Twitter Hesabının Anketleri


#1

Arkadaşlar,

Twitter hesabımızda (@gameofthronest ) “anket” açmaya başladık. Yapılan anketler ve sonuçlarını burada da yayımlayacağız. İlk anketi 7 günlük yaptık ama çok uzun sürdü. Bu yüzden 5 günlük anketler yapılacak. Ayrıca yabancıları da ankete katmak için İngilizce soru da sorulacak.

İlk anket: Tahtta kimi görmek istersiniz? İlk sırada Jon Snow çıktı, tahmin edileceği üzere. :slight_smile: İkinci sırada Gece’nin Kralı ve son iki sırada da Dany ve Tyrion. Aslında taht kapışması asıl Dany ve Tyrion arasında gerçekleşti, ciddi bir kapışma oldu, bir ara Tyrion önde idi sonra berabere devam ettiler ama Danyciler bastırdı herhalde bizim kız geçti. :smiley:

İkinci anketimiz “Buz ve Ateşin Şarkısı kim?” sorusu oldu. 5 gün sürecek.

Sizin de anket soru önerileriniz varsa, yorumda belirtin lütfen. :blush:


#3

Vallahi kusura kalmayın da sırf size özel Jaime’yi her ankete katacak halimiz yok. :smiley: Zaten twitter hesabın da yok :smiley:


#4

Ben de Jaime’ye oy vereceğim belki?


#5

Gayet net belirttim. :smiley:


#6

Açacağım bir ara.

Adamsın şımaykus.


#7

O bir ara görüşürüz :joy::joy::joy:


#8

Jon Snow mu? Adamda liderlik vasfı yok bir kere.
:expressionless:


#9

Varis olarak atayan sen değil miydin?


#10

Yalan onlar, aslında ben varisim olarak Hot Pie’ı seçmiştim Snow’u değil.


#11

@YeniAy_Ottoman Ankette neden Rheagar var? Jamie’yi koymayıp Rheagar koymak olmamış.


#12

‪Buz ve Ateşin Şarkısı kim, sorusuna cevabı; size göre #JonSnow olmuştur. Daha sonra 2. sırayı birlikte paylaşan #AegonTargaryen ve #DaenarysTargaryen iken en son #RhaegarTargaryen cevabını verdiniz. Bakalım #GRMM de aynı şeyi düşünüyor mu. :grin:

  1. anket de sonuçlandı. Yarın yeni anket açılacak inşallah. Şimdi sizce 3. anket sorusu ne olsun?

#13

‪Uzun Gece’de yok edilecek haneler seçildi. İlk iki sırayı Bolton ve Frey paylaşıyor. Anlaşılan #Stark Hanesi bu oylamada baskın çıkmış. Daha sonra da Lannister ve Targaryen geliyor. :bow_and_arrow:


#14

‪Anketimiz sonuçlandı. Sizin seçiminizle en nefret edilen #GoT sezonları sırasıyla; 7. Sezon, 4. Sezon, 5. Sezon ve 6. Sezon. ‬


#15

4 iyiydi niye öyle oldu ki


#16

Bana göre en iyi sezon 4.sezondu, neden bu kadar nefret edilmiş anlamadım.
:confused:


#17

1 numarada 7 çıkacağını biliyordum zaten, çünkü izleyicilerin çoğu “rezil” olarak görüyor ama şahsen 4. sezon için ben de şaştım. :smiley: Yani 6 falan bekliyordum 2. sırada, sonrasında 5 ve 4 gelir dedim ama öyle olmadı.


#18

4 en iyisi bile olabilirdi bence. Tywin Joff Oberyn olayları falan çok iyiydi. Oyunculuklar da çok iyiydi.


#19

Bak burada 2. en kötü sezon denmiş ama garip olan, bugün En Sevdiğiniz Sezon? diye sordum, şu an 4. sezon 2. en sevilen olma yolunda. Madem en sevdiğiniz ikinci sezon 4. sezon, ne diye en nefret ettiğinizi ikinci sezon olarak 4. yılı seçtiniz? :smiley: Gerçi daha 5 gün var sonuçlanmasına ama muhtemelen böyle sonlanabilir. :smiley:


#20

Harbiden ilginç baya he :smiley:


#21

Nefret ile sevgi karışımı bir duygu var 4. sezona galiba. :joy: