Rp

Oyun işleyişi:

Karşı karşıya gelen her iki oyuncu da toplam 6 bölgeden 3 saldırı 3 savunma yeri belirleyecekler(gizli bir şekilde rakibe söylemeden). Ve karşılaşma anında bu vuruş yerleri baz alınacak.

Örnek:
1.Saldırı
-X kişisi sol üst omuzu hedef aldı.Y’in savunması gövde. Atak başarıyla gerçekleşti X 1puan aldı.
-Y kişisi gövdeyi hedef aldı.X ’ in savunması gövde. Atak başarısız

Böyle devam edecek.3 Saldırı düzenlenecek. Ve puanlar toplanıp kazanan belirlenecek. Eğer beraberlik varsa 2 tur daha oynanacak ve yine kazanmayan olursa turnuvayı düzenleyen galibi seçecek.

Turnuva sırasında kura çekilir eşler belirlenir. Turnuva sahibinin vaadettiği ödül verilir.

Genel Bonuslar
[list][*]Normalde bölgenin yerlisi olan bir ordu bölgeye yabancı bir ordu ile çarpışırsa 1.5 ile çarpılır.[/list]

Vadi Bonusları
[list][]Vadi’de savunan taraf her zaman daha avantajlıdır ve toplam bonusu 1.5 ile çarpılır.
[
]Vadi’de saldırı veya savunmada atlı birliklerin bonusları etkisiz kalır.
[*]Vadi’de savunan tarafın okçularının bonusları 2 katına çıkar.[/list]

Nehir Toprakları Bonusları
[list][*]Nehir Toprakları’nda atların saldırı bonusları 1.5 ile çarpılır.[/list]

Menzil ve Taç Toprakları Bonusları
[list][*]Menzil’de atların saldırı bonusları 1.5 ile çarpılır.[/list]

Batı Toprakları Bonusları
[list][*]Batı Toprakları’nda savunan tarafın okçularının bonusları 1.5 ile çarpılır.[/list]

Fırtına Toprakları Bonusları
[list][]Fırtına Toprakları’nda saldıran atlıların bonusları etkisiz kalır.
[
]Fırtına Toprakları’nda her iki tarafında okçularının bonusları etkisiz kalır.[/list]

Dorne Bonusları
[list][]Dorne’da mızraklıların bonusları 1.5 ile çarpılır.
[
]Dorne’da zırh bonuslarının -2 katı kadar moral gelir.
[*]Dorne’da savaşan Dorne’lu orduların toplam bonusları 2 ile çarpılır ve asıl bonusları o olur. [/list]

Kuzey Bonusları
[list][*]Kuzeyde savaşan Kuzey kökenli orduların toplam bonusları 2 ile çarpılır ve asıl bonusları o olur.
[/list][/spoiler]

[spoiler=Savaş Sistemi]Hikaye yazmayı yok sayıyorum.

İki ordu Dorne’da karşılaştı. Savunan ordunun(Martell Hanesi) birlikleri şunlar:
-300 Mızrakçı=Normal mızrak(+2)
-300 Piyade=Demir kılıç(+4)
-200 Okçu=Dengeli yay(+2)

Saldıran ordu(Tyrell Hanesi) ise şöyle:
-200 Atlı=xxxx(+3)
-100 Okçu=Kaliteli yay(+3)
-400 Piyade=Demir kılıç(+2)

Oyuncular bonus için eşlemeleri istedikleri gibi yapabilecekler. Her birim tek bonus alabilir.

Savunan oyuncunun eşlemeleri:
Mızrakçı–Atlı (+5 savunma)

Saldıran oyuncunun eşlemeleri:
Atlı–Okçu (+6 saldırı)

Şimdi de öz saldırı/savunma puanlarına bakalım.

[quote=Savunan]
Mızraklılar
-Savunma: 6
Piyade
-Savunma: 5
Okçular
-Savunma: 4[/quote]

[quote=Saldıran]Atlı
-Saldırı: 9
Okçu
-Saldırı: 3
Piyade
-Saldırı: 7[/quote]

Tüm Saldırı ve Savunma Puanları

[quote=Formül]Asker Tipi
-Yaptığı hareket: Öz Saldırı/Savunma Puanı(Silah Artısı)+Eşleşme Bonusu
[/quote]

Savunan
Mızraklılar
-Savunma: 6(+2)+5
Piyade
-Savunma: 5(+4)
Okçular
-Savunma: 4(+2)

Saldıran
Atlı
-Saldırı: 9(+3)+6
Okçu
-Saldırı: 3(+3)
Piyade
-Saldırı: 7(+2)

Şimdi de işlemler
Savunma Puanı
–>30013=3900
–>300
9=2700
–>200*6=1200 3900+2700+1200=7800 Savunma Puanı

Saldırı Puanı
–>20018=3600
–>100
6=600
–>400*9=3600 3600+600+3600=7800 Saldırı Puanı

Görünüşte savaş berabere gözüküyor. Ancak unutmayın ki savunan ordu Dorne’lu ve Dorne’da savaşıyor.
Toplam savunma puanını 2 ile çarparız. 78002= 15.600
Yani saldıran taraf ağır bir yenilgi alıyor ve ordusu yok ediliyor. Savunan tarafın ise askerleri 100 birim azalıyor.
******

*******: Kazanan tarafın askerlerinin azalma yöntemini henüz bulamadım. Sizin de bir tavsiyeniz yoksa saldırı-savunma puanı farkına göre buna DM’ler karar verecek.[/spoiler]

[spoiler=Silahlar]Kılıçlar:
Tahta Kılıç: +1
Dengeli Tahta Kılıç: +2
Küçük Kılıç: +3
Demir Kılıç: +4
Kaliteli Kılıç: +5
Braavos Kılıcı: +6. Egitim gerektirir. (50 bakır/kişi)
Piç Kılıç ; +7
Uzun Kılıç : +8
Arakh: +7, egitim gerektirir(50 bakır/kişi). Arakh kullanmasını bilmeyenlere karşı kullanılırsa savaş sırasında -1 moral alırlar*.
Kaliteli Arakh: +8, egitim gerektirir(50 bakır/kişi). Arakh kullanmasını bilmeyenlere karşı kullanılırsa savaş sırasında -1 moral alırlar*.
Saray Kılıcı: +9
Kraliyet kılıcı : +10 ve +1 moral*

Mızrak:
Dornelu’lar mızrak kullandıklarında +1 bonusu alırlar.
Kısa mızrak: +1
Normal mızrak: +2
Kaliteli mızrak : +3
İşlenmiş mızrak : +4
Çelik mızrak : +5
Kaliteli çelik mızrak : +6
Ejderha kemiği mızrak: +7
Kraliyet mızrağı : +8 ve +1 moral*

Yay:
Avcı yayı : +1
Dengeli yay: +2
Kaliteli yay: +3
İşlenmiş yay : +4
Çelik yay : +5
Dothraki yayı: +8 . Kullanmak için eğitim gerekir.(50 bakır/kişi) Kullanmayı bilmeyenlere karşı kullanılırsa -1 moral alırlar.*
İşlenmiş dothraki yayı : +9. Kullanmak için eğitim gerekir.(50 bakır/kişi) Kullanmayı bilmeyenlere arşı kullanılırsa -1 moral alırlar.*
Ejderha kemiği yay: +8
Kraliyet yayı : +9 ve +1 moral*

Zırhlar:
Dolgu zırh : +1
Haşlanmış deri zırhı : +2
Demir örgü zırhı : +3
Siyah demir zırhı : +4
İşlemiş demir zırh : +5
Çelik zırh : +6
İşlenmiş çelik zırhı : +7
Kraliyet zırhı : +8

Kalkanlar:
Tahta kalkan : +1
Dengeli tahta kalkan : +2
Demir kalkan : +3
İşlenmiş demir kalkan : +4
Çelik kalkan : +5
İşlenmiş çelik kalkan : +6
Kraliyet kalkanı : +7[/spoiler]

[spoiler=Kuşatma Savaşları]Kale ve şehirlerin savunma bonusları:
Küçük şehir: %25
Büyük şehir: %50
Küçük kale: %50
Büyük kale: %100

Erzak Stokları
Küçük kale: 1 ay dayanır.
Büyük kale: 3 ay dayanır.
Küçük şehir: 3 ay dayanır.
Büyük şehir: 5 ay dayanır.

Kale ve şehirlerin savaş geliştirmeleri:
Kızgın yağ, kale savunma bonusuna +%10 ekler. (1 ejderha)
Mancınık, her biri kale savunma bonusuna +%5 ekler. (1 ejderha)
Ateşli ok, saldıranların kuşatma silahlarını yok etmekte çok etkili. (60 geyik)
Önemli kişilerin kaçışı için gizli tünel. Yakalanma şansı %10. (2 ejderha)

Garnizon sistemi:
Garnizonlar her şehir ve kalede vardır. İsterse eklenebilir. Geliştirilebilir.
Küçük şehir: 50 okçu, 50 piyade, 50 mızrakçı.
Büyük şehir: 150 okçu, 100 piyade, 50 mızrakçı.
Küçük kale: 150 okçu, 100 piyade, 100 mızrakçı
Büyük kale: 300 okçu, 200 piyade, 150 mızrakçı.

Kuşatma Silahları

Mancınık: (1 ejderha)

Açık alanda:
Saldırı: 0
Savunma: 15

Kuşatma savaşında:
Saldırı: 1 mancınık, kalenin savunma bonusunu %10 azaltır.
Savunma: 25 (düşman biraz sıkış tepiş gelcek, o yüzden 25)

-Karşıda ateşli ok varsa, %85 oranla yıkılır.
-Karşıda mancınık varsa, %50 oranla yıkılır.

Kuşatma kulesi (20 geyik)
Saldırı: 1 kuşatma kulesi, kalenin savunma bonusunu %5 azaltır.
Savunma: yok

-Karşıda ateşli ok varsa, %90 oranla yıkılır.
-Karşıda mancınık varsa, %90 oranda yıkılır.

Koçbaşı (40 geyik)
-Karşı tarafta mancınık ve ateşli ok yoksa, Koçbaşının kapıya giderken yıkılma şansı %10 dur.
-Hava yağmurluysa %1 dir.
-Karşıda mancınık varsa %75 yıkılma şansı vardır. (savunmada ki mancınık surun üstünde değilse nişan alması zor olucaktır, surun üstündeyse yıkılma şansı yüksek olucaktır.)
-Karşıda ateşli ok varsa, %90 yıkılma şansı vardır.
-Karşıda hem mancınık, hem ateşli ok varsa vay haline.[/spoiler]

[spoiler=Bina Geliştirmeleri]Ahır:

Oyun başında, en basit süvariyi hazırlamak için kullanılacak at:
Binek atı.(+1) (20 geyik)

Seviyeler ve özellikleri:
1.seviye: Koşu atı açılır.
2.seviye: Zırhlı koşu atı açılır.
3.seviye: Süvari atı açılır.
4.seviye: Savaş atı açılır.

-Ahırı geliştirmek için para ödemek gerekir.

Geliştirme fiyatları:
1.seviye: 5 ejderha
2.seviye: 10 ejderha
3.seviye: 15 ejderha
4.seviye: 25 ejderha

Atlar (fiyatlandırma 100 askere göredir):
Koşu atı, +3. (40 geyik)
Zırhlı koşu atı, +5. (60 geyik)
Süvari atı, +7. (1 ejderha)
Savaş atı, +10. (3 ejderha)

[spoiler=Birim ve NPC Fiyatları]Ordular:
100 piyade: 15 ejderha
100 okçu : 10 ejderha
100 mızraklı : 15 ejderha
100 süvari : 20 ejderha

paralı askerler(kiralık):
100 tane cesur dost : 10 ejderha
100 tane lekesiz : 15 ejderha
100 tane altın grup : 20 ejderha

ilaçlar:
kara merhem: 20 bakır
rüya şarabı : 10 bakır
haşhaşlı süt : 5 bakır

yemekler:

kurutulmuş et: 8 bakır
kuru ekmek: 5 bakır
sarap : 15 bakır
balık : 5 bakır
bira : 10 bakır
salamura et: 15 bakır
tütsülenmiş et: 10 bakır

zehirler:
tanrıçanın göz yaşları : 20 geyik
zehirli şarap : 15 geyik
baldıran otu : 10 geyik
kara yılan zehri : 10 geyik
[/spoiler]

[spoiler=Destekleyici Traitler]Lord ve krallar için:
Yönetme
1 ile 10 arası değerlendirilir.


-Gayretli
-Beceriksiz
-Hırslı
-Ayyaş
-Paronoyak
-Embesil

Komuta
1 yıldızdan 10 yıldıza değerlendirilecek.


-Strateji Uzmanı
-Usta Savaşçı
-Gayretli
-Ayyaş
-Paranoyak
-Fatih
-Doğuştan Lider
-Embesil
-Cüce

Askerleri daha hızlı tecrübe alır.
Siyasi zeka
1 yıldız ile 10 yıldız arası değerlendirilir.


-Strateji Uzmanı
-Cesur
-Utangaç
-Hırslı
-Açgözlü
-Çirkin
-Cüce
-Ayyaş
-Paranoyak
-Embesil

Daha fazla gelir getirtir.
Centilmen
1 ile 10 arasında ölçülür.

-İyi huylu
-Karizmatik
-Dindar
-Beceriksiz
-Sinsi
-Paranoyak

Moral arttırıcı traitlerle desteklenir.
Korkutucu


-Cesur
-Saf
-Paranoyak
-Fatih
-Embesil

1 ile 10 arasında ölçülür.
Trait olarak karşı tarafı zedeleyici ve huzursuz edici traitler alır.
Cesur
-Savaşçı
-Tecrübeli Savaşçı
-Paranoyak
-Doğuştan Lider
-Embesil

1 ile 10 arasında değerlendirilir.
Tüm herhangi skiller tam olarak açılırsa açılır.
Korkak.
Hiçbir özellik açılamadıysa yada hepsi sıfırlanırsa olunur ve 1 üstünden değerlendirilir.
Olanın vah haline!! Tüm – traitler üstüne yapışır.
Embesil traiti

Leydiler:
Şevhet
1 ile 10 yıldız arasından
Cercei işte.


-Şehvet
-Düzenbaz
-Mata Hari

Naz
1 ile 10 yıldız.
Saygınlığı artırdığı için diplomasi ağırlıklı traitlerle desteklenir.
Sağlam
1 ile 10 yıldız.
Doğru kararlar alır bu yüzden ekonomi ve halkı neşelendirme konularında + traitler.
Soylu
Halka refah yaratmada - kocasını mutlu etmede + traitler.


-Mata Hari
-Düzenbaz

Suikastçi
Adam öldürme
1 yıldızla 10 yıldız arası

[spoiler=traitler]

-Karizmatik
-Strateji Uzmanı
-Saf
-Sinsi
-Kıskanç
-Örümcek
-Embesil[/spoiler]
Adam öldürerek karşı tarafı sarsma. Suikastçi traitleri ile desteklenir
Sabotaj
1 ile 10 yıldız arası
Sabotajlarla şehirde huzursuzluk yayma Suikast traitleri ile desteklene bilir.
Ajanlık


-Örümcek

1 yıldızla 10 yıldız arası
Bilgi toplama ajan traitleri ile desteklene bilir.
Kışkırtma
1 yıldızla 10 yıldız arası


-Örümcek

Halkı yada askerleri isyana teşvik eder. İsyan traitleri ile desteklene bilir.
Tehtit
1 yıldızla 10 yıldız arası


-Tehtit

Düşmanınızı öldürmeyip adınızı lekelemeden halletmek istiyorsa bir lider suikastçisi ile mesaj yollayabilmeli Diplomasi traitleri ile desteklenir.
üsdat
Bilgelik
1 yıldızla 10 yıldız arası


-Tecrübe
-Valyria halkası

bir üsdat bilge olmalı ve lordu yokken Dizginleyebilmeli halkını
Siyasi akıl traitleri ile desdeklenir. ve deneyim skilliyle
Hekimlik


-Tecrübe
-Bilge
-Hekim
-Valyria halkası

1 yıldızla 10 yıldız arası
Hasta ise değer vediği sarabilmali yaralarınnı üsdat olan
Deneyim skili ve zehir trati ile desteklene bilir.
Deneyim


-Tecrübe

1 yıldızla 10 yıldız arası
deneyimsiz olan toy olandır ve saygı görmez halkından ve kralından.
Trait ile desdeklenmez ama diğer skilleri desdekler

Dinadamları
Büyü
1 yıldızla 10 yıldız arası


-İlahiyatçı

Büyü ile krallığı ayakta tutabilir ve tehtitleri kaldırabilir.din traitleri ile desteklenir.
İsyan
1 yıldızla 10 yıldız arası


-Rahip
-İlahiyatçı

İsyan ederse diğerinin insanları güvenir yanındaki tanrı ferdine…
İsyan traitleri ile desteklenir.
Moral
1 yıldızla 10 yıldız arası

-Dindar[/spoiler]
etti ise bir rahip gücü askere biner atına gider düşmanın üstüne
Moral traitleri ile Desteklenir.
Köylüler:
Hancı:
Kurnaz
1 yıldızla 10 yıldız arası
Kurnaz bir hancı para kazanmasını bilir. Ekonomik traitler ile desdeklenir
Bilen
1 yıldızla 10 yıldız arası
Bir hancının mutfağında herzaman dedikodular vardır. Ajanlık traitleri ile desdeklenir.(bu arada lordlar gelecek planlarını hancılara anlatacaklarki hancılar satsın)
pişiren
1 yıldızla 10 yıldız arası
Güzel bir yemek karşılığını alır
Ekonomi traitleri

Demirci
Zanaat
1 yıldızla 10 yıldız arası
demiri işleyen bilirse yaptığını çıkar ortaya bir şovalyenin kılıcı.
Demircilik traiti ile desteklenir.

  • 10 yıldızı olan valyria metalini işleyebilir.

Milis
1 yıldızla 10 yıldız arası
Kızgın bir köylü bir şovalye gibi korur toprağını
Tarım
1 yıldızla 10 yıldız arası
hammade ihtiyacını karşılar. ekonomik traiter ile desdeklenir.

Asker.
her birim 5 savaştan sonra rütbe atlar. 10 rütbe vardır ve her birindede gücü artar. Birde lordun aldığı kılıç ve zırhlarlada desdeklene bilir. ama eğer kişisel olarak bir askeri oynuyor isen
Sadakat
1 yıldızla 10 yıldız arası
Sadık isen eğer lordunda cömert olur sana
Tecrübe
1 yıldızla 10 yıldız arası
tecrübeli bir savaşçı sağ kalır her zaman
Komuta traitleri ile desdeklenir.
Donanma
Donanmada yönetim ve daha az kayıp sağlar.

Not:Arkadaşlar göz doktorundan geliyorum. gözüme sıktıkları damladan dolayı hiçbir şeyi doğru düzgün göremiyorum. Arada yanlış harfe bestıysam lütfen kızmayın.

[spoiler=Donanma]Donanma vasıfları 4 konuda işlenecek.
Güç 1 ile 10 arası
-Balistalar,mancınıklar,ok çeşitleri ve tecrübe ile etkilenir.-
Hız 1 ile 10 arası
-Yelken genişliği ve kürek sayısı ile etkileşim halindedirler.-
Dayanıklılık 1 ile 10 arası (Güncellenemez)
-Geminin yapıldığı maddeye göre. Geliştirilemez ancak satın alınacak geminin Ekstra para ile daha sağlam bir maddeden yapılması sağlanıla bilir.-
Asker sayısı
1 ile 10 arasında değerlendirilir.
-Asker fazla ise gemiye baskın şansı daha azdır.-

Askerler

Her gemiye 100 ila 10000 arası Piyade+okçu sokabilirsiniz. Okçular uzak mesafede etkili iken piyadeler güverteyi korumakla yükümlüdür.
Uprege arttıkça gemi gelişecek ve daha fazla asker alabilecek.
Asker sayısı olabildiğince dengede olmalı!

Gelişmeler.
Her gemi çeşidinde Upregeler tam olarak 10 olamaz. Yani bir baskın gemisinde boyut küçük olacağından bir savaş gemisi kadar Fazla asker veya silah alamaz. Aynı şekilde Bir savaş gemisi Baskın gemisi kadar hızlı değildir. Ama hepsini 10 üstünden değerlendirme sebebi ortaklaşa bir konuda değerlendirilmeleri ve neyin nasıl kulanılacağının anlaşılmasıdır.

Birimler ve uprageleri.
Savaş gemisi
Savaş gemileri en elit çarpışma donanmasıdır. Diğer gemilerden pahalıdır ve diğer gemilerden daha yavaştır.
Upregeler
Güç
min 4 max 10
Hız
min 2 max 5
Asker
min 1 max 8

İntihar gemileri
Bu gemilerin ucundaki mahmuzlar ile diğer gemilere çarparak hasar oluştururlar. Bu gemilerden daha sağlam yapılmışsa ikisi daha az sağlam yapılmışsa çarpılan gemi parçalanır.
Güç
min 2 max 7
Hız
min 4 max 9
Asker
min 1 max 6
Klasik gemiler.
En ucuz ve en dengeli ünitedir.
Güç
min 2 max 8
Hız
min 2 max 7
Asker
Min 1 Max 10

Kuşatma gemileri/kaçakçı gemileri.
En küçük gemidir. Akşam/sabah saatlerinde Gizlice sokulup Zincirlerle gemiye kitlenip Gemiyi kuşatıp ele geçirmeye yarar. Çok ihtiyaç duyulur. Özellikle ekonomi kötüyse.
Hız
Hep 10
Güç
min 1 Max 6
Asker
min 1 max 6

Sağlamlık.

Sağlamlık geminin yapılacağı oduna bağlı olduğu için Hiç değişemez ancak ek ücretle arttırılmış yapıla bilir.

Hanedanlar ve upr.

Greyjoy hariç herkese 4 birim seçme izni verilecek ve herhangi bir özelliği +2 olarak baştan verilecek. greyjoylara ise 7 birim ve Seçilen bir özellik +4 başlama özelliği verilecek.[/spoiler]

[spoiler=Skiller]İyi huylu - (Diplomatik ilişkilere +3, Yönetme becerisine +2)

Karizmatik – (Diplomatik ilişkilere +3, Yönetme becerisine +1, Suikast kurmaya +2)

Yönetici – (Yönetme becerisine +4)

Strateji Uzmanı – (Savaş becerisine +5, Yönetme becerisine +3, Suikast Kurmaya +3)

Dindar – (Yönetme becerisine +1)

Rahip – (Yönetme becerisine +2)

İlahiyatçı – (İsyan çıkma olasılığına -1, Suikast kurmaya -4)

Savaşçı (Savaş becerisine +3)

Tecrübeli Savaşçı - (Savaş becerisine +4)

Usta Savaşçı – (Savaş becerisine +5)

Şövalye – (Savaş becerisine +8, Diplomatik ilişkilere +1)

Çevik – (Savaş becerisine +3)

Adil – (Yönetme becerisine +4, Diplomatik ilişkilere +2)

Gayretli – (Diplomatik ilişkilere +1, Yönetme becerisine +1)

Cesur – (Savaş becerisine +2, Diplomatik ilişkilere +3)

Saf – (Yönetme becerisine -2, Suikast kurmaya -2)

Beceriksiz – (Yönetim becerisine -3, Suikast kurmaya -4, Savaş becerisine -3)

Utangaç – (Diplomatik ilişkilere -2)

Hırslı - (Savaş becerisine +1, Yönetme becerisine +1, Diplomatik İlişkilere -2)

Açgözlü – (Halk %10 daha fazla vergi verir, Diplomatik ilişkilere -1)

Sinsi – (Suikast kurmaya +3, Diplomatik ilişkilere -1)

Kıskanç – (Suikast kurmaya +2)

Örümcek - (Suikast kurmaya +5, Diplomatik ilişkilere -2)

Çirkin – (Diplomatik ilişkilere -2)

Cüce – (Savaş becerisine -5, Diplomatik ilişkilere -5)

Hasta – (Karakter sağlığı biraz bozlulur)

İltihaplı Hasta – (Karakter sağlığı bozuktur)

Ölüm döşeğinde – (Karakter her an ölebilir)

Ayyaş – (Savaş becerisine -2, Diplomatik ilişkilere -2, Yönetme becerisine -2)

Paranoyak – (Tüm becerilere -2)

Dini Trait’ler:

Yedi İnancı – (İsyan çıkma olasılığına -%30, Savaş becerisine +10, Yönetme becerisine +15)

R’hllor İnancı – (İsyan çıkma olasılığına +%20, Savaş becerisine +20, Yönetme becerisine +4)

Diğer Tanrı İnançları – (İsyan çıkma olasılığına -%10, Savaş becerisine +7, Suikast becerisine +5)

İnançsızlık – (Suikast becerisine +25, İsyan çıkma olasılığına +%25)

Büyük Trait’ler

Demir Tahtın Sahibi – (Demir Tahtın Sahibi oyuncu, yönetme, suikast kurma ve diplomatik ilişkilerde daima bir adım öndedir. Demir Taht için savaşan ordular daima fazladan cesaret puanı alırlar. Demir Tahttaki Kralın sözleri halk arasında daima geçerlidir. Emrindeki derebeylerini yönetimden alma veya yönetime getirme hakkında sahiptir.)

Fatih – (Fatih unvanı alanlar isyan çıkma olasılığına -%80, Savaş becerisine +25, Diplomatik İlişkilere +20 kazanır.)

Doğuştan Lider – (Yönetme Becerisine +20, Savaş becerisine +20)

Embesil – (Embesil karakterler hemen her konuda başarısızdır. Diplomatik ilişkilere, Suikast becerisine ve Savaş becerisine -20 puan alırlar.)

Bu arada ben yazarken 100 üzerinden hesaplamıştım. Bunları 10 üzerinden hesaba göre çevireceğim. Ayrıca buraya yazmadığım süreli trait’ler de var. Onları da geçireceğim. Ve evet, aralarına eklemeler yapılacak.[/spoiler]

[spoiler=Atamalar ve Konsey]Büyük Konsey(Kralın Konseyi)
[list][*]Hazine Başı
-Halktan veya elit kesimden biri olabilir.
-Vergi skilli açılır

[*]Yüce Üstad
-Üstadlardan biri olabilir
-Danışman skilli açılır

[*]Kral Eli
-Lordlardan biri olabilir(jediyın konusuna bakarsınız)
-El skilli açılır

[*]Fısıltılar Efendisi
-Suikastçi olabilir
-Örümcek Skilli açılır

[*]Donanma Başı
-Herkes olabilir
-Dümen skilli açılır

[*]Baş Kumandan
-Herkes olabilir
-Atama skilli açılır.

[*]Kral Muhafızları Lord Kumandanı
-Herkes olabilir
-Koruma skilli ve Danışman skilli açılır.

[*]Kral Muhafızları
-Koruma skilli açılır.

[*]Avam Kamarasıi[/i]
-Halktan 2 kişi seçilir
-Juri skilli açılır

[*]Lordlar Kamarasıi[/i]
-2 lord seçilir.
-Juri skilli açılır.
[/list]
Ek olarak Danışmanlar hariç herkese yönetme skilli gelir.(Kralada)

Lord Konseyi
Sadece Azam Lordların(Stark, Tyrell gibi) konseyleri olabilir
[list][*]Danışmanlar
-Halktan 1 lordlardan 1
-Juri skilli açılır.

[*]Muhafız Başı
-Koruma skilli açılır.
-Bunda da juri hariç herkese yönetme skilli verilir.

[*]Üstat
-Danışman skilli açılır
[/list][/spoiler]