Üstteki Üye Hakkında Ne Düşünüyorsun?


#222

Forumu trolleyen ve bir zamanlar peruklu halde Taksimde “Ay em Dı king” diye bağıran üye. Seni seviyoruz Mahmut Melis


#224

Cosplay ve/veya tiyatro zamanlarında


#225

Hocam senin Cambrige’den, Oxford’dan arkadaşların biliyor olabilir. Ama istatistiklere göre CK2 oynayanların sadece %0,9’u Türk. Pek bilinen bir oyun değil. Ama öyle olsa bile amaç övgüydü ve övgüde mecazilik olur

Demek istediğim üye.


#226

Hocam senin Cambrige’den, Oxford’dan arkadaşların biliyor olabilir. Ama istatistiklere göre CK2 oynayanların sadece %0,9’u Türk. Pek bilinen bir oyun değil. Ama öyle olsa bile amaç övgüydü ve övgüde mecazilik olur

Demek isteyen üye.


#227

Boş yaptığını söylemek istediğim üye.

Edit: @Fatboy ichigocuum mavi peruğuyla sokakta yürümeyi sever bunun en büyük kanıtı sayın Firdevs Yöreoğlu @svurgun ve Külizi Tahtının Sahibi @argos burdan aynı zamanda @ümmügülsüme selam göndermek istiyorum kendisini tanıyamadım ama forumda kendisinin bir konusu var benim bile bir konum yokken onun var. Seni saygıyla yad ediyoruz Ümmügülsüm !


#228

Yalnız, mavi perukla sadece okul içinde dolaşmış olmam lazımdı. Ya salladılar ya da mavi yazmışım. Sarı perukla dolaştım. Keşke mavisi ile fotom olsaydı.
Box box gibiymişim. Öyle diyolla


#229

Banlanmış. Şehid namıran demek istiyorum ben.


#230

Bizim banlanmamiza da az var dedigim uye


#231

Her troll elbet bi gün banılıcaktır demek istediğim üye.


#232

Aman! Ağzını hayra aç (devamını getiremiyorum) demek istediğim üye. Sınırı aşmadıkları sürece, bence troller her foruma renk katan üyelerdir.


#233

Çok seviyorum. Şu forumda harbi sevdiğim tek insan. İyi ki varsın <3


#234

Bi troll olarak ben bu gerçeği kabullendim starkgaryenciğim demek istediğim üye


#235

@svurgun 'u unutan üye


#236

Profil fotoğrafı ve ve mahlası bana 2008’leri andıran üye


#237

Yeni yeni gördüğüm, Arya hayranlığı ile gönlümü fetheden üye :d (ayrıca isim ve prof resmi ayrı tarz :smiley: )


#238

Profiline ve bloğuna bakınca hakkında daha fazla şey öğrenmek istediğim kişi


#239

Kadın haklarının durumunu ve daha pek çok kötü şeyi görüp kendini eşitlikçi ve ölümsüz bir dünya kurmaya adamış Night King’i desteklemeye başlayan üye.


#240

Yeni avatarına bakınca bana başka bir fantastik eserdeki bir karakteri canlandıran üye


#241

Kendisi gibi Greyjoycu olan Turg Utuç’un yayınına katılan üye.


#242

Övgülerin için eyvallah üstadım, şöyle bir durum var ki bahsettiğin dünyaya kendimi adamış olmam ve Night King destekçisi olmam büyük bir ironi değil mi?
Bak bundan ayrı bir yazı çıkar.

@TheWitcherer 'a gelince sevdiğimiz bir kardeşimizdir. İyi yapar, hoş yapar.