Tiberius vs joffrey

Bu konuyu Joffrey fanlarını (her ne kadar anlamasam da :D) gücendirmeden güzide düşmanlarımız, nefret ettiğimiz karakterlerden, şu anda sevilen iki dizide yarışan Tiberius ve Joffrey ikilisinden hangisinin daha nefret edilesi olduğunu karara bağlamamız için açtım. Son zamanlarda güncelliğinden midir bilmiyorum, Tiberus’un Joffrey’i geçtiği gibi görüşler ortada dolaşıyor bilimum sözlüklerde vs. Hangisi daha çok kötülük yaptı, hangisi daha çok canımızı yaktı, nefret etmekte ne kadar haklıyız tartışmak istedim. Lannisterlar sizi de bekleriz. Sonuçta Joffrey’nin de bakış açısı lazım. :slight_smile:

Mahkeme açılsın!

Yönetici düzeltmesi: Yazım ve imla kurallarına dikkat edin lütfen.

Tiberius koyar (!)

Joffrey de kepçük ama :slight_smile:

İkisi de adi, şerefsiz ama Tiberius düşünebileninden. O yüzden Tiberius. Yanına Cersei gibi birini de ver rüya takım oluşsun.

tiberius mantıklı bir şerefsizken joff joff mantıksız bir şerefsizdir

ceasara yaptigi seyden sonra tiberius bnm gozumde bir hic

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Tiberius Joff a asla acımaz,hemde her anlamda :slight_smile: Maxcaiser’in düşüncesine katlıyorum,Tiberius Cercei gibi bir anne,Serçeparmak gibi bir danışman ve Qyburn gibi bir yardımcıya sahip olsaydı bir de emrinde Roma ordusu tamamdır :slight_smile:

Joffrey alır bence. Tiberius arada düşünüyor özellikle de babasından korkuyor ama joffrey kafasına göre saçmalayan bir şerefsiz yani…

yani stratejik zeka olarak tiberius alır ama ben saf kötülük olarak kastetmiştim ki joff benim için çok önde bir kere ned in kafasını aldı.
@“maxcaiser” ve @“skagos” sağlam bi rüya takımı kurmuşsunuz o konuda katılıyorum belki fazla iddialı olcak ama tüm fantastik kurguyu fethedebilirsin öyle bir takımla yanlız ben serçeparmaktan korkardım …

Tiberius’un huyu huy değil :s

Tiberiusun yaptiklari sadece dusmanlarina karsi.
Joffrey hickimseyi tanimaz.Everybody is mine to torment.
Tiberiusuda severim fakat Joffreyi cok daha severim

abi katılmıyorum. tiberus da tehlikeli bir hastalık var. herkesi düşman olarak görüyo zaten. karıyı düzerek babasından intikam aldı kendince. ha yöntemleri joff kadar uçuk değil o ayrı. ama tiber in yaptığını herkes yapamaz joff dikkat ederseniz başkalarına yaptırıyor pis işlerini. muhtemelen tiber deki sk ve gt joff da yok.

Tiberius kendi davasında haklı, bazı kötü huyları olsa da intikam alıyor sonuçta. Peki Joffrey denen dengesiz neyin intikamını alıyor, hareketleri kestirilemez sorunlu bir çocuk, salt kötülük, akraba evliliğinin zararları işte…

Herkesi düşman olarak görmüyor.Bi arkadaşı,sevdiği vardı mesela.

@“the imp” joff un akraba evliğinden kaynaklı böyle lanet bir döl olması fkiri benim de hoşuma gitti.

tiberius şartlardan dolayı böyle olduğu için biraz daha kabul edilebilir davranışlar sergiliyor ve joff dan çok çok çokkk daha zeki.

@“varys” tiberius da savunulcak kadar değil ama. onda da bi hasta ruhluluk var. normal bi insan şantaj dan kurtulmak için düşmanını g*tünden zitmez ha akıllıca mıydı? baya…

@“varys” ve @“thadcastle” : şu dedikleriniz ciddi ciddi tiberius’un aslen gay olduğunu düşündürttü bana. o çocukla gerçekten aralarında bromance vardı sanki.

Joffrey de normal değildi o düşündüğünüz açılardan, hatırlatayım dedim…

tiberius joff u suya getirip önce tecavüz eder sonra susuz getirir :smiley:

adamın arkasında jupiter sonra marcus crasus en sonda dizide nekadar pasif gösterilsede roma lejyonları var.
tiberius savas meydanlarında crixus un vs kellesini alırken joff anasının kucagına kacıyodu.
tiberiusun adam madam hizmetçi demem gayarım ben buna felsefesiyle yaptıklarıda ortada joff ta tık yok :slight_smile:

tek ortak yanları crassus hanesi romanın en zenginleri lannistarlar westerosun.

Bence ikisi de birbirinden beter. Al birini vur ötekine. Ama en azından Tiberius amaç uğruna hareket ediyor. Düşünebiliyor çocuk ki bu büyük bir şey. Joffrey pek düşünmek ne demek bilmez :slight_smile: bilerek yapılan kötülük mü? düşünemeden yapılan kötülük mü daha kötü tartışılır.

Tiberius yakışıklı , Cersei Joffrey’i sümkürmüş nokta.

Tiberius yakışıklı? :smiley:
Avatarı ve imzası Justin Bieber olan sendin değil mi? :stuck_out_tongue: