Viserys Targaryen


#41

deli den alim doğacak değilya… ha işte bu doğar…


#42

Babasının deliliği buna geçmiş. Demir Tahtta hiç bir hakkı kalmamasına rağmen kralım kralım diye saçma sapan dolaşıyordu. “Yanmış altın ve su toplamış et kralı” seniii.


#43

Manyak bu çocuk :smiley:
Bide forumda bazıları Dany’den daha iyi diyor :D:D Bu kral olsaydı ben görürdüm o zaman sizi :smiley:
Deli bu deli. Kardeşinde azıcık delilik varsa da bunun sayesinde.


#44

Bizim dünyamızda yaşasaydı kız kardeşinin telefonuna el koyup mesajlarını okuyacağına eminim. Aynı zamanda bakkala sigara almaya falan da gönderirdi. Rhaegar’ın gömleklerini aşırırdı bir de. Bu kadar yani, ortanca çocuk sonuçta, daha ne yapsın…


#45

Dany’e karşı bunu savunanların cidden kalbini kırarım.Adam kardeşini satıyor lan resmen?Dayak,taciz,hor görme,her türlü psikolojik baskıyı uyguluyor kıza.Her şeyi geçtim,bu adamda kral olacak sıfat var mı?Meymenetsiz şey.Ondan sonra da “ühühü dany nasıl viserys’in ölmesine izin verir ühühü” Verir arkadaş.Verir.Haklıdır.Ne yapacağını da sizden öğrenecek değil!!1


#46

Viserys’in farklı bir geçmişte bundan iyi biri olabaileceğine inanıyorum.


#47

Viserys kral olsaydı tüm diyar ayvayı yemişti.Adam deli.


#48

+1


#49

Yürü be! Bir yerde patlayacağını biliyordum senin. :smiley: Dany’den pek haz etmiyor olabilirim ama Viserys’i ben de sevmiyorum.
Tahtını da vermişmişim bu sıfatsıza. :slight_smile:


#50

Daenerys ve Khal Drogo evlenmeden bi gece önce kardeşinin odasına zorla girmeye çalışıp onunla ilişki yaşamak isteyen kafada bi karakter. Savunulacak en ufak bi yanı bile yok. Khal Drogo bekletti istediği orduyu vermedi denilmişti önceden. O zaman Viserys’in daha evlenmeden önce bile yaptığı bu hareket ne? Kendisi serideki en deli karakterlerdendir. Hırslı değil, delidir.


#51

Babasının oğlu


#52

Daenerys bu konuda haklı aynı şekilde Stannis de öyle, kardeş katili olmayı kesinlikle doğru bulmuyorum ama Renly ve Viserys kendi yaptıkları sonucunda öldüler.


#53

GOT’a en baştan tekrar başladım,6. bölüme kadar geldim.Kitaplarda,dizide gördüğüm kadarıyla Viserys kötü birisi değildi.Aksine,Dany ve Drogo kötüydü.Drogo ona ordu vereceğini söyledi,vermedi,Khalasar’ı Vaes Dothrak’a kadar götürdü.Viserys sadece kendisine sözü verilen orduyu istedi,topraklarına geri dönmeyi,yaşamayı istedi.Cidden çok üzüldüm tekrar gördüğümde,hak etmiyordu böyle bir şeyi.


#54

300 yıl hükümdarlık eden bi ailenin oğluyken neyin var neyin yok gitsin. En azından ejderha kayası lordu olabilecekken dilenci kral ol. Evinden çok uzaklarda sürün. Kardeşini doyurabilmek için annenin tacını sat. Paran yol gösteren kimsen olmasın. Sonra bu çocuk niye delirdi. delirir tabi. dizide öldüğünde çok sevinmiştim oh iyi olmuş demiştim ama … Bombok bi hayat ve artık delirmiş biri ne yapsa da bu manyak ruh halinden kurtulamazdı. evet ölmesi gerekiyordu. yaşasa da ona ordu da ne istiyosa da verilse hiçbir şey beceremezdi. ama gene de yazık sana. en zavallılarından biridir serinin.


#55

o adam deli değil sadece kötü.


#56

o adam kötü de değil sadece çok hırslı.


#57

Gözlerini ileri dikip 7 krallığı, intikamı düşünürdü.Bir de Dany’e bak.I command you to fuck me.


#58

ee nolmuş yani? dany viserys’e 10 basar.


#59

Eğer Dany’nin elindeki şanslar Viserys’e verilseydi o şuanda Westeros’ta kol geziyordu. Gerçek bir Targaryen olarak şüphe etmeden birer birer safına geçerdi çoğu hane.

En kötüsünden Dorne’nun teklifi asla geri çevrilmezdi.
Bu durumda hala Köle körfezinde takılan Dany mi 10 basıyor Viserys’e?


#60

Ne bakımdan?Dany’nin yedi krallığı fetihe gideceğinden bile şüpheliyim.