Kayıt Dışı ' 30 Haziran 2018' Programı


#1

Bu programı izlemenizi tavsiye ederim. İzleyen fikirlerini de yazabilir. :slight_smile:


#2

Giriş kısmı FAİL.
Ana başlıklar :
-Yeni dünya düzeni.
-İttihad-ı İslam.
-Türkiye dünyanın ilk 10 ekonomosine girecek mi ?

İzleyeceğim ama daha baştan kanı beynime sıçrattılar.

Vatandaşın morale ihtiyacı var anlıyorum.
Ama bu ülkede okumuş etmiş insanlarda var, insanların zekalarıyla alay etmeyin.
——————————————————
Edit: 10 dk tahammül edemedim.

1 gün A haber izlemek = 1 doz eroin vurmak

Bu programı izlemek = golden shot


#3

Güzel beyin yıkaması yapıyorlar varya neredeyse oluştuğu dönemden beri ayrı olan islam birliğini canlandıracak şekilde konuşmalar. hadi halkı geçtim de bu programdaki insanlar utanmıyorlar mı biz niye böyle bir şey yapıyoruz diye. Ama neyse bu heryerde olur güç kimin elindeyse ona biat vardır heryerde


#4

Ben daha yeni izlemeye başladım; 2,5 saatin 1 saati geçti. siz daha ilk 5-10 izlediniz hemen 2,5 saat hakkında ne konuşuldu ne sonuca varıldı vs. hemen nokta koyup, hüküm kesmişsiniz. Konuştukları şeylerin çoğunu duymadım bilmiyorum yahut düşünmedim üzerinde; dinliyorum ne diyorlar, ne anlatıyorlar ve neye dayandırıp neden böyle söylüyorlar; anlamaya çalışıyorum. Fikir sahibi değilim çünkü bilgi sahibi değilim, şu an bilgi sahibi olup anlamlandırma çabası güdüyorum. Ama tebrik ederim siz daha ilk 10 dk. her şeyi çözdünüz, öğrendiniz… Sırrınızı herkese öğretmelisiniz. Tepeniz de atmış, böyle bir uyuz kapmışsınız, kan beyne sıçramış. Devam. :unamused:


#5

İlk 10 dakikada eğitimin babası biziz ne kadar süperiz diye anlatmaya başladı bıyıklı dayı. Bırakta sinirlenelim yahu.

Moderatörün sorduğu sorular şunlar:

İttihadı islama kim önderlik edecek.
ACABA KİM ?
İzlememe gerek var mı devamını ?

Türkiye dünyanın ilk 10 ekonomisine girecek mi ?

Cevabını izlemeye gerek var mı ? Keltoşa göre tabiki girecek.

Ben bu iki adamın Haber Türk’te ayrı ayrı programlarını izlemiştim.

İşte efendim süperiz, bizden korkuyorlar, daha da süper olacağız falan. Gizli güçlerle savaşıyoruz.

Ben bu adamları ciddiye alabilir miyim ?
ALMAM !

Madem kendilerine çok güveniyorlar karşılarına gerçek stratejist, gerçek ekonomist çıkarsınlar öyle konuşsunlar.

Öyle kahvehane sohbeti yapmayacaklar.


#6

Önyargı ile hareket eden bir insanın bir şeyler öğrenmesi de gelişmesi de imkansızdır. Bu soruları başkaları soruyor, onu dillendirdi; bunlara değinmedi, ana konu bunlar bile değil. Misal Sıfır Meridyen meselesine değinildi, şu an izliyorum; oldukça değişik ve hiç duymadığım bir mesele idi… Lakin sizin tavrınız kitabın kapağına ve arka sözüne bakıp içerik hakkında fikir edindiğinizi iddia etmekten öte değil, tamam saygı duymak düşer bize, siz böyle bir tarz bellemişseniz yapacak bir şey yok.

2,5 saati izleyen olursa onun fikirlerini okumak ve sadece ona yazmak isterim.


#7

Burada önyargı yok. mesela bir programda dünya düzdür şeklinde bir tartışma çıksa ve biz izlemeye değer bulmasak bu önyargı mıdır? yoksa saçmalığa tahammül edememek midir? burada saçmalık var adam mantıklı şeyler söylemiyor çoğu seçmenin kafasında olan tüm islam birleşse tezini savunup duruyor bu ciddiye alınacak bir program değil.


#8

Ön yargı değil. Tamam hadi önyargılıyım ben. Ben bu elemanları tanıyorum görüşlerini biliyorum. Konu başlıkları belli. Siz madem izlediniz sizden rica ediyorum. Türkiye dünyanın ilk 10 ekonomisine girecek miymiş giremeyecek miymiş ? bilgilenmek için soruyorum.
Birde ittihadı islam nasıl olacakmış ?
Özetle anlatabilir misiniz ?
Üşenirseniz dakikasını atın bir bakayım. Sizin hatırınız için önyargılarımı kırıyorum.


#9

Yeni Dünya Düzeni, İslam Birliği fikri yahut Turancılık; ülkenin ileride ilk 10’a girmesi hedefi gibi konuları dünya düzdür iddiası ile bir tutuyor isen haklısın buna önyargı denmez, çok başka bir şey denir.

@Zeki_Lann Gayrt Türkçe yazmıştım aslında; bunlar doğrudan ana konu vs. değil, program bunun üstüne dönmüyor… İslam Birliği fikri de sizin tam anladığınız konu değil, işte bu kısım için 2,5 saati izlemeniz gerekiyor. Benim daha 1,5 saatim var. Dikkat ederseniz konuyu açtığımda fikir bile belirtmedim, işlemediğim için. O zaman neden açtım? İzleyen bir yakınım genel olarak konulardan ve söyledikleri önemli kısımlardan bahsetti; ilgimi çekti ve önemli buldum, misal Sıfır Meridyen meselesi… Bu yüzden açtım ve izleyenlerin fikrini almak istedim ama daha izlemeden fikir yağmaya başladı.

“Ben şunun fikrini biliyorum, ben daha önce gördüm bu adamları… zihniyeti belli.” diyerek izlemeyi reddetmek zaten önyargı alametidir, bilmem önyargı olması için ne olması gerekiyor sizin için. Lakin gerçekten ilk önce izledikten sonra şu sözleri dese idiniz daha iyi olurdu. Ha derseniz ki konular ilgimi çekmiyor, eyvallah ama o zaman fikir de yürütmeye kalkmayın rica ediyorum.


#10

islam birliği konusu bir hedef olabilir ama nasıl bir hedeftir bunu nasıl sağlayacaksınız. islam ülkelerini feth ederek mi veya sizde arap ülkelerindeki insanlar bizi sever ama yöneticiler sevmez savına başvurarak mı yapacaksınız plânlarınızın arasında bu hükümetleri devirmek mi var o denendi esatla ama pek başarılı oldu gibi gözükmüyor. Veya ekonomi diyelim nasıl ilk 10 a girecek bu kur seviyesindeyken milli arabayla mı arabayı yaptık diyelim bu araba. dünya markaları ile yarışabilecek mi? Japonya ve Almanya bize bu piyasayı bırakacak mı bu rasyonel şeyleri girmezden gelerek yapılan yorumlar benim için dünya düzdür tezinden bile daha aşağıdır.
Ve 0 meridyen meselesi zaten bu şey bu kadar önemli birşey değil ki meridyeni istediğin yere koyarsın bu şey bir avusturalyanının avusturya aşağıda değil dünyanın yukarısındadır demesi gibi birşey.


#11

Bu fikirler Dünya düzdür fikrinden bir tık daha mantıklı. İlk 10’a gitmek 2023 hedefiydi zaten. Olabilir mi ? İmkansız.
Biraz ekonomi bilen bunu bilir.
Turan, islam birliği kurulması ?
Biraz islam dünyasını ve Türk dünyasını tanıyan kısa - orta vadede imkansız olduğunu bilir. Uzun vadeyi bilemeyiz.

Ama medyada sabah akşam süpergüç olduğumuzun anlatılması, Osmanlı mastürbasyonları falan, artık midemiz bulandı. Benim içim kaldırmıyor.

Çok şey istemiyoruz biraz hayal aleminden çıkıp işimize bakalım. Televizyonu açtığımda düzgün bir tartışma programı izlemek istiyorum.


#12

Abi ben şahsen gerek kültürel gerek siyasi herhangibir birlik içine girmek istemem İslam ülkeleriyle. Allah yazdıysa bozsun. Dünyanın en kötü, en sefil durumda olan ülkeleri. Sırf aynı dine inanıyoruz diye 21. yüzyılda kadınlar araba sürebilir mi diye tartışan insanlarla neden yakınlaşalım ki? İslam önemli bir değer olabilir milliyetçilik de. Ha bana kalırsa pek umurumda değil ama halk umursuyor da neyse. Ama daha önemli ve daha evrensel değerler var. Bunlara daha yakın olmak varken neden bu ülkeler? Hayır doğal müttefiğimiz olsa anlayacağım ama yok öyle bir dünya. Aynı dinde olmanın dost olmaya yetmeyeceği için daha kaç kere kandırılmak lazım?


#13

Sen istesende onlar istemiyor seni zaten. Lideri olmayı bırak adam yerine koyan yok Türkiyeyi. İyi olduğumuz kim var. Katar var Pakistan var Türk dünyasından Azerbaycan var. Üç beş gariban Afrika ülkesi. Geriye kalanlar Türkiyeyi kaale bile almıyor.


#14

Programı izlemedim hakkında yorum yapmayayım ama kanalı görünce açıkçası ilber hocamıza katılıyorum, kullandığı kelime biraz ağır olsa da.

https://youtu.be/VqnK_7pf4vs


#15

İzlememe gerek yok.Bu konuşanlardan bir şey çıkmayacak.İcraat görmek istiyorsanız gerçek kahramanların hayatını okuyun.Televizyonda yararlı kalan son program zaten Teke Tek Celal ve İlberinkiler en azından bazı şeyleri daha rahat anlarsınız