Kilit Beşli’nin Kavuşması


#42

Sansa ile evlenirken varis diye evlendirmediler Tyrion’ı, eski ve güçlü soydan geliyor diye evlendirdiler ve birazda olsa kuzey üstünde baskı sahibi olmak için
Sansa, Arya yada 20. kız fark etmezdi evlilikte bu baskı sahibi olmak olmak için

böyle deyince Tyrion Aryadan çok Sansa ile vakit geçirdi hatta kabuğunu kıramamak Tyrion’ı deli etmişti. Ben hep kilit beşlinin de kitapta değiştiğini düşündüm ve gelişimlere bakarsakta Tyrion Sansa ya aşıktı diyemez belki ama yinede mektuptaki bir olay da bu şekilde değişti diyebiliriz bence
not: Ben beş değil yedi kilit karakter olduğunu düşünüyorum


#43

Sansa’yı Kuzey’in Anahtarı diye almadılar mı? :face_with_monocle: Hatta Sansa ve Tyrion’ın çocuğu doğup yönetecek yaşa gelene kadar Kuzey geçici olarak Roose’daydı. Ben mi yanlış hatırlıyorum?

Diğer ikisi kim? Sansa ve Jaime mi?


#44

Ablam bence Sansa ve Tyrion un evlendirilme nedeni varislikti. Kuzey çat da Tyrion a geçecekti Sansa dan dolayı. Kuzey nasıl karşılardı diye bir şey de diyemeyiz kuzey berbat halde. Sence kilit karakterler kim ablam ?


#45

Sansa ile Tyrion’u evlendirme amacı Kuzeyi Sansa Stark’a dolayısıyla Tyrion’a vermekti. Bu amacını da belirtti pek çok kez. Boltonlar sadece oyalama yani. İstersen ilgili bölümlere tekrar göz at. Tyrion ile Sansa’nın evlikik planının açıklandığı yer olması lazım.


#46

@alpaltu @Afalinaemre
Joffrey ile evlilik ihtimali Sansanın ona verecek vücudundan başka birşeyinin olmadığı için iptal edilmiş. alıntısını da bulayım

Serçeparmak onayladı. “Stark kızının Joffrey’ye verebileceği tek şey bedeni.
Margaery Tyrell beraberinde elli bin kılıç ve Yüksek Bahçe’nin bütün kuvvetini
getirir.”

Hemen sonrasında Willas Tyrell ile evlilik gündeme gelince al acele Tyrionla evlendirildi.
Tywin, Tyrion için soylu bir kadın arıyordu. Ha evet genelde bu teklifi hakaret için kullanıyordu ama arıyordu da. Kızıl düğün planına bağlı bir evlilik mi? Mümkün ama aynı zamanda Lannesterlar için ve hatta Tyrion gibi bir cüce için gayet uygun bir gelindi

5i ve Sansa, Jaime

Robb un vasiyeti o planı bozdu


#47

Tamam o açıdan uygun da sonuçta Robb a falan bi şey olsa direk kuzeye konacaklardı. Kraliyete bi Tyrell almak daha mantıklı zaten. Orduları falan daha güçlü durumda. Diyelim ki Joff-Sansa ve Tyrion-Marg oldu. Hatta diyemeyiz bile. Kraliyete güçlü bir müttefik buldular kendi oğullarına da her an yok olabilecek bir hanenin son üyesini alıp o toprakları almayı hedeflediler. Bence durum böyle ablam. 7 karakter bana fazla geliyor ya. Tamam seride olayları büyük olabilir de tam olarak ana karakter olamazlar bence. Bu arada Robb un vasiyeti olayını da kimse umursamaz ki. Sadece kuzey ve nehir umursar.


#48

7 karakter fazla gelebilir ama seride ne dozundaki olaylar ihanetler hikayeler kültürler bunların hepsi 7 değil 20 karakter için bile yeterli bence

gücün varsa umursatmazsın, Robb un vasiyeti varken kuzey ve nehirovadaki tüm lord ve ordular kim mirasçı ilan edilmişse onun ardında durur. Dışarıdan gelen x biri miras dışı bırakılanın hakkını almak istiyorsa gücü olmalı, bu lord ve orduları durduracak ordusu desteği olmalı !!!
krallıkta o an için öyle bir destek var mıydı ?
2. Bir nokta Sansa miras dışı bu evlilikten sonra bırakıldı. Tywin için hem mirasçı hem soylu asil lady Tyrion için arayıpta bulamadığıydı ama işte Robb un vasiyeti herşeyi bozdu

diğer konulara cevap verdiğimi düşünüyorum


#49

Ablam valla istediğini de benim düşüncelerim kolayca değişmiyor. Şöyle bir durum da var zaten Robb ölmüştü ve lordların çoğu esir falandı. Tyrion yanında Lannister birlikleriyle sallana sallana Winterfell’e gitse bile kimsenin sesi çıkamazdı. En azından ben böyle düşünüyorum.


#50

nehirova için dediğin yarı doğru çünkü Edmure esir olduğu halde hala kargaşa direnme vardı orada ama kuzey için zordu bence


#51

Ablam öyle de kuzeyde direnecek kimse yoktu ki.


#52

Ned Stark ın katili olan aile geliyor kuzeyi yönetme illa direnen çıkardı


#53

Sansa ve Jaime kendi çaplarındalar bence. Jaime, Lannister Hamedanını devirecek, Sansa da Kuzeyde hükmü geçecek ve Petyr’ı devirip yerine geçecek. Bu kilit beş kararkter serinin sonunu belirleyecekler; ama Euron da beni korkutmuyor değil. Danyciğime bir şey yapmasın da :yum:


#54

İyi de lordlar hep esirdi ve kuvvetleri yoktu ablam. Hem direnseler ne yazar başa kim geçecek ?


#55

euron sonradan katılan bir karakter o sebeple kilit rol oynayacağını düşünmüyorum
ve arttırıyorum 6. kitapta onun çöküşü başlayacak belkide hem başlayıp bitecek


#56

Lordların hepsi değil
birkaçı yada oğulları falan gibi esir vardı
Manderly ne yaptı ? onu hatırla oğlu esirken almak için ? yani kuzeyde de oyun çok


#57

O konuda haklı olabilirsin de ben yine de zor buluyorum.


#58

evet senin dediğin de bana fazla kolay geliyor :thinking: varisi aldım herşeyi unuttuldu, mirası aldım bu mu
benim ki ne kadar zorsa senin dediğinde o kadar kolay geliyor bana
Martin olsa dengeyi bulurdu :rofl::joy::rofl::joy:


#59

Haklısın valla ya :joy:. Bu güzel tartışma için teşekkür ederim ablam :slight_smile: .


#60

ne demek ben teşekkür ederim :slight_smile:


#61

Euron daha yükselmedi ki batsın :grin: O karakter bence baya bir etkileyecek hikayeyi. Cersei gidici, Ramsay gidici. Geriye potansiyel kötü bir tek o ve akgezenler kalıyor. Euron ile ilgili bir sürü de görü var. Forsaken bölümü zaten efsane. Bu karakter Westeroa’un anasını ağlatır