Ramsay Snow: Iwan Rheon

Kendisi bildiğimiz gibi sıradışı bir psikopat ve gerçekten rolüne yakışacak biri tarafından canlandırılmayı hak eden bir karakterdi. Bu role 13 Mayıs 1985 Carmarthen/Galler doğumlu, Misfits dizisinden de tanıdığımız Iwan Rheon layık görülmüş.

http://www.imdb.com/character/ch0321004/

Resmi olarak açıklandı mı?

Bu role ben de saçlarını biraz uzatırsa yakışır diye varsayıyıorum.

Ben de saçlarını uzatmasını bekliyorum zaten aksi halde Syrio’nun kitaplarda kel olarak tasvir edilmesinden sonraki ikinci büyük skandal olur GRRM adına.

Evet resmi olarak açıklanmış ben de yeni gördüm:

http://www.imdb.com/character/ch0321004/

Saçların baya bi uzaması gerek. Hayırlı olsun bunu bekliyorduk ama 3. sezonda Ramsay görünecek miydi ki yaa…
Kışyarı sahnesinden sonra tekrar kaybolacak sanırım.

O kadar psikopat tipi yok. Ramsay çirkindi :frowning:

Evet, o saçların uzaması gerek isyan çıkartırım valla .s

Aslında 2.sezonun sonunda görünmesi gerekiyordu ama onu da Reed kardeşler gibi son 1-2 bölüm için gerek yok diyerekten 3.sezona atmışlardı.

Evet zaten şu an yalnızca 3.sezonun 1.bölümü için anlaşmış gözüküyor kendisi.

Adamda harbiden piskopat tipi var bakışlar filan tam bir bolton gibi duruyor.

    1. sezonda kan yağdırmaya başlar artık =) Ramsay is Coming…

Asıl, Düğünler is coming…

Dany is coming falan diyemiyorum sdadfgd

gülüşü de psikopatsa olur bundan ramsay

Aslında ben adaylar arasında gösterilen Caillian Murphy’nin daha uygun olduğunu düşünüyordum. Iwan da adaylar arasındaydı hatta tam da sizce kim olmalı diye konu açacaktım baktım ki daha yenilerde kadroya alındığı duyrulmuş Iwan’ın. Buyrun bakın Caillian Murphy:

Sizce de daha iyi gitmez miydi?

Caillian Murphy oynarsa bu Bolton! adamını Jon Mon yalan olur =) Ramsay için daha kirli isimler lazım…

Evet kesinlikle daha iyi olurdu.Bu adamın tipi rol için daha iyi diye düşünüyorum.

Daha olgun duruyor özellikle ilk resimdeki haliyle ama yaptıkları seçim de fena değil bence.

O bu değil de konuyla ilgili araştırmalar sırasında rastladım yabancı hayranlar arasında bi furya kopmuş gitmiş deli gibi istediklerini gördüğüm biri vardı esasında para vs ne gerekiyorsa kıyacaklardı başka bi projeyle meşgul ise de ne yapıp edip önceden hatta ilk sezondan devreye gireceklerdi ve şu Jonathan Rhys Meyers’i bağlayacaklardı işte o zaman muhteşem olurdu dzi dünyasında da büyük ses getirirdi baksanıza:

Meyers olmaz bence
Murphy olabilirdi ama Ramsay kaslı devasa biri olmalı

Şöyle bir oyuncunun oynadığını açıklasalar neler konuşurduk şimdi hehe :redface:

Valla tam bulmuşsun surat saçlar falan tam bir Ramsay Snow :slight_smile:

Yalnız Ramsay orta boylu ve normal vücut ölçülerinde biri olarak tasvir ediliyor. Hatta öyle kılıç kullanmada yeteneği olan biri falan da değil tek bildiği şey avlanmak onda da ne avlamayı sevdiği malum.:slight_smile:

Değişik birine benziyor.Rolünü iyi yapar inşallah. :smiley: