The Lost Room


1960lı yıllarda, Chicago ve Los Angeles arasındaki 66. karayolu üzerinde binlerce odası olan yüzlerce motel bulunuyordu. Bir gün Sunshine Motelinde meydana gelen bilinmeyen bir olay, sıradan şeyleri merak uyandıran şeyler haline dönüştürdü.

Sunshine Moteli`ndeki 10 numaralı odada bulunan bir çift makas, bir tarak ve buna benzer diğer nesneler, o gün sebebi açıklanamayacak bir şekilde benzersiz bazı özellikler kazandı. Onları sıradan nesneler olmaktan çıkarıp yok edilemez nesneler haline getiren özellikler…

Makas, herhangi bir nesneyi üç boyutlu olarak hareket ettirebilmektedir. Tarağı saçınıza sürdüğünüzde, zaman 10 saniyeliğine durmaktadır. Gözlük, kendisine 6 metre yarıçapı mesafedeki bütün ısıyı engelleyebilmektedir. Odanın kendisi, değişmez bir güvenli ortam ve kişinin gideceği yere açılabilen bir kapıdır. Ama aynı zamanda hayatınızın riske girmesine neden olabilecek bir yerdir.

Bu nesnelerden birine sahip olmak aynı zamanda onun güçlerine de sahip olmak demektir.

Bu nesneleri kullanmanın fiziksel, duygusal ve de psikolojik bazı bedelleri vardı. Bunlardan birini elinizde tutmanız bile sizi hedef haline getirebilirdi.

On yıllardır, belki de Motel odasında bu olayın ilk kez meydana geldiği zamandan beri, bazı gizemli kişiler bu nesneleri ele geçirmeye çabaladılar. Her zaman olduğu gibi, bazı kişiler sınırsız güce kavuşmanın hayalini kurmakta ve bu nesnelerin tamamını ele geçirerek bu güce kavuşacaklarına inanmaktadırlar. Diğerleri ise bir daha hiç kimsenin bu nesneleri kullanmaması için çabalamaktadırlar.

Amaçları zamanla değişse de, bu gizemli kişilerin taktikleri birbirine benzerdir. Bu nesnelerden birine sahip olduğunuzda çevrenizde hiç dostunuzun kalmaması üzücüdür. Sadece elinizdekine sahip olmak için uygun anı bekleyen kişiler vardır.

Dedektif Joe Millerin Motel odasını öğrenmesi, vurulmuş ve ölmek üzere olan genç bir adamın ona bu nesnelerin en güçlüsü ve en çok tamah edilenini vermesiyle gerçekleşir: "Odanın Anahtarı". Küçük kızının odada kaybolmasıyla birlikte Joenun hayatı alt üst olacaktır. Kızını kurtarmak için vereceği bu amansız savaşta, Joenun sahip olduğu tek umudu onun elinden almak için her yolu deneyecek olan karanlık güçler Joeyu kendilerine hedef seçeceklerdir. Anahtar`a sahip olmak için.

Not:6 bölümlük mini bir dizi, çok güzeldir.

Ben uzun sure devamini yaparlar diye umdum ama mini dizi olarak biraktilar ne yazik ki…

Tadında bırakmışlar tam.

Bence de tadında bitti, hoş bir seyirlikti :slight_smile:

Katılıyorum. Ben eşyaların hepsini açıklarlar diye bekledim. Sahi açıkladılar mı ?

Anahtar: Her kapıyı açar ve otel kapısını ve çıkarken hayal ettiğiniz kapıdan çıkarsınız.
Otobüs Bileti: New Mexico - Gallup dışında bir otobana gökten zembille atar :).
Kol Saati: İçine konan yumurtayı pişir.
Tırnak Törpüsü: Bakan kişi kısa süreli derin bir uykuya yatırır.
Şemsiye: Taşıyan kişiyi tanınmış biri gibi düşünmesini sağlar.
Kurşun Kalem: Sert bir nesneye vurduğunuzda 10 peni düşmesini sağlar.
Tükenmez Kalem: Değdiği herşeyi mikrodalga ile anında pişirir.
Tarak: Saçtan geçirildiği zaman en fazla 10 saniyeliğine zamanı durdurabilir. Mide bulantısı yapar ve yalnızca kullanan kişi hareket edebilir.
Cam Göz: Canlı dokuyu iyileştirme ya da yok etme gücüne sahiptir.
İçki Şişesi: Kapağı açılınca, hedef alınan kişinin havasız kalmasına neden olur.
Makas: Objelerin yerini değiştirir, objeleri döndürür.
Kol Düğmeleri: Takan kişinin kan basıncını düşürür.
İskambil destesi: Bakan kişinin çeşitli görüntüler görmesine neden olur ki etkileri yıkıcı derecede güçlü olabilir. Kartları kullanan kişilerin de kartı üzerinde kullandığı kişinin yalan söyleyip söylemediğini anlamasına neden olur.
Çeyreklik : Yutulduğunda anıları geri getirir.
Gözlük: Takan kişinin etrafındaki küçük bir alandaki yanma, ateşleme vb. eylemlerin gerçekleşmesini engeller.
Paloroid resim : 1961’deki olayın gerçekleşmesinden hemen önce, odanın son durumunun görülmesini sağlar.
Saat: Pirinç maddesinin katı halden gaz haline geçmesine neden olur.
Saat kutusu: 10 metrelik bir alandaki entropi (evrendeki düzensizlik)’yi azaltır.
Ustura: Dokunduğu cam yüzeyi parçalar.
Radyo: Doğru istasyon açıldığında, kişinin boyunu 7–8 cm uzatır.
Occupant: Esas nesne, nesneleri kendinden uzak tutabilme yetisine sahip. Odaya girip, odayı resetlerse diğer nesnelerin yanına gider. Oda dışında hiçbirşey etki etmez.
Ceket: Bilinmiyor (oda dışında hiç bir maddenin yok edilememesinden dolayı kurşun geçirmiyor diğer tüm maddeler gibi)
Kombinasyonlar:

Kol saati + Bıçak: Kişinin telepati kurmasını sağlıyor.
Anahtar + Saat kutusu + Tarak: 10 numaralı odadaki alternatif boyuta kısa bir süreliğine girilebilmesini sağlıyor.
Küllük + Saat + Anahtar + Tırnak makası + Diş fırçası + Saat kutusu + Sigara paketi : conroy deneyinde kullanılan kombinasyon olup, gerçeklikte bir yırtık açılmasına sebep oluyor, kapının kapatılması (ve genelde anahtar ile kapıyı açan kişinin odanın içinde kalması) ile yırtık kapatılıyor.

Bu mu ?

Daha fazla eşya yok muydu ? Ama teşekkürler yinede.