Rickon Stark geleceği görebiliyor mu? -Spoiler içerir-

[b][i]Uzun zamandır aklıma olan bir konu bu.Bence Rickon Stark bir kahin olacak.Stark çocuklarında yeşilgören özelikleri olduğunu biliyoruz fakat Rickon da olanlar daha değişik.Ned Starkın ölününü hissetmişti.

ve
Bran yataktayken Rickon gelmişti ve Annesiyle Abisini sormuştu.Bran ise geri gelecekler demişti fakat rickon “Hayır gelmeyecekler” demişti.Robb Stark ve Anne Catelyn Stark Kızıl Düğünde geri gelmeden ölmüşlerdi.[/i][/b]

Ned’in ölümünü Bran’de görmüştü Rickon en fazla yeşilgören olabilir. O gelmeyecekler sözü ise hırçınlıkla söylenmiş bir şey bence kasti olarak söylemedi.

Bence wargların da biraz geleceği görme yeteneği var. Yani tam değil herhalde.

Bu nasıl bir başlık? hafif spoiler içerir yazmışsın 1, başlıkta spoiler butonu var 2, butonun üzerindeki yazılar spoiler içeriyor 3…
böyle başlık olmaz, ya başlığın adına spoiler içerir yazıp spoiler butonu kullanmicaksın ya da sadece buton kullanıp spoiler içerir demiceksin…
ayrıca hafif spoiler diye birşey varsa o da sadece 1. kitabı içermelidir.

Branda Rickonda babalarının ölceni hissetmişti warg yeteneğinden bence bazen görüyolar

Bu Rickon’dan bir şey çıkacak ama :smiley:
Bence de geleceği görebiliyor.
Bir de başlığa hafif spoiler yazmışsın bu spoiler pek hafif değil ayrıca foruma 1.sezonu izlemiş biri girip bu başlığı görse sence hafif spoiler yemiş mi olacak?

Ben yesem 2 gün kalkamazdım yataktan :smiley:

Neyse ben Rickon’un kahin olacağını düşünmüyorum. Bence o sadece warg. Ben Rİckondan başka türlü atılımlar beklemekteyim.

Meslea Kanlı Kurt, Kasap Kurt, Deli Kurt vs :smiley:

Aynen çocuk savaş içinde büyüceği için saldırgan olcak

Bence geleceği görebilmekten çok Bran gibi rüyasında gördü sadece. “Hayır, gelmeyecekler.” dedi çünkü kızgındı ve o anlık söylenmiş bir şey ama Martin’in ne yapacağı belli olmaz.

Çocuklarda egzantirik şeyler çıkacağına bir arada kalmalarını yeğlerdim.

Valla ben çok şey bekliyorum bu çocuktan.İnşallah :smiley:

Stark’larda yeterince değişik olaylar var zaten Rickon’dan böyle bişey çıkarmaz Goerge amca.Rickon Robb’un daha saldırgan hali olur ancak.

Geleceği gören Brandon Stark Rickon ise sadece Warg olabilir.

Belli olmaz da yaşı küçük

Her 1000Warg’dan sadece 1’i Yeşilgören olabilir.Yeşilgören’de Brandon

Belki oda yeşilgören nerden biliyon sordunmu Martine :slight_smile:

Saydın mı?

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

İMZAM YOK.PARMAK BASSAM OLUR MU Bunu okuduktan sonra Şabanı hatırlıyom :slight_smile:

Sakar Şakir’deydi sanırım.Ama oradan görerek aklıma gelmedi.

Evet Bak kızmıcan ama diyordu :slight_smile: