konusunda Jon’u sadece bir konuda suçlarım onu da daha önce konuştuk


#91

İşte o senaristlerin halt yemesi. Yani düşünmediler o sırada, pek umursamadılar.


#92

Bana kalırsa daenerys’a birden bire diz çökmesi çok büyük bir hataydı. 7 sezon boyunca anlaşma veya müzakereleriyle bizi heyecanlandıran bi dizi izledik. Önemini gördük. Ve sonunda Jon krallığın yarısını nizamsız bi şekilde teslim etti. İttifak gerçekten çok mantıklı. Ama anlaşmayla, körlemesine dalarak değil. Tüm kuzeyi hayal kırıklığına uğrattı bence. İttifak kurduğundan değil yol yordam bilmediğinden. Sansa’nın da durumdan memnun kalmaması en doğal hakkı


#93

birşey yapamayacağına katılmıyorum
ama dizi tabiki kitap değil ama Sansa Lannesterların elinde çok çekti, şimdi kraliçeyim diyenin babası dedesini ve amcasını vahşice öldürmüş bilmediği bir güç, büyük savaş desen evet bir savaş var ama sansa ötekileri hiç görmedi hikaye onun için ve tahta güvendiği akrabası olan tüm desteği vereceği bir kuzen oturtmak varken Dany yi istemez bence
ve de sadece ötekiler ve cersei merkezli entrikada bence sıkıcı yapar sezonu, kuzeyde de birşeyler olacak ve bunun fitilini ateşleyen sansa olacak bence
hemen karışmış kuzey veremezlerdi fragmanda tabiki sakin verecekler ama sonrası ?
elbette zaman kazanıyorda olabilir sansa bunada açığım


#94

Yaa Sansa ordusunu toplayıp yardıma gelmiş Dany’nin arkasından niye oyun çevirsin? Akgezenler Sur’u yıkmış geliyorlar, Sansa yakın zamanda öğrenecek zaten tehlikeyi, ki belki de öğrenmiş bile olur ilk bölümde.
Dany ne yapmış? Bir kötülük, bir haksızlık mı etmiş Sansa’ya veya Starklara? Kuzeye?
Sansa Dany’yi babasının yaptıklarından sorumlu tutacak, yargılayacak kadar aptal mı?
En fazla Dany’yi tanımadığı için temkinli yaklaşacaktır, ki bu Dany’ye özel de olmaz aslında, Sansa’da yaşadığı onca şeyden sonra normal olarak insanlara güvenme sorunu var. Yani en fazla bu olur ilk önce, temkinli yaklașım.


#95

Zaten dizi 8. Sezonun çoğunu Ötekiler’e ayırmak için onca saçma şey yaptı Bailsh ve Varis’in durumları buna örnek çok fazla uzatmadan kurtuldular ikisindende. Ama illa bir entrika olacaksa Buna açık kapı bıraktılar. Triyon üzerinden bir entrika dönecek gibi ama Sansa ne alaka anlayamadım. Sansa’nın şuanda dizide hiçbir işlevi yok. Bailsh’i alt etmek yeterli hikayesi açısından karakteri ilk bölümlerde öldürmezlerse muhtemelen Jon kral olunca biriyle evlenip Kışyarı leydisi olur.


#96

Bu dizinin ismi taht oyunları, akgezenler ile hesaplarını kapatınca yine birbirlerine girebilirler. Tyrion hala Sansa’nın kocası. Madem finalde şaşırtmak istiyorlar Tyrion ve Sansa ikilisine entrika çevirtsinler. Tyrion büyük ihtimal ihanet edecek zaten. 3. Bölümde WW ile büyük savaş olacak, çekim sızıntılarından bunu anlıyoruz. Kalan 4 bölüm daha ilginç şeyler olabilir :smile:

Veyahut hiçbirşey olmaz, Sansa görümcelik yapmaya kalkar, Dany’e laf sokar bizde eğleniriz.


#97

yanlışın var zeki geriye 5 bolum kalıyor bro :grin:

2 bolum de savaş var.3 ila 5.bunlarin hangisi büyük savaş olur bilmiyoruz.sen 3 diyorsun ama 5 de çıkabilir.

böyle olur :grin:


#98


Bence kesinlikle böyle olucak.(umarım sansür yeterlidir ahsjdjs)


#99

Cersei’nin karnında bariz bi şişlik göremedim ben. Elbisenin eteğinden kaynaklı. Karın kısmında genişliyor sadece. 7. Sezonun ilk bölümünde çizdirdiği haritanın üstünde Jaime ile konuştukları sahnede de yandan çekildiğinde aynı şekilde görünüyordu.